Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





20 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 09 jan 2006, 00:28 
Jakkiebak!
Avatar gebruiker

Berichten: 61
Duikertje schreef:
Iznogoedh schreef:
Nu vind ik het zelf totaal geen probleem om met Duitse kaarten te spelen. Je hebt snel genoeg door wat de teksten allemaal betekenen. En omdat de kaarten toch op een andere stapel liggen, maakt het niet uit dat de achterkant anders is (of is dat tegenwoordig niet meer zo?). Dus voor mij wordt het gewoon de Duitse versie. :lol:


niks op andere stapel, alle 317 kaarten liggen gewoon door elkaar op een heleboel verschillende stapels..


Hangt er natuurlijk vanaf hoe je speelt, maar het is iig niet zo handig om bij het toernooispel kaarten met verschillende achterkant te hebben.
Als je alles nog moet kopen en dat allemaal in het duits doet, dat kan natuurlijk wel en is ook nog eens veel goedkoper. Ik wacht gewoon op de Nederlandse uitgave. Ik vind het wel opvallend omdat van B&H áltijd werd beweerd dat dat de laatste uitbreidingsset was die Teuber er nog uit geperst heeft. Het was nl. eigenlijk helemaal niet de bedoeling om een 6e (of zelfs 7e) set te maken maar onder druk van de vele liefhebbers is dat toch gebeurd. Maar wel zeer leuk natuurlijk, ik ben altijd in voor een nieuwe kaartspeluitbreiding! :P
Het is te hopen dat 999games deze keer wél inziet dat we in Nederland niet te lang willen blijven achter lopen op de Duiters, en dus gewoon z.s.m. ook die set hebben. :D


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 09 jan 2006, 00:57 
Avatar gebruiker

Berichten: 2096
Woonplaats: Eindhoven
Ik heb 'slechts' 3 uitbreidingen, en ik wil die andere ook nog best hebben. Als ik echter even nuchter nadenk verbaas ik me er toch over dat ik straks mogelijk een kaartspelletje voor 2 personen aangeschaft heb voor in totaal dik 90 euro...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 09 jan 2006, 11:39 
Jakkiebak!

Berichten: 53
Woonplaats: Arnhem
Ach, als je net zoveel plezier eraan beleeft als ik dat doe vind ik het dat geld meer dan waard hoor.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 31 mei 2006, 14:38 
Meeple

Berichten: 14
Woonplaats: Hasselt
Duikertje schreef:

niks op andere stapel, alle 317 kaarten liggen gewoon door elkaar op een heleboel verschillende stapels..


Huh? ik speel het ook vaak genoeg, maar heb altijd begrepen dat je de uitbreiding moet schudden, in 2 stapeltjes verdelen, en dan apart leggen.

ik heb het ook wel eens gespeeld op de manier die hierboven beschreven staat, maar dat vond ik veel minder leuk. stel: je bent op zoek naar een schrijfkamer (B&H). je moet nu ineens 10 stapels gaan afzoeken om die kaart te vinden. als je de uitbreidingen gewoon apart laat hoef je maar 2 stapels af te zoeken. :D
naja, ieder zo z'n eigen speelwijze natuurlijk ;)

Klaas-Jan
_______________
Toernooispel!!! :D


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 31 mei 2006, 19:53 
Keep Exploring Games
Avatar gebruiker

Berichten: 2230
Woonplaats: Stad aan t Haringvliet
Klaas-Jan schreef:
Duikertje schreef:

niks op andere stapel, alle 317 kaarten liggen gewoon door elkaar op een heleboel verschillende stapels..


Huh? ik speel het ook vaak genoeg, maar heb altijd begrepen dat je de uitbreiding moet schudden, in 2 stapeltjes verdelen, en dan apart leggen.

ik heb het ook wel eens gespeeld op de manier die hierboven beschreven staat, maar dat vond ik veel minder leuk. stel: je bent op zoek naar een schrijfkamer (B&H). je moet nu ineens 10 stapels gaan afzoeken om die kaart te vinden. als je de uitbreidingen gewoon apart laat hoef je maar 2 stapels af te zoeken. :D
naja, ieder zo z'n eigen speelwijze natuurlijk ;)

Klaas-Jan
_______________
Toernooispel!!! :D
Kan, hoeft niet....Wij spelen het iig altijd gemengd...


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
20 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - KvC Kaartspel: nieuwe uitbreiding  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: roubosga en 21 gasten


Tags

999 Games, Kolonisten van Catan Kaartspel



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®