Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




17 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Spiel 2011: Revolver
BerichtGeplaatst: ma 31 okt 2011, 18:46 
Professor Pimpel
Avatar gebruiker

Berichten: 215
Woonplaats: Zulte
Ik kocht het spel tijdens Spiel 2011, zonder het te spelen, op aanraden van een Nederlands koppel dat superenthousiast zat te spelen aan de stand van WGG. Ondertussen speelde ik het al vier keer.
Telkens verliep het einde van het spel verschillend. Qua balans staat de score 2 tegen 2.
De beide decks van kaarten zijn zo uitgebreid dat het sowieso steeds andere combinaties zijn die opduiken. Trouwens, op de duur zit je te wachten tot de hele sterke kaarten door je tegenspeler gespeeld worden, zodat jij er je superkaarten tegen kan gooien ('slepen' zoals we hier in de Vlaanders zeggen), en dat kan dan wel eens dik tegenvallen...heerlijk.

Mooie grafiek van de kaartjes
Highly quotable teksttitels op die kaartjes
Bijzonder goed uitgebalanceerd
Enorm spannend
Pijlsnel gespeeld
Eenvoudig uitgelegd

Wat mij betreft een blijvertje.
(alleen jammer van die lelijke vent op de blikken doos...gelukkig kan je hem als een van de eerste afknallen, nog voor de hond...)

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Spiel 2011: Revolver
BerichtGeplaatst: ma 31 okt 2011, 19:03 
2. Marvel Dice Masters: Avengers vs. X-Men (2014)
Avatar gebruiker

Berichten: 2050
Erg leuk om je bevindingen te lezen!

Op Spiel hebben we nog een ONTZETTEND spannende pot gezien tussen designer Mark Chaplin en een man uit Londen. Het kwam echt op de laatste kaarten aan en het leek er op dat het de bandiet lukte te ontsnappen, zonder de trein te laten ontsporen. Sowieso wilde hij de trein eigenlijk niet laten ontsporen, omdat hij een paar sterke kaarten had liggen. Uiteindelijk lukte het Colonel Ned McReady (Chaplin, in dit geval) om met zijn laatste kaart toch Jack Colty uit het spel te schieten... Een bizar spannende pot, waar mensen omheen stonden te joelen en te schreeuwen. Volgens mij heeft nog iemand van een Duits medium video-opnames hiervan gemaakt; hij kwam op de herrie af :D

(On a side note: Bullet the Dog wordt vaak door mensen gespaard, zagen we op Spiel. Hij legt vaak als één van de laatsten van dat groepje bandieten het loodje :D Aanrader is trouwens het lezen van de biografieën, achterin het spelregelboekje. Dan ontdek je de verhoudingen tussen de verschillende personages en kom je tot enkele schrikbarende ontdekkingen...)


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
17 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Spiel 2011: Revolver  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags

Revolver, Spiel 2011, White Goblin Games, spiel



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®