Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




202 berichten | Pagina 14 van 14 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 12, 13, 14
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 12 jun 2012, 19:28 
Website beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2470
Jeuuuuj! Gewonnen...maar wist dit al vanaf missie 4.1.

Ik kan ook even reageren en moet zeggen dat ik Roberto aardig in de maling heb genomen. Laat mij het uitleggen:

Ik wist heel goed waar ik mee bezig was en juist door de schijn op te houden heb ik voor veel verwarring gezorgd en daardoor zoveel mogelijk Grunnboy buiten schot te houden want Hijacker was al verloren. Ook werkte natuurlijk mee dat Rober zich qua blijkelijk erg verdacht had gemaakt.

Excuses aan jou Roberto want het leek alsof je het bijltje erbij neer wou leggen vandaar ook mijn opmerking het is maar een spelletje. Dit was niet de bedoeling en daarom moet je ook niet alles geloven en dat werd flink gedaan.

Ik had hier net voor Weerwolven gespeeld en je had tijdens missie 3 even moeten lezen hoe ik dat had gespeeld. Dan had Grunnboy het ook niet gered! Ook had Wyckyd je daarbij meer kunnen helpen want die weet hoe we als wolven gespeeld hebben.

Geluk was het dat ik missie 4.1 voor mocht stellen want anders hadden we ook niet zomaar gewonnen.

En dan nu de prijzen:
- Roberto voor zijn inzet en ondervragingtechnieken :wink:
- Grunnboy voor de spy in resistancekleren
- Rober voor de wannabee spy
- ditterio voor het organiseren van dit tijdverdrijvende spelletje dat normaal maar een half uur kost :lol:


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 12 jun 2012, 19:30 
Genius
Avatar gebruiker

Berichten: 5895
Woonplaats: Meerstad (NL)
Gelukkig kon ik me zelf nog wel op missie sturen :)

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 12 jun 2012, 19:31 
Website beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2470
Hijacker schreef:
Gelukkig kon ik me zelf nog wel op missie sturen :)

Sorry, dat ook inderdaad!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 12 jun 2012, 19:35 
Genius
Avatar gebruiker

Berichten: 5846
Woonplaats: Woerden
Misth schreef:
Jeuuuuj! Gewonnen...maar wist dit al vanaf missie 4.1.

Ik kan ook even reageren en moet zeggen dat ik Roberto aardig in de maling heb genomen. Laat mij het uitleggen:

Ik wist heel goed waar ik mee bezig was en juist door de schijn op te houden heb ik voor veel verwarring gezorgd en daardoor zoveel mogelijk Grunnboy buiten schot te houden want Hijacker was al verloren. Ook werkte natuurlijk mee dat Rober zich qua blijkelijk erg verdacht had gemaakt.

Excuses aan jou Roberto want het leek alsof je het bijltje erbij neer wou leggen vandaar ook mijn opmerking het is maar een spelletje. Dit was niet de bedoeling en daarom moet je ook niet alles geloven en dat werd flink gedaan.

Ik had hier net voor Weerwolven gespeeld en je had tijdens missie 3 even moeten lezen hoe ik dat had gespeeld. Dan had Grunnboy het ook niet gered! Ook had Wyckyd je daarbij meer kunnen helpen want die weet hoe we als wolven gespeeld hebben.

Geluk was het dat ik missie 4.1 voor mocht stellen want anders hadden we ook niet zomaar gewonnen.

En dan nu de prijzen:
- Roberto voor zijn inzet en ondervragingtechnieken :wink:
- Grunnboy voor de spy in resistancekleren
- Rober voor de wannabee spy
- ditterio voor het organiseren van dit tijdverdrijvende spelletje dat normaal maar een half uur kost :lol:


All is fair in love en the resistance, nietwaar? Al vind ik de spelleider erbij betrekken wel ver gaan... maar goed.
Ik heb er ook wel degelijk rekening mee gehouden dat je me in het ootje nam. Ik denk dat ik er ook het beste op heb gereageerd. Je uiteindelijk milde reactie "het is maar een spelletje" op mijn toch forse aantijgingen naar jou toe maakte je toch weer verdacht, dus mijn reactie trof ook doel :). Je hebt me wel aan het twijfelen gebracht, dat zeker. Je acties waren soms wel erg doorzichtig, zelfs voor een nieuweling. Dat waren die van Rober ook, dus daar twijfelde ik door.

Jullie hebben geluk gehad, laten we het daar op houden :wink:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 12 jun 2012, 19:48 
Bronzen Meeple
Avatar gebruiker

Berichten: 8492
Woonplaats: Groningen
Tuurlijk. Maar het probleem is dat je het als Resistance niet in je eentje kunt doen. Ik snap heel goed dat de verdenking nooit helemaal heb kunnen wegnemen. Maar ik heb op het juiste moment 2 goede beslissingen genomen en omdat in missie 4 meerdere mensen zaten die spy konden zijn kon het nog steeds dat ik Resistance zou zijn.

Het heeft goed uitgepakt, geluk idd, maar dat heb ik ook een beetje afgedwongen.

Ik heb het opgeschreven zoals ik het beleefd heb. En dat is uiteraard heel anders dan jij het hebt beleefd. En net zoals de spies zeggen de resistance ook niet alles, of liegen ze ronduit.

Voor de laatste ronde was ik bang dat alle resistance tegen de missie zouden stemmen. Dat zou de actie van de eeuw geweest zijn. Ik ging er vanuit dat in ieder geval roberto of Wyckyd dit zouden doen. Echter omdat er 3 spies zijn is 1 lid van de resistance genoeg om de missie door te laten gaan. Dus ik was redelijk overtuigd dat we het spel gewonnen hadden.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 12 jun 2012, 21:23 
www.zomerspel.be
Avatar gebruiker

Berichten: 2725
Woonplaats: Oosterzele (B)
Robertopellizini schreef:
All is fair in love en the resistance, nietwaar? Al vind ik de spelleider erbij betrekken wel ver gaan... maar goed.


Allee seg, ik voelde me nu net vereerd :lol:

_________________
https://www.facebook.com/ditteriosracedoorspellenland


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 13 jun 2012, 11:13 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 4131
Woonplaats: Geldrop/NL
Misth schreef:
En dan nu de prijzen:
- Roberto voor zijn inzet en ondervragingtechnieken :wink:
- Grunnboy voor de spy in resistancekleren
- Rober voor de wannabee spy
- ditterio voor het organiseren van dit tijdverdrijvende spelletje dat normaal maar een half uur kost :lol:


Fijn dat ik toch nog een prijs heb gewonnen.
Al was het tegen wil en dank. :P

_________________
All is fair in love, war and Carcassonne
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
202 berichten | Pagina 14 van 14 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 12, 13, 14


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - The Resistance - forumspel  
 Feed - Onderwerp - The Resistance - spel 1  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®