Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




21 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 26 nov 2006, 16:12 
la Vida
Avatar gebruiker

Berichten: 498
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen
Gezien de entree-prijs kan men er geen buil aan vallen. Maar is het een verre reis waard naar Ranst? Hoe is het met de drukte gesteld? Familie-uitje of niet? Wij zijn ook wel benieuwd naar de eerste berichtgeving van dit evenement.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 27 nov 2006, 00:13 
Jakkiebak!

Berichten: 53
Woonplaats: Mol
Het was de eerste keer dat ik deze spellenbeurs bezocht en ik heb me prima vermaakt! We waren pas laat in de namiddaga anwezig, maar de resterende tijd hebben we goed besteed.
Je kan het evenement natuurlijk niet vergelijken met het spellenspektakel in Eindhoven, maar voor een kleinschaliger project was dit echt wel een topper!
Je kan ook vééééééél oudere en minder bekende spellen testen (als je een plaatsje vind aan de tafels) en we mochten zelfs bij Frederic Moyerson een prototype (!!) uittesten van "Saboteur 2". Best wel boeiend als je met de maker van een spel kan spelen en hij ook geïnteresseerd is wat het testpubliek ervan vind, en hoe je het spel eventueel nog beter kan maken.
Met z'n ander spel (Brillance) hadden we een haat/liefde-verhouding: continue ergeren aan de zetten van andere spelers, en TOCH willen verderspelen. Ik ben dan ook maar wat blij dat ik een exemplaar in de wacht kon slepen in het tornooi.

_________________
Imagine being in an atmosphere where all your god-given senses are ineffective... you may find yourself.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 27 nov 2006, 00:36 
Diner Jouant
Avatar gebruiker

Berichten: 2413
Woonplaats: Zaandam
Viva schreef:
Gezien de entree-prijs kan men er geen buil aan vallen. Maar is het een verre reis waard naar Ranst? Hoe is het met de drukte gesteld? Familie-uitje of niet? Wij zijn ook wel benieuwd naar de eerste berichtgeving van dit evenement.

Ik besteed er één dezer dagen een blogje aan.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 27 nov 2006, 21:54 
Sojaboon
Avatar gebruiker

Berichten: 24
Woonplaats: Lier (B)
Het heeft er even om gespannen maar enkele late bezoekers hebben ons geholpen om de kaap van 1.500 bezoekers te ronden. Het waren er 1.508 om precies te zijn.

Namens de gezelschapsspellenclubs van FORUM-Federatie hartelijk dank aan alle bezoekers, vrijwilligers en standhouders om de dag van het gezelschapsspel weer wat groter, beter en speelser te maken.

Het verslag en de foto's volgen zo spoedig mogelijk op http://www.forumfederatie.be.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 28 nov 2006, 21:02 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1246
Woonplaats: Woerden
Mijn eerste keer en vondt het super, goed georganiseerd, veel gezelligheid en de mogenlijkheid om echt superveel verschillende spellen uit te proberen. Bij Caylus en Hermagor was het weer ontzettend druk en moest men lang wachten op een plekje om te spelen! Verder vondt ik de wachtijd meevallen en kon er overal gezeelig gekletst en aangeschoven worden.

Super dus volgend jaar weer!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2006, 18:21 
Beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2950
Woonplaats: Deerlijk
Dit jaar was Spel niet anders dan andere jaren: gezellige drukte, veel kans om spellen te kiezen, behoorlijke koopjes in de verkoopstand, enthousiaste spelers,...
De prijzen van de tombola waren misschien een beetje minder dan de vorige jaren, maar wie maalt daar om?

Als speluitlegger voor QWG heb ik goed mijn werk gehad. Heel wat mensen kwamen heel gericht naar Spel om Caylus te testen. Ik heb dan ook weer heel wat positieve reacties opgevangen over dit prachtig spel.

Volgend jaar dus weer naar Ranst...


Omhoog
Online Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
21 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spel  
 Feed - Onderwerp - Spel 2006  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®