Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





7 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 21 maart 2018, 15:52 
Joker

Berichten: 5
Ik ben Bart (de Bard) 36 jaar en ik ben sinds een jaartje of 2 helemaal into d&d. Ik heb heel weinig spelervaring als speler maar wel als dm.

Humor《 Roleplaying 《 Storyline 《 regels

Lachen om goed uitgedachte karakters tijdens interacties met verschillende npc's, slimme ongewone of hilarische oplossingen ... dat is wat d&d voor mij leuk maakt. Regels leren we gaandeweg (ik ben redelijk op de hoogte).

Ik sta open voor standaard scenarios maar houd zelf ook erg van het schrijven van custom scenarios/campaigns. Speler of dm vind ik beiden leuk.

Eens in de twee weken lijkt me perfect maar sta open vooralles!

Ik heb een perfecte locatie (vleuten ter beschikking)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 23 maart 2018, 08:52 
Meeple

Berichten: 15
Hey Bart,

Ik ben DM voor een groep in Zeist. We zijn met z'n vieren (1 dm, 3 spelers), en allemaal redelijk newbies; ik heb al eerder gespeeld, maar niet eerder deDMd, en voor de spelers is dit hun eerste echte game.
We spelen (ongeveer) elke 2 weken op zondag bij mij thuis. Focus ligt op verhaal en roleplaying, en als je tegen slechte woordgrappen kan, is humor ook een grote factor.
We hebben het al heel gezellig met z'n vieren, maar een groep van vier spelers zou combat voor mij een stuk makkelijker maken XD.

Laat maar horen of deze groep je interesseert!

Gonneke


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 23 maart 2018, 11:33 
Joker

Berichten: 5
Goi Gonneke,

Ik denk dat de tijden (zo 13:00 - ??) Te lastig zijn voor mij. Het klinkt alsof je een hele gezellige groep hebt maar zeist (afstand) en die tijden wordt wat moeilijk.

Veel avontuurplezier, ik moet denk ik verder zoeken.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 13 apr 2018, 16:38 
PIONier

Berichten: 3
hoi Bart,

Ik weet niet of jij nogsteeds opzoek bent naar spelers (PC) maar ik ben erg geintereseerd om D&D te spelen maar heb 0 scenarios op mijn naam staan. Ik heb wel een handbook en de dobbelstenen en heb verder wat critical roll gekeken en wil zeker is een keer een avontuur aan gaan. Ik ben matthijs trouwens (25). misschien ken ik zelf nog wel een paar mensen die het ook willen spelen, maar dat zou ik hun dan even moeten vragen.

Mvg,

Matthijs


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 14 apr 2018, 14:19 
PIONier

Berichten: 2
Hoi Bart en ook Matthijs,

ik zou ook graag een groep bij elkaar krijgen in de omgeving Utrecht. Ik ben Johannes, 33 jaar, en ik speel en DM sinds een half jaar D&D 5e bij de RPG Night Utrecht op woensdagavond. Ik woon zelf in Transwijk in Utrecht, dat is niet zo heel ver van Vleuten. Er zou bij mij ook eens in de maand plek zijn om te spelen (1x/maand vond m'n vriendin genoeg :lol:).

Ik heb trouwens van de RPG Night nog twee mensen die geïnteresseerd zijn. Één zou zelfs in zijn voor wekelijks, de ander zat aan tweewekelijks te denken. We zaten wel allemaal te denken aan het weekend. Ik zie dat je op zondag weinig tijd hebt, maar misschien op zaterdag?

Ben benieuwd, ik hoor graag van jullie allebei.

Groeten,
Johannes


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 15 apr 2018, 12:42 
PIONier

Berichten: 3
Hey Johannes,

Ik weet niet of er nog ruimte is voor nog een speler, maar ik heb wel interesse. Ben in de afgelopen periode bezig geweest om mijn eigen campaign setting op te zetten om uiteindelijk te gaan DM'en. Maar wil nu eerst even wat ervaring opdoen omdat ik nog nooit gespeeld heb.

Ik kom zelf uit Rotterdam, maar werk momenteel in Amersfoort. Heb gratis OV op dat traject en wat verder reizen vind ik niet erg.

Groeten,
Jeffrey


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 15 apr 2018, 21:58 
PIONier

Berichten: 2
Hey Jeffrey,

er is zeker nog ruimte, leuk! Stuur me anders alvast een PB met je nummer, dan kan ik binnenkort een app-groep gaan opzetten.

Groeten,
Johannes


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
7 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - D&d groep gezocht, hoe groener hoe beter! Omgeving woerden/u  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Dungeons & Dragons



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®