Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




3 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 03 apr 2018, 02:41 
Uno

Berichten: 1
Mijn naam is Bob, 28 jaar en wonend in Helmond. Ben op zoek naar een groep van 4-6 mensen (of dus 4-6 losse mensen) die op hun beurt opzoek zijn naar een DM/groep. Reden dat ik opzoek ben naar een nieuwe groep is omdat ik verhuist ben al even geleden naar deze regio en dus geen groep meer heb.

Also possible to play in English.

Op het moment zelf de voorkeur van 4e of 5e DnD. Echter trekken de nieuwe regels van pathfinder 2e mij ook erg. Lang verhaal kort, valt dus allemaal te bespreken.

Run zelf het liefst een sandbox game. En om maar even een voorbeeld van een campaign pitch erin te zetten:

Classic Sandbox - A lot is possible!

Politics - Medium

Er is geen voorbedacht pad wat je moet volgen. Er zijn meerdere conflicten/spanningen in de wereld. Hoe erg je hier in verzuild raakt is aan de spelers.

Roleplay - Medium

Voor de overliggende wereld is het niet van belang dat de spelers zelf veel aan roleplay doen. Opnieuw kan dit een grote rol van betekenis gaan spelen aan de hand van keuzes die gemaakt worden maar ook dat is aan de spelers.

Tactics - Medium

Er is iets meer tactiek nodig dan dat je voor een dungeon gegooid word waar je gewoon naar binnen walst en ziet wat er komen gaat. Je word in een wereld geplaatst waar meerdere rassen en een hoop culturele verschillen zijn. Dit zal dus soms wel om wat tactisch beleid vragen. Echter ook hier is het zo moeilijk als je het zelf wil maken.

Player Buy-in - “We will honor the contract we signed, come hell or high water.”

1. Je gaat actief opzoek naar dingen om te doen in deze wereld.
2. Geen MMO quest systeem. Wel geruchten/etc. die gevolgd kunnen worden.
3. Geen verkrachting/rape.
4. Geen serieuze doods bedreiging binnen de party.
5. To have fun!


In deze setting zet ik zelf een scenario op waardoor de party bij elkaar gekomen is (natuurlijk kan dit worden aangepast ivm PlayerCharacters hun achtergrond). Echter kan er worden gestopt met deze verhaal lijn na een bepaald punt en is de party dus vrij te doen en laten wat er verder op hun pad komt.

Het lijden van een sandbox game vereist aan mijn kant meer werk maar, mits mensen zich kunnen vinden in het bovenstaande, ben ik meer dan bereid me daarvoor in te zetten. Spelers bepalen wat de party gaat doen, niet ik. Mijn motto is altijd: "Als de spelers plezier hebben, heb ik plezier".

Vragen? Interesse? Neem snel contact op want ik verveel me dood.

Mvg,

Bob.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 03 apr 2018, 07:25 
Sojaboon

Berichten: 24
Hey Bob,

Mijn naam is Mike, 29yo en ben zeer geïnteresseerd om me als speler bij je aan te sluiten. Ik DM momenteel zelf maar ben al een tijdje opzoek naar een party om zelf in te kunnen spelen. Ik heb nu een jaar of 2-3 ervaring in 5e. 5e Heeft dan ook mijn persoonlijke voorkeur. Ik heb de andere versies nooit geprobeerd, maar sta evt open om deze eens te proberen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 21 mei 2018, 15:49 
PIONier

Berichten: 2
Veel te laat waarschijnlijk maar ik probeer het gewoon.

Veel ervaring met RPG maar niet met D en D en ben nu toevallig op zoek. Kwam laatst weer eens in een board game shop in Utrecht en zag toen weer wat van D en D liggen en realiseerde me dat ik daar al jaren mee wil beginnen maar geen idee heb hoe.

Mocht je nog iemand zoeken doe ik graag mee. Ik woon zelf in Tilburg maar ga er graag voor richting Helmond / Eindhoven als dat nodig is. Mijn huis is ook altijd beschikbaar.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
3 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - [RL] DM zoekt groep omgeving Helmond/Eindhoven  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Dungeons & Dragons: Fantasy Rollenspel: Basis-set



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®