Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




5 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 20 mei 2018, 13:36 
Uno
Avatar gebruiker

Berichten: 1
Hey allemaal, ik ben op zoek naar een groep om D&D mee te spelen in (of rond) Eindhoven. Losse mensen die geïnteresseerd zijn zijn ook welkom, dan beginnen we onze eigen groep.

Ik heb wel eens rollenspellen gespeeld met vrienden, maar nog nooit D&D. Ik ben bezig met het bekend worden met D&D (de regels en de wereld leren kennen). Leeftijd maakt mij eigenlijk niet uit, ik ben zelf 19 jaar oud, maar wil best met mensen spelen van een andere leeftijd.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 21 mei 2018, 15:47 
PIONier

Berichten: 2
Hey,

Ik sluit me aan bij deze oproep. Ik woon in Tilburg en ben gek op RP games zowel PC als board. D en D heb ik nog nooit gespeeld maar wel wat over gelezen en gezien. Lijkt me heel leuk om op deze manier mijn creativiteit te delen met anderen.

Dus mocht iemand nog een speler zoeken hoor ik het heel graag. Leer snel, engels e.d. is geen enkel probleem.

Groetjes,

Roel


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018, 13:01 
Joker
Avatar gebruiker

Berichten: 7
Woonplaats: Helmond
ik ben ook opzoek naar een nieuwe d&d groep. Ik heb alweer een tijdje niet meer gespeeld, maar ik zou wel weer eens een nieuwe campagne willen spelen. Ik kom uit de regio Eindhoven/Helmond. laat mij weten of jullie nieuwe groep willen vormen?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 20 jun 2018, 15:42 
PIONier
Avatar gebruiker

Berichten: 2
Woonplaats: Eindhoven
Mss ben ik een beetje aan de late kant.
De vakantie komt eraan en ik ben geslaagd dus ik heb veel vrije tijd. Ik woon bijna in het centrum van Eindhoven. En ik wil beginnen om D&D te spelen. Ik ken de regels no niet.
Ik ben 16 jaar oud ik het lijkt me heel er leuk om met jullie te spelen als er nog een plekje over is!! Groetjes Rudy
(P.S. Engels is geen probleem)


Omhoog
Offline Profiel   Twitter   
 
BerichtGeplaatst: vr 28 sep 2018, 14:21 
Meeple

Berichten: 11
hoi ik ben 13 jaar en heb ook nog nooit dnd gespeeld maar wil het wel graag doen misschien kan ik meedoen


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
5 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - D&D Beginner Looking For Group Eindhoven  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Dungeons & Dragons



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®