Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




11 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2018, 19:54 
Joker

Berichten: 5
Voor een wekelijkse campaign in Eindhoven.
Ik ben de DM en een vriend van mij is speler.

In september en november komen er 2 boeken uit namelijk Dragon Heist (voor level 1-5) en Dungeon of the Mad Mage (voor level 5-20). Prima om na elkaar te spelen dus. Ik zorg zelf voor de desbetreffende boeken en ruimte, jullie voor de sfeer! :-)

Hoop dat we er dus een wekelijkse bijeenkomst van kunnen maken. Beginnende spelers zijn zeer welkom! Maar ook vriendelijke, geduldige ervaren spelers uiteraard. We mikken op een groep van maximaal 4 spelers zodat iedereen genoeg ruimte heeft om zijn of haar zegje te doen.

We horen graag van jullie!
David en Pim


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2018, 22:28 
PIONier

Berichten: 3
Hey David & Pim,

Kom zelf uit Oss, maar heb wel interesse in een wekelijkse groep. Is weliswaar een beetje afhankelijk van welke dag/avond jullie in gedachten hadden, maar niks wat niet op te lossen valt met een beetje goed plannen :)

Heb zelf nog niet heel veel ervaring met D&D of 5e, maar ik merk dat ik na iedere sessie meteen door zou willen gaan, dus ik heb 't behoorlijk te pakken. Het leukste aan D&D vind ik persoonlijk de verschillende inbreng van iedereen en dat iedere sessie en campaign daarmee anders wordt.
Als het kan doe ik graag mee!

Groeten, Luc


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2018, 10:13 
Joker

Berichten: 5
lucp schreef:
Hey David & Pim,

Kom zelf uit Oss, maar heb wel interesse in een wekelijkse groep. Is weliswaar een beetje afhankelijk van welke dag/avond jullie in gedachten hadden, maar niks wat niet op te lossen valt met een beetje goed plannen :)

Heb zelf nog niet heel veel ervaring met D&D of 5e, maar ik merk dat ik na iedere sessie meteen door zou willen gaan, dus ik heb 't behoorlijk te pakken. Het leukste aan D&D vind ik persoonlijk de verschillende inbreng van iedereen en dat iedere sessie en campaign daarmee anders wordt.
Als het kan doe ik graag mee!

Groeten, Luc


Hey Luc!

Ik denk dat wij vrij flexibel zijn voor een wekelijkse planning. Ik in ieder geval wel. Maar ik zal je even een privé bericht sturen met mijn nummer en dan nodig ik je uit voor een Whatsapp groep. Dat plant wat makkelijker :)

Tot straks!

Groeten, David


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2018, 11:07 
Sojaboon

Berichten: 24
Yoh David,

Ik heb je zojuist een PM gestuurd. :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2018, 21:37 
Uno

Berichten: 1
Hoi David en Pim,

Als er nog plek is heb ik ook wel interesse.
Ik heb nog nooit D&D gespeeld, maar wel een paar campains online gezien, dus ik ken de basis.

Groetjes,
Hans.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 17 aug 2018, 10:55 
Joker

Berichten: 5
Hoi beiden!

Ik heb jullie een pb gestuurd met mijn mobiele nummer. Stuur me een app en dan kan ik jullie toevoegen.

David


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2018, 19:42 
Uno

Berichten: 1
Hoi David en Pim,

Graag zou ik mee willen doen! Ik heb nog geen ervaring met het spelen van D&D 5e, echter heb ik me wel enigszins ingelezen. Ik ben woonachtig in Eindhoven, 30 jaar.

Met vriendelijke groet,



Dave


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 10 sep 2018, 22:41 
Meeple

Berichten: 12
Hoi,

Als je nog naar spelers op zoek bent dan wil ik heel graag meedoen! Ik heb geen ervaring met D&D maar wel met rolspellen. Ik woon in Valkenswaard en ben 20 jaar oud.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 11 sep 2018, 15:22 
PIONier

Berichten: 3
Hey David en Pim,

Zelf ben ik een DM, maar zoek ik graag een groep om mee te spelen. (waar ik geen DM hoef te zijn). Samen met iemand anders uit mijn groep zijn we wel geïntereseerd om mee te doen met deze groep.

Laat maar weten of er nog plek is voor twee personen.

(Zijn zelf erg geïntereseerd in roleplay, maar het is geen gigantisch probleem mocht dit niet zeer lekker lopen) ((Ik ben zelf 21 en de vriendin uit mijn groep is 19))


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 11 sep 2018, 21:35 
Meeple

Berichten: 12
Hoi Seminas,

Waarschijnlijk zijn zij al vol. Heb je geen interesse om zelf een nieuwe groep te beginnen? Ik ken nog toevallig een andere speler via deze forum, hij heet Emesef. Wij kunnen dan samen beginnen.

Ik hoor graag als je hier interesse in hebt!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2018, 15:01 
Meeple

Berichten: 11
hoi david en pim ik ben een on ervaren 13 jarige jongen die graag mee zou willen doen ik weet al een beetje hoe get spel werkt door videos te kijken maar heb nog nooit gespeeld

mvg:sven


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
11 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - [D&D 5e] DM & speler zoeken medespelers [Eindhoven e.o.]  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Dungeons & Dragons



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®