Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




10 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018, 20:04 
Joker

Berichten: 9
Woonplaats: Almere
Hoi hoi,

Aangezien er in Almere niet veel beschikbare spelers lijken te zijn, maar ik al wel al een speler heb gevonden voor een online D&D groep bij deze mijn vraag of er meer mensen zijn die het leuk vinden om zo nu en dan online te D&D-en (mijn streven is toch in ieder geval 1x per maand een paar uur). We hebben nu een ervaren DM en een beginnende speler. Mocht er interesse zijn dan hoor ik het graag. Het plan is om 5E te gaan spelen met eigen wereld en houserulings, goed te spelen voor beginners en wel overwegend roleplay heavy ten opzichte van combat (ik mag graag puzzels bedenken en spelers ook punten geven voor roleplay, vind ik minstens zo belangrijk).

groetjes!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 03 jul 2018, 01:06 
PIONier

Berichten: 2
Hey Failon, ik ben nog aan 't kijken naar een groep aan de tafel (de slechte DM-adem en speler-zweetsokken voegen toch wat extra's toe, vind ik), maar als dat niet lukt dan hou ik me zeker aanbevolen. Stuur me een berichtje als je nog plek hebt, wanneer en wat er nodig is.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 11 jul 2018, 00:39 
Uno

Berichten: 1
Hoi,
Ik en een paar vrienden van mij vormen samen een groepje van 4 beginnende spelers, maar elke keer als we bijna een dm hebben trekt deze zich terug. We zoeken nou al een tijdje naar een DM want we willen graag beginnen, maar zonder resultaat. Als je vraag nog open is zouden wij graag mee doen, maakt niet uit of dat online of niet is, maar we komen allemaal uit Noord-Brabant, dus het ligt er aan wat jou het beste uit komt.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 11 jul 2018, 10:25 
Locomotief

Berichten: 34
Ik heb interesse, heb alleen 0 ervaring.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 11 jul 2018, 13:48 
Meeple

Berichten: 10
Hey, ik heb intresse als speler voor een online spel heb wel een beetje ervaring.
Ik zou graag mee willen doen.
Stuur maar een berichtje als het kan.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 15 jul 2018, 02:45 
Joker

Berichten: 6
Heyhey, ik ben wel geinteresseerd. Wil al langere tijd eens dnd uitproberen maar heb er de vrienden niet voor. Woon toevallig ook in almere maar ik heb 0 ervaring!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2018, 21:41 
PIONier

Berichten: 3
Hallo,

Wij zijn een stel en allebei geinteresseerd om te spelen.
Allebei zeer onervaren.

Als het nog actueel is zouden we graag mee doen.

MVG,
Stel uit zeeland


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 06 sep 2018, 11:58 
Uno

Berichten: 1
Momenteel speel ik met mijn vrouw en twee dochters (10 en 12 jaar oud) D&D aan tafel, waarbij ik de DM mag zijn.

Mijn ervaring met D&D is echter niet veel. Twee keer eerder heb ik als speler meegespeeld (2003 en 2007 een keer). Wel heb ik op spellendoos.nl jarenlang het D20 roleplayforum gehost, maar dat telt natuurlijk niet als 'hands on' speeltijd;)

Mij zou het bijzonder goed uitkomen om af en toe D&D te spelen, dus bijv. op 2 a 3 wekelijkse basis. Daarbij is dinsdag of donderdagavond ook de meest geschikte avond voor mij.

Wat is daarbij trouwens de voorkeur als tool? Fantasy Grounds, Roll20 of Tabletop Simulator?

g,

Arjen


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 07 sep 2018, 21:16 
Joker

Berichten: 5
Hallo,

Ik zou ook graag een D&D groep vinden dus online is zeker een interessante optie.
Ben recent verhuisd naar Overijssel vandaar dat ik een leuke hobbie erbij zoek :)
Ik ben 28 en heb een paar keer D&D gespeeld, helaas bleef het daarbij aangezien iedereen het te druk met de studie kreeg. Ben dus nog niet zo ervaren maar doe graag mee.
Fysieke groep is ook zeker interessant in de omgeving van Zwolle.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 22 sep 2018, 16:06 
PIONier

Berichten: 3
Is het draadje nog actief?

Ik ben ook wel geïnteresseerd in een online groep. Aangezien er in Zeeland helemaal niets van groepen o.i.d. te vinden zijn.

Jammer, maar helaas.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
10 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Spelers gezocht voor nieuwe online D&D groep  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Dungeons & Dragons



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®