Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





5 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 28 aug 2018, 21:35 
PIONier

Berichten: 2
Voor een campaign met nog nader te bepalen frequentie zijn mijn verloofde en ik op zoek naar spelers!

We hebben zelf aardig wat ervaring met 4th en zijn nog onbekend met 5th, maar als daar interesse voor is absoluut bereid dat op te pakken.

We gaan graag in gesprek om een groep bij elkaar te krijgen die naar ieders wens is!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 05 sep 2018, 20:37 
Meeple

Berichten: 14
Hey Robin (neem ik aan?), grappig dat je jullie zoektocht op dezelfde platforms als ik een paar weken geleden plaatst (Reddit, dit forum alleen Facebook had ik nog niet gedaan!).

rollenspellen-spelers-gezocht-f91/topic23580.html

Ik houd me aanbevolen. Ik heb nog zo weinig hands-on ervaring met 5E dat ik me ook nog best kan omscholen naar 4E. Hebben jullie al ideen over wat je wilt spelen home brew of published campaigns? Zijn jullie DM of niet?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 06 sep 2018, 23:01 
PIONier

Berichten: 2
Hoi!

Wat betreft DM, ik heb aardig wat ervaring in 4th DM'en. 5th is helemaal nieuw, dus DM/speler maakt
mij niet echt uit. Kan beiden ;)

Ik zat te denken aan een homebrew campaign. Zodra er genoeg gegadigden zijn kunnen we wat concreter gaan kijken, wie wat leuk vind en welke editie we exact op uitkomen.

Groetjes, Robin


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 07 sep 2018, 21:19 
Joker

Berichten: 5
Hey,

Ik ben ook geïnteresseerd.
Eens 5th edition gespeelt maar niet veel dus de versie maakt mij ook weinig uit.
Ben in Januari verhuisd naar Sint Jansklooster voor mijn baan dus zou leuk zijn wat mensen te leren kennen in de buurt voor een leuke D&D sessie.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2018, 18:26 
PIONier

Berichten: 4
Hoi,

Ik (23 jaar) en mijn broer (28 jaar) zijn sinds kort erg geinteresseerd geraakt in D&D maar we hebben beide geen ervaring hierin. Is het mogelijk om eens te kijken of we iets voor elkaar kunnen betekenen? :)

Wij wonen beide in Kampen.

Groetjes Martijn en Willem


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
5 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - [4th/5th] Spelers gezocht Emmeloord/Kampen  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®