Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





13 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 27 jan 2016, 20:24 
Joker

Berichten: 6
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een aantal personen in de buurt van eindhoven/helmond om een nieuwe d&d campaign mee te starten, leeftijd ca 21 jaar.

Nieuwe mensen of ervaren veteranen zijn allen van harte welkom. Heb zelf al enkele jaartjes 3.5 gespeeld, dus weet ondertussen ook wel iets van de regels af.
Als er iemand DM wil zijn, dan graag. Ben ook bereid zelf wel te DM'en, maar dat wordt dan ook de eerste keer voor mij.

Campaign en setting nog allemaal in overleg, lijkt me leuk om de nieuwe d&d 5th edition te gebruiken.

Met groeten,
Koen


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 15 feb 2016, 15:35 
PIONier

Berichten: 2
Hoi,
Ik ben ook opzoek naar een groep om D&D mee te spelen,
Ik ben ca. 21 jaar, Uit Eindhoven en heb geen eerdere ervaring met het spelen van D&D.
De afgelopen jaren heb ik wel D&D streams bekeken.
Ik ben wel nieuwsgierig geraakt en zou graag eens met een groep mee willen doen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 15 feb 2016, 16:12 
Meeple

Berichten: 12
Hey hey,

Ik ben Roel, 26 jaar, en ik heb ervaring als speler en DM met 5e.
Ik zou graag aansluiten bij deze groep, als dat goed gevonden wordt.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 16 feb 2016, 13:11 
Joker

Berichten: 6
Hey guys,

Bedankt voor jullie reactie. Lijkt me leuk om samen een nieuw groepje te beginnen. In dat geval zijn we nu met zijn drieën, wat toch al een mooi begin is. Misschien kennen jullie nog mensen in de buurt die graag mee willen doen?

Geen eerdere ervaring is in mijn ogen echt geen probleem.

Weet iemand misschien ook een geschikte locatie? Mijn huis is wel beschikbaar, maar het is alleen heel slecht bereikbaar met het OV. Ik weet dat in Eindhoven de gameforce zit, maar dit is tegen betaling dus niet echt ideaal. En eppo had volgens mij zijn dungeon gesloten?

greetz


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 16 feb 2016, 23:20 
Meeple

Berichten: 12
D&D is idd erg goed te spelen zonder ervaring, en de regelkennis komt vanzelf.
Ik heb geen beschikbare locatie, ik woon in Valkenswaard en dat is vanuit Eindhoven een half uur met de bus en nog een kwartier lopen... Ik heb wel een auto, dus is OV bereikbaarheid geen groot probleem, ik kan altijd iemand oppikken vanaf een station in de buurt.

Welke dag komt jullie uit om te spelen? Dat plant wat makkelijker, en maakt het voor eventuele nieuwe spelers ook makkelijker om erbij te komen.

Voor mij is zondag de beste dag, ivm school en werk.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 17 feb 2016, 16:58 
PIONier

Berichten: 2
Hey hey,

Ik kan zoieso op zondag. maar door de weeks kan voor mij ook prima.
maar lijkt me tof om eens met jullie D&D te spelen.
Is het mischien mogelijk om via mail verder wat te bespreken?
ik ben de komende dagen niet in nederland / in bereik van een computer.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 17 feb 2016, 18:04 
Joker

Berichten: 6
In het weekend komt mij ook het beste uit. Eventueel ook nog wel door de week, maar dat is natuurlijk allemaal in overleg.

Zal effe een pm sturen met mijn mail en skype.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2016, 20:43 
Joker

Berichten: 6
Hoi allen,

Inmiddels heb ik contact gehad met Roel/Atrox. Wij zijn twee spelers (28 en 22 jaar) en zullen aansluiten bij jullie groep. Wij hebben beiden een auto. Ik (Marco) kom uit omgeving Tilburg. Thijs komt uit Zwolle, maar hij vindt het geen probleem om een eindje te reizen.

We hebben nog contact via mail/skype.

Groeten,
Marco & Thijs


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 24 feb 2016, 20:00 
PIONier

Berichten: 3
Hoi allemaal.

Wat leuk om te lezen dat er nog nieuwe d&d groepen gestart worden. Mijn naam is Stephan, ben 30 jaar en zelf speel ik al jaren d&d3.5 en nu een tijdje 5.0. Zowel speler als ervaren DM.

Vroeg mij af of er nog eventueel een plekje vrij is in jullie groep (als speler of Dm). Kom uit Gemert vlak bij Eindhoven en heb zelf een auto. Hopelijk hoor ik snel iets van jullie!

Vriendelijke groet,

Stephan


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 27 feb 2016, 19:54 
Meeple

Berichten: 12
Beste Stephan85,

Helaas hebben wij onze groep op het moment op de grootte die we willen hebben.
Op het moment is er dus geen plek meer, maar mocht er iemand wegvallen, nemen we contact op met je, om te zien of je dan nog tijd en interesse hebt.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 13 maart 2016, 20:22 
PIONier

Berichten: 4
Stephan85 schreef:
Hoi allemaal.

Wat leuk om te lezen dat er nog nieuwe d&d groepen gestart worden. Mijn naam is Stephan, ben 30 jaar en zelf speel ik al jaren d&d3.5 en nu een tijdje 5.0. Zowel speler als ervaren DM.

Vroeg mij af of er nog eventueel een plekje vrij is in jullie groep (als speler of Dm). Kom uit Gemert vlak bij Eindhoven en heb zelf een auto. Hopelijk hoor ik snel iets van jullie!

Vriendelijke groet,

Stephan


Hey Stephan85!

Wij zoeken een DM voor D&D5.
Zou je geïnteresseerd zijn? We spelen in Eindhoven maar kan eventueel, als je gaat DM'en, ook in Helmond plaatsvinden.
3 spelers komen uit Eindhoven en 1 uit Helmond.

Vr Gr.
David

Email: davidvh81[at]icloud.com
Whatsapp: 06 81 80 44 54


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 14 maart 2019, 16:59 
PIONier

Berichten: 3
Hey, ik ben een komplete newbie in D&D en wil het leren. Ik ben 17 jaar en heb al wel eigen dice. ik heb ook hulp nodig om een character te maken.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 25 maart 2019, 23:34 
Joker

Berichten: 5
Hallo!
Als er nog wordt gezocht naar iemand om mee te spelen zou ik me graag beschikbaar stellen. Ik ben 19 en woonachtig in regio Helmond. Ik heb nog niet eerder als PC gespeeld. Wel heb ik een paar sessies Lost Mine of Phandelver ge-DM-d voor 3 vrienden. Weinig ervaring, maar wel redelijke kennis van de regels en een hele hoop enthousiasme.
Het maakt mij niet veel uit wat voor character ik speel, ik kan me aanpassen op wat de party nodig heeft.

Ik hoor het graag als ik een keer kan komen.

_________________
The future is ours to decide.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
13 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Dungeons & Dragons spelers gezocht rondom Eindhoven/helmond  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Dungeons & Dragons



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®