Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





4 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 09 sep 2018, 21:43 
PIONier

Berichten: 3
Hoi allemaal,

Ik ben een beginnende DM en heb een eigen groep, maar ik zoek eigenlijk een nieuwe groep waar ik samen met iemand van die groep mee kan doen als een speler ipv een DM.

Als er iemand in de regio van Weert/Nederweert een groep heeft of wilt maken laat het dan zeker even weten. is niet erg om een stukje te reizen


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 25 sep 2018, 15:55 
Joker

Berichten: 6
Woonplaats: Nederweert
Hoi Seminas,

Ik ben op zoek naar een groep in de regio (Neder)weert maar heb geen ervaring met 5e.
Wel ben ik bekend met 2e, 3e, 3.5e en Pathfinder.
En zoek dus een groep om regelmatig mee te spelen (of eventueel af en toe te DMen).

Aangezien ik nog in de verhuizing zit (naar Nederweert toe) heb ik ook (nog) geen tijd om me nu erg in 5e te verdiepen.
Ook ben ik stuk ouder dan jij :D
Als dat geen probleem is, of je wilt babbelen over mogelijkheden, laat het me dan even weten.

Maurice

_________________
If I had been a cat, curiosity would have killed me a long time ago.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 29 jun 2019, 19:55 
Uno

Berichten: 1
Alvast excuuses, ik ben nieuw hier in Nederland en mijn Nederlands is niet zo vloeind. Ik weet ook niet als jullien nog aan de zoek zijn, maar ik dacht dat ik ff zou moeten proberen. Ik en mijn vrouw heb interesse in Dungeons and Dragons spelen. Ik heb ervaring met spelen en ook DMen, maar zij heeft alleen een onderdeel van een campaign gespelt. We wonen nu in Weert en ik zoek voor nieuw leuke mensen. Zij zei dat het mogelijk was om rollenspelers te vinden, en misschien is het wel zo! 't lijkt dat er een andere mens is in deze forum, dus we hebben mogelijk totaal vijf mensen, sommige met heel ervaring, en sommige met niet zo veel, wat is echt perfect.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 15 jul 2019, 09:47 
Joker

Berichten: 6
Woonplaats: Nederweert
Hoi 1337FEET,

Sorry voor de late reactie.
Ik was een paar weken niet op het forum en zag het nu pas.

Zelf ben ik nog steeds op zoek naar spelers in de regio (Neder)weert dus ik ben blij je bericht te zien.
Aangezien degene die de eerste post hier heeft gemaakt, nooit gereageerd heeft stel ik voor om in mijn eigen draad verder te praten.
Die vind je hier: rollenspellen-spelers-gezocht-f91/topic24102.html?hilit=weert#p268451
Of stuur me een bericht hier op het forum.

Je Nederlands is trouwens behoorlijk goed voor iemand die pas net in Nederland is.
En we kunnen altijd in het Engels spelen (hoewel mijn uitspraak dan soms wat minder is).

Groeten,

Maurice

_________________
If I had been a cat, curiosity would have killed me a long time ago.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
4 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - DnD 5e | Spelers gezocht omgeving Weert - Limburg  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Dungeons & Dragons



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®