Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





1 bericht | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 13 dec 2018, 12:36 
Uno

Berichten: 1
Hallo allemaal,

Ik ben een man van 34 die op zoek is naar een (nieuwe) groep om mee te roleplayen.

Ik heb voorheen Call of Cthulhu en VTM (WOD) gespeeld en in een duister verleden een oneshot DnD. Ben bekend met rollenspellen en zoek nu dus een groep. Het liefst zoek ik een DnD groep om me daar (eindelijk) eens in te verdiepen, ben wel nieuw met de DnD regels (zo lang geleden)

Ik ben om het weekend beschikbaar (doordeweeks kan in theorie ook om de week mits het niet te ver reizen is) (dochtertje). Verder heb ik een auto dus kan ik evt. reizen.

Hello everybody,
I'm a 34 year old man looking for a new group to roleplay with.

I've played Call of Cthulhu and VTM (WOD) before and a DnD oneshot (a LOOONG time ago (no, not in a galaxy far away)). I'm familiar with roleplaying and am currently looking for a group. Preferably a DnD group to (finally) get into that game. I am new with the rules though (it's been too long).

I'm available every other weekend and in theory every other week during the workdays (provided travel time is low-ish). This is due to my daughter visiting the other weeks ;). I have a car and am thus able to travel.

As far as I'm concerned English groups are no problem either!


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
1 bericht | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Speler zoekt groep (omgeving Wageningen)  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®