Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




4 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 12 dec 2018, 18:22 
Joker

Berichten: 6
.Gesloten.


Laatst bijgewerkt door Cakerino op di 16 apr 2019, 14:19, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 03 jan 2019, 21:08 
Uno

Berichten: 1
Hi Cakerino,

Als jullie nog steeds een 5e zoeken voor DnD, heb ik best wel interesse om eens een keertje mee te spelen. Ik ben 30 en kom uit Breda.

Mijn DnD ervaring betreft 1 sessie, waar ik zelf DM was, met 4 mensen die het ook nog nooit hadden gespeeld. Needless to say, dat was niet een denderend succes. Desalniettemin is mijn intresse niet verminderd.

Mag de regels dan misschien nog niet zo goed kennen, maar ik leer snel en ben een pretty big all-around nerd.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 08 jan 2019, 14:50 
Joker

Berichten: 6
Baronyike schreef:
Hi Cakerino,

Als jullie nog steeds een 5e zoeken voor DnD, heb ik best wel interesse om eens een keertje mee te spelen. Ik ben 30 en kom uit Breda.

Mijn DnD ervaring betreft 1 sessie, waar ik zelf DM was, met 4 mensen die het ook nog nooit hadden gespeeld. Needless to say, dat was niet een denderend succes. Desalniettemin is mijn intresse niet verminderd.

Mag de regels dan misschien nog niet zo goed kennen, maar ik leer snel en ben een pretty big all-around nerd.



Hey ik heb je een bericht gestuurd, als je nog steeds interesse hebt. Hoor ik het graag (:


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 31 jan 2019, 16:13 
PIONier

Berichten: 2
Hey people!
Miss is het wat laat maar ik woon in Breda en zoek nog een groep om te joinen! Ik ben 19 en enig sinds wat ervaren maar niet heel erg. Heb wat one shots gedaan en een korte campaign maar vroeg gestopt omdat mn groep toen niet meer kon plannen met agenda’s enzo, erg jammer. Zou t heel graag weer op willen pakken, dus misschien kan ik jullie nog evt. joinen?

Ik snap ook als het niet meer kan hoor maar let me know! :D

Groetjess,
Bart


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
4 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - D&D 5E Speler gezocht omgeving Breda.  

Gebruikers die deze topic waarderen

Bartolomeo

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Dungeons & Dragons



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®