Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




2 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 25 jan 2019, 17:05 
Uno

Berichten: 1
Hallo,

Mijn naam is Jordy (25) en ik ben met mijn vriendin (Manon, 24) op zoek naar een nieuwe D&D groep. Onze voorkeur gaat uit naar een groep van 4-6 spelers (inclusief ons) en het liefst leeftijdsgenoten (20-35 jaar). Sinds een jaar wonen wij in Almelo, maar ik kom van oorsprong uit Hoofddorp. We spelen momenteel nog een campaign met vrienden in Haarlem (eens in de 2 weken). Alleen wordt het constante reizen ons teveel, waardoor we voor frequente sessies daar gaan stoppen. Het spelletje boeit ons wel enorm, dus dat zouden we willen doorzetten. Ikzelf speel nu al iets meer dan 1,5 jaar. Mijn vriendin is nog erg nieuw met het spel, maar is wel erg enthousiast! We hebben nu op en nabij 3 short campaigns (in vakanties) gedaan en één lange campaign. Als het aan ons ligt, staan we voor alles open. Het aansluiten bij een kleine groep is mogelijk. Het toevoegen van individuele spelers aan ons tweetal is een optie. Ik heb zelf geen ervaring als DM, maar ik wil dat met alle liefde proberen. Onze voorkeur gaat uit naar een "critical role" vibe in de groep, waar hoofdzakelijk story-line de boventoon voert, homebrew mogelijk is en regels aanwezig zijn, maar niet genomen worden als een dictaat. Voor nu hebben we nog geen specifiek tijdstip, dus dat is flexibel! We hebben wel allebei een baan doordeweeks, dus het zal of in het weekend worden of doordeweeks in de avond (na het avondeten).

#Edit: Sinds 24-01-2019 heeft een 3e groepsgenoot zich bij ons gevoegd.

Mocht iemand interesse hebben, dan horen wij het graag!

Groetjes,

Jordy


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 21 maart 2019, 01:38 
PIONier

Berichten: 2
Hi, I'm David (24) and a uni student.
I don't expect you guys to switch to english so I can join, but I'm desperate enough to ask still xD

I absolutely understand if the answer is no (I'd be very surprised if it wasn't).


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
2 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - D&D groep 5e edition - regio Twente  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Dungeons & Dragons



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®