Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




3 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 04 feb 2019, 18:35 
Uno

Berichten: 1
Hallo mensen,

Ik ben op zoek naar een beginnende DND groep in Gorinchem. Ik ben een man van 30 en vrij nieuw met nog maar 2 sessies onder mijn riem, maar heb mezelf vrij goed ingelezen en religieus Critical Roll gekeken!

Ik ben zelf in het bezit van een Players Handbook en sets dice. En misschien dat ik ooit mijn hand wil branden aan DM'en.

Dus als er iemand in mijn buurt is met interesse in een beginnende speler voor een nieuwe campaign, hit me up!

Mvg,

Jyfrit


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 21 maart 2019, 13:05 
Joker

Berichten: 7
Hey,,

Ik en nog iemand uit Gorinchem zijn ook bezig om een groep op te zetten, Nou willen wij Forbidden Lands gaan spelen. Ook een RPG game.

We hebben al iemand die dus de GM is en de boeken heeft, dus als je mee zou willen doen.

Je kan op YouTube trailers kijken van Forbidden Lands.

Groetjes.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 02 apr 2019, 03:02 
PIONier

Berichten: 4
Hallo, ik kom uit Werkendam en ben ook op zoek naar een D&D groep.

Gorinchem en omgeving is voor mij goed te doen.

Ik ben 34, ik heb nog nooit D&D gespeeld maar ben een groot fan van Critical role en heb iets van 16 jaar ervaring met Neverwinter Nights 1, de videogame die het dichts bij de ervaring in de buurt komt.

Het is alleen wel de 3.5 editie en alle mechanismen zijn hiervoor vertaald naar een game (Met DM optie) dus het is wat anders maar het geeft wel een redelijk idee wat alles betekent.

Het liefst zou ik Engels willen spreken wanneer in character, dat voorkomt foute vertalingen naar Nederlands, biedt een mooie grens tussen in character en out of character, en is ook een mooie manier om aan onze Engelse uitspraak te werken.

Wat mij betreft is iedereen welkom, bij voorkeur wel volwassen qua leeftijd en gedrag maar ik vind het evengoed wel leuk om bij een gemengde groep te zitten, iedereen brengt toch andere ervaringen mee aan tafel.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
3 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - DND 5e groep gezocht in Gorinchem eo  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Dungeons & Dragons



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®