Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




1 bericht | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 08 aug 2019, 23:58 
Uno

Berichten: 1
Woonplaats: Emmeloord
Hallo spelers en GMers!

Al jaren zit in in het text-based roleplaying en in de digitale games die gebaseerd zijn op DnD. Ik ben bekend met de termen binnen het genre van Medieval Fantasy, maar nog nooit heb ik DnD zelf leren spelen. Dit is wel een hobby die ik erg graag wil verkennen en uitbreiden voor langere termijn. Ik ben in bezit van de (5th) Player’s Handbook en DM’s Guide, maar de drempel van de kosten om regelmatig buiten de Noordoostpolder te reizen voor een vaste groep heeft mij altijd in de weg gestaan.

Ik ben vooral geinteresseerd in de 5th edition, maar ben ook erg bereid om eventueel de 3.5th edition te leren spelen. Ik heb voor de rest geen voorkeur voor een nieuwe of ervaren groep, en kan zowel in het Nederlands als in het Engels spelen. Ik sta er erg voor open om op een gegeven moment als DM te kunnen hosten. Na wat ervaring en zelfvertrouwen opbouwen, natuurlijk!

Vrouw, 24 jaar. Ik zit redelijk diep in de fantasy/internet subculturen. Ik heb zelf geen auto, maar kan binnen de Noordoostpolder reizen met de bus. Een groep binnen Emmeloord ideaal zijn, maar ik kan niet te veel willen in dit uithoekje van Flevoland!

Alvast bedankt!


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
1 bericht | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Nieuwe Speler Zoekt Groep — Regio Emmeloord / NOP  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®