Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




56 berichten | Pagina 3 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2015, 13:07 
Munchkin
Avatar gebruiker

Berichten: 1677
Woonplaats: Delft
aicirtap schreef:
RoyalRumble69 schreef:
Eigenaardig trouwens dat beeld dat er politieagenten met automatische wapens over een spelletjesbeurs lopen.


Ach is weer eens wat anders dan een iemand in een star wars pak, een zorgen vriendje of een minion :lol:


:lol: Okey hier moest ik om lachen, geweldige comment!

Maar inderdaad was het even wennen maar opzich viel het mee het waren maar 2 a 4 man geloof ik ?

Ik deel van de ervaringen hierboven, zeer goede uitleggen gehad, vooral positief waren de uitleggers van piratoons en haspelknecht. Beiden uitleggers kwamen geregeld terug om te kijken of het spel goed verliep en of we nog vragen hadden.

Was er een 999games stand...? Ik heb hem niet gezien en ben dan ook heel benieuwd waar deze stond..

De winkel van adriaensen was goed ingericht, zeer fijn dat je vrij rond kon lopen en alle spellen kon oppakken en bekijken en het was leuk Christophe eens in het echt te ontmoeten na geregeld mailcontact. Daarnaast een aantal bekende gezien en nieuwe mensen leren kennen van gezicht zoals Xildur en Ozymandias.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2015, 15:04 
Spelhamels Beerse

Berichten: 3042
Woonplaats: Dessel
Ook ik had wederom een fantastische beursdag !!!
Spel blijft toch één van mijn lievelingsbeurzen, altijd plaats om te spelen, zeer degelijke prijzen zowel qua inkom als eet - en drankprijzen, toilet, vestiaire etc ...
Enige klein minpuntje was ook dit jaar weer de parking maar dat viel na enig zoekwerk ook in de plooi.
Ook nu weer mooie aanbiedingen hoewel ik toch de échte koopjes mistte (vroeger regelmatig heel goede spellen te krijgen voor 5€ ofzo), maar de prijzen voor spellen te kopen waren méér dan oke. Je kon hier echt wel goede zakjes doen.
Tweedehands niets gevonden dit jaar maar ook daar waren de prijzen meer dan oke.
Nieuw heb ik Orléans + upgrade kit, Race to the nortpole en Five seals of magic gekocht waar ik meer dan tevreden mee ben.
Ook nog Merchant of venus tweedehands overgenomen via FB.

Misschien nog één kleine tip voor volgend jaar, maak de rij voor af te rekenen aan de tweedehands stand een beetje langer zodat de mensen die staan aan te schuiven niet voor de tafels blijven staan waar nét de duurdere spellen liggen. Het was zeer moeilijk om deze deftig te bekijken daardoor maar voor de rest uitstekende beurs !!!!

Dank aan de organisatie en de vele vrijwilligers die allemaal een prima job afgeleverd hebben :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Volgend jaar meer van dat :clap: :clap: :clap:

_________________
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2015, 15:06 
Garnaal

Berichten: 323
Woonplaats: Kortrijk
missiloon schreef:

Was er een 999games stand...? Ik heb hem niet gezien en ben dan ook heel benieuwd waar deze stond..



Ja, helemaal achteraan in de hoek. Naast de Geeknson tafel stonden ze.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2015, 15:25 
Critico

Berichten: 2152
Woonplaats: nabij utrecht
Klavertje4 schreef:
Ik heb De paleizen van Carrara meegenomen voor 15,00. Vond ik een mooie prijs.


Beetje balen. Ik wilde hem net hier te koop aanbieden, maar dan wel voor meer dan 15 euro. :problem:

_________________
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2015, 15:58 
Body & Soul
Avatar gebruiker

Berichten: 1149
Woonplaats: Vorselaar
Ook ik heb een zalige 2 daagse achter de rug.

Zoals hierboven al vermeld ... de zaken die gratis waren, super (toiletten, vestiaire, parking).
Graspac super iniatief (heb uiteindelijk 1 onvolledig spel en 12 volledige spellen ingeleverd).
De 2de hands markt ... zalig hoe het inleveren vooruit gaat, hoe behulpzaam ze zijn. Het afrekenen was ook heel vlot, al heb ik de persoon in kwestie wel wat moeten helpen met tellen. Een rekenmachine is op dat vlak wel héél handig ;-). Uiteindelijk een 16 van 25 verkocht ... zéér tevreden dus.

De verkoopstand Adriaensen ... druk druk druk ... maar de opstelling is goed :-). Vraag me wel af of er niet veel wordt meegenomen. Ik beschuldig niemand, maar heb toch een aantal zaken gezien ... louche.

Verder hebben heel veel spellen gespeeld en genoten om er gewoon aanwezig te zijn.

In een ander draadje heb ik de demonstrateurs reeds bedankt ;-)

_________________
http://www.spelletjesenzo2290.wordpress.com
https://www.facebook.com/Spelletjes.Enzo.2290/
https://www.instagram.com/spelletjes_enzo_2290/?hl=nl


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2015, 17:22 
Beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2952
Woonplaats: Deerlijk
aicirtap schreef:
Klavertje4 schreef:
Ik heb De paleizen van Carrara meegenomen voor 15,00. Vond ik een mooie prijs.


Beetje balen. Ik wilde hem net hier te koop aanbieden, maar dan wel voor meer dan 15 euro. :problem:

Wanhoop niet, Patricia, die Carrara's waren uitverkocht tegen de middag. Er zijn nog wel mensen op zoek naar een exemplaartje.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2015, 17:36 
Beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2952
Woonplaats: Deerlijk
Mijn weekend bestond uitsluitend uit Spel.
Op vrijdagavond trok ik alleen richting Antwerpen, met een auto vol demomateriaal van White Goblin Games, Queen Games en Quined. Verder had ik nog een beetje gerief bij van Bordspelmania (gelukkig had Bart de grote massa meegenomen na het Spellenspektakel).
Ik had vlot verkeer, dus raakte ik al in de Waagnatie tegen 18u30. Eerst een rondje gelopen om wat handen te schudden en de auto geleegd. Intussen was Peter (woozle) er ook om samen de stand van WGG op te bouwen.
De prijsuitreiking van de Gouden Ludo was interessant omdat we cijfers te zien kregen met stemresultaten. Wel wat jammer dat de trofee al overhandigd was.
Na de uitreiking samen met Bart alles in orde gebracht voor Bordspelmania, tot ik het wel gezien had. Vertrokken om 23u; thuis tegen 23u55; in bed rond 00u35.

De volgende dag hadden we vroeg afgesproken, zodat de demonstrateurs alles netjes konden open leggen. Tegen 8u30 waren we al in Antwerpen. Laatste hand gelegd aan de stand; met strenge vaderlijke hand de demonstrateurs aan het werk gezet :lol: en dan maar begonnen met reclame maken voor de Uitgeversrally. We kregen weer ontzettend veel fijne reacties van deelnemers en uitgevers op de rally.
Al de uren dat de rally loopt, hebben we weinig kans om de beurs te verkennen, maar dat maken we goed na de prijsuitreiking.
Trouwens, voor de onschuldige hand konden we rekenen op Claudia Le Clef van Asmodee. Een heel sympathieke vrouw.

Op zondag was de dag ongeveer hetzelfde. Fijn, dus!

Ik hou een zeer positief gevoel over aan Spel, maar dat heb ik al 14 jaar (we waren er al vanaf de derde editie). En intussen kennen we ook al heel veel mensen van de Forum Federatie, waardoor het een beetje thuiskomen is. Ik hou al het weekend van de volgende editie vrij.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2015, 17:43 
Rooster Booster
Avatar gebruiker

Berichten: 88
Woonplaats: Hasselt (BE)
Eerste keer Spel. Prima meegevallen, zeker in combinatie met de Math-Trade.
Een paar spellen geprobeerd en de uitleggers waren heel behulpzaam, dus dat was dik OK.

Jammer dat we er niet echt koopjes hebben kunnen doen - nieuw of tweedehands.
Ook jammer dat Star Realms Colony Wars en Epic niet bij Adriaensen lagen....

Soit, héél blij met de nieuwe aanwinsten Orléans + Orléans Invasion, The Game en Patchwork.

Volgend jaar opnieuw!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2015, 17:45 
Body & Soul
Avatar gebruiker

Berichten: 1149
Woonplaats: Vorselaar
Piet schreef:
Mijn weekend bestond uitsluitend uit Spel.
Op vrijdagavond trok ik alleen richting Antwerpen, met een auto vol demomateriaal van White Goblin Games, Queen Games en Quined. Verder had ik nog een beetje gerief bij van Bordspelmania (gelukkig had Bart de grote massa meegenomen na het Spellenspektakel).
Ik had vlot verkeer, dus raakte ik al in de Waagnatie tegen 18u30. Eerst een rondje gelopen om wat handen te schudden en de auto geleegd. Intussen was Peter (woozle) er ook om samen de stand van WGG op te bouwen.
De prijsuitreiking van de Gouden Ludo was interessant omdat we cijfers te zien kregen met stemresultaten. Wel wat jammer dat de trofee al overhandigd was.
Na de uitreiking samen met Bart alles in orde gebracht voor Bordspelmania, tot ik het wel gezien had. Vertrokken om 23u; thuis tegen 23u55; in bed rond 00u35.

De volgende dag hadden we vroeg afgesproken, zodat de demonstrateurs alles netjes konden open leggen. Tegen 8u30 waren we al in Antwerpen. Laatste hand gelegd aan de stand; met strenge vaderlijke hand de demonstrateurs aan het werk gezet :lol: en dan maar begonnen met reclame maken voor de Uitgeversrally. We kregen weer ontzettend veel fijne reacties van deelnemers en uitgevers op de rally.
Al de uren dat de rally loopt, hebben we weinig kans om de beurs te verkennen, maar dat maken we goed na de prijsuitreiking.
Trouwens, voor de onschuldige hand konden we rekenen op Claudia Le Clef van Asmodee. Een heel sympathieke vrouw.

Op zondag was de dan ongeveer hetzelfde. Fijn, dus!

Ik hou een zeer positief gevoel over aan Spel, maar dat heb ik al 14 jaar (we waren er al vanaf de derde editie). En intussen kennen we ook al heel veel mensen van de Forum Federatie, waardoor het een beetje thuiskomen is. Ik hou al het weekend van de volgende editie vrij.

:clap: :thumbup:

_________________
http://www.spelletjesenzo2290.wordpress.com
https://www.facebook.com/Spelletjes.Enzo.2290/
https://www.instagram.com/spelletjes_enzo_2290/?hl=nl


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2015, 18:30 
Uitgever
Avatar gebruiker

Berichten: 489
Woonplaats: Hilversum
Zeer goede bordspellen beurs!
En met kortingsbon ook nog eens zeer betaalbare entre prijs. Parkeren gratis en dat in de de stad...zie je maar eens hoe NL doorslaat met al die belastingen.

Daarnaast vind ik de collectie van Adriaensen beter dan de Rode Pion op het spellenspektakel.
Er is toch meer keuze in spellen dan dat de rode pion heeft ook zijn de prijzen scherper naar mijn mening.
Voorbeeld: Elfenland op spellenspektakel bij de rode pion: 40,- Euro en bij Spel 37,50!
Om in te slaan moet je toch bij Spel zijn denk ik.
Voor de rest een zeer ruime keus aan tafels om te gamen.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2015, 19:20 
Geheim Genootschap

Berichten: 1046
Woonplaats: Den haag
Mijn eerste bezoek aan Spel was een goede ervaring! Zoals eerder gemeld goede prijzen voor alles rondom de beurs.
Fijne winkel van Adriaensen waar je lekker in kon rondwandelen en dingen kon vasthouden. Er zijn ongetwijfeld wel iets "per ongeluk" zijn meegenomen. Maar dat calculeer je als winkel in. Ik denk dat het voordeel van er echt "in" kunnen lopen en dingen kunnen vasthouden zwaarder weegt dan dat enkele item waar niet voor wordt betaald. Mensen zijn op deze manier namelijk veel sneller geneigd dingen te kopen.
En uiteindelijk hoop ik natuurlijk gewoon dat wij spellenmensen eerlijk genoeg zijn om netjes alles te betalen!

De uitleg was perfect. Nooit eerder heb ik dat zo goed meegemaakt. Mensen kwamen spontaan op je af om uit te leggen, kwamen regelmatig eens terug om te kijken hoe het ging, waren goed op de hoogte van de regels en konden ook daadwerkelijk goed uitleggen.

Ook was er steeds genoeg ruimte om te kunnen spelen.

En hoe bijzonder dat je drinken in een glas kon kopen.....hoewel het mij nooit uitmaakt om uit een plastic fels te drinken was dit wel extra sfeervol zeg. Heerlijk al die mooie glazen Belgisch bier te zien (jammer dat dat spul niet te drinken is :lol: )

Kortom....topdag gehad met Dirk en Ilona. Volgend jaar ga ik graag weer!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2015, 21:21 
Beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2952
Woonplaats: Deerlijk
suzanne24 schreef:
...Belgisch bier te zien (jammer dat dat spul niet te drinken is :lol: )


Even overleggen met de mods of we hier iemand kunnen bannen. Ik ben voor. :twisted:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2015, 23:24 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
Piet schreef:
Even overleggen met de mods of we hier iemand kunnen bannen. Ik ben voor. :twisted:


+1

Plus een toegangsverbod tot België. :wtf:

Tijd voor een pintje.....


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2015, 23:29 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2666
Woonplaats: Etten-Leur
dirk schreef:
Ook ik had wederom een fantastische beursdag !!!
Spel blijft toch één van mijn lievelingsbeurzen, altijd plaats om te spelen, zeer degelijke prijzen zowel qua inkom als eet - en drankprijzen, toilet, vestiaire etc ...
Enige klein minpuntje was ook dit jaar weer de parking maar dat viel na enig zoekwerk ook in de plooi.
Ook nu weer mooie aanbiedingen hoewel ik toch de échte koopjes mistte (vroeger regelmatig heel goede spellen te krijgen voor 5€ ofzo), maar de prijzen voor spellen te kopen waren méér dan oke. Je kon hier echt wel goede zakjes doen.
Tweedehands niets gevonden dit jaar maar ook daar waren de prijzen meer dan oke.
Nieuw heb ik Orléans + upgrade kit, Race to the nortpole en Five seals of magic gekocht waar ik meer dan tevreden mee ben.
Ook nog Merchant of venus tweedehands overgenomen via FB.

Misschien nog één kleine tip voor volgend jaar, maak de rij voor af te rekenen aan de tweedehands stand een beetje langer zodat de mensen die staan aan te schuiven niet voor de tafels blijven staan waar nét de duurdere spellen liggen. Het was zeer moeilijk om deze deftig te bekijken daardoor maar voor de rest uitstekende beurs !!!!

Dank aan de organisatie en de vele vrijwilligers die allemaal een prima job afgeleverd hebben :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Volgend jaar meer van dat :clap: :clap: :clap:

Wat is de Orleans upgrade kit?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 24 nov 2015, 00:08 
Spelhamels Beerse

Berichten: 3042
Woonplaats: Dessel
Gestickerde meeples ipv de onhandige ronde fiches + dikke houten schijven (eveneens met stickers op) ipv de tandwielfiches + nog wat extra gebouwen van stapel 1 en 2.
De meeples maken het niet alleen véél mooier maar ook veel gemakkelijker om ze te plaatsen en te verwijderen en ze uit het zakje te trekken.
Buiten de extra gebouwen is het natuurlijk puur een verfraaiing van het spel en geen toevoeging !!
Als je liever een toevoeging hebt is er nog altijd de orleans expansie

_________________
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
56 berichten | Pagina 3 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spel  
 Feed - Onderwerp - Spel 2015 - de ervaringen  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®