Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





32 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 15 dec 2009, 11:00 
10. Splendor (2014)

Berichten: 733
Woonplaats: rilland
Ik ben er erg laat mee, maar toch nog even een verslagje van mijn bezoek aan Spel 2009:

Dit jaar ging ik samen met mijn moeder, zus, nicht en dochter. Om 10 uur waren we binnen. Omdat we spellen bij ons hadden voor de 2ehandsmarkt, gingen we daar eerst naar toe. Het was er toen nog niet druk, maar dat veranderde zeer snel.
Toen onze spellen afgeleverd waren, gingen we naar de grote zaal om met het echte spelen te beginnen. Ik had 3 spellen op mijn lijstje staan die ik echt graag wilde proberen: Opera, Carson City en Stoom. Helaas waren deze tafels de hele dag door bezet en is het me niet gelukt er ook maar 1 van te spelen. Wel heb ik een aantal andere spellen gespeeld. Met mijn dochter heb ik Fast Food van Goliath geprobeerd, maar wij vonden het niet echt iets toevoegen aan Halli Galli. Ook heb ik me samen met mijn dochter aan Chocolat Fix gezet dat wij een leuk vormgegeven puzzelspelletje vonden. Fish Fish Fish hebben we ook ook geprobeerd, maar niet helemaal uitgespeeld. Ik vond het leuk, maar mijn dochter vond het saai. Net na de middag kwam er een plaatsje vrij bij A la Carte. Ik ben aangeschoven en ik vond het een leuk familiespel, waarbij de vormgeving het speelplezier verhoogt. Mijn moeder wilde graag Bloom leren en dat hebben we daarna met z'n 5en gespeeld, hoewel ik het zelf allang ken. Datzelfde geldt ook voor Puerto Rico het kaartspel, dat mijn zus wilde proberen. Verder heb ik nog Gipf gespeeld en Crazy Chicken.
Tegen het einde van de dag speelden we nog 3 korte spelletjes: Beep!, Tokyo Train en Rythm en Boulet. Van deze 3 spelletjes geldt wat mij betreft: lollig voor af en toe.
De spellen die ik echt graag wilde spelen, heb ik dus niet kunnen spelen, maar dat neemt niet weg dat we een fantastische dag gehad hebben. Om 19.00 uur reden we voldaan terug naar huis.
Vooral voor mijn moeder was deze dag echt een openbaring waarvan ze heeft genoten.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 15 dec 2009, 20:24 
Nou moe!
Avatar gebruiker

Berichten: 6325
Woonplaats: Sint-Truiden - BE
Johanna schreef:
Ik ben er erg laat mee, maar toch nog even een verslagje van mijn bezoek aan Spel 2009:


Geeft niet dat dit verslag wat later komt; alle reacties zijn welkom. Fijn dat je je ervaringen met Spel even neerschrijft.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
32 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spel  
 Feed - Onderwerp - Spel 2009 - Broechem - 28+29/11  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®