Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





68 berichten | Pagina 3 van 5 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 03 nov 2012, 10:52 
Spellen aan den Rijn
Avatar gebruiker

Berichten: 1977
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Vorig jaar was het ook verplicht om een groot post-elastiek om de doos te doen.

_________________
Everybody has the right to play...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 04 nov 2012, 00:31 
Team Bordspelmania

Berichten: 111
Woonplaats: Mortsel
Bridget schreef:
Vorig jaar was het ook verplicht om een groot post-elastiek om de doos te doen.


Ook dit jaar is het gebruik van een elastiek rondom elk spel verplicht. En een speldoos mag vanzelfsprekend ook geen gaten bevatten. M.a.w. het spelmateriaal moet met zekerheid in de doos blijven als het uit een rek wordt gehaald...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 05 nov 2012, 10:04 
9. Clever hoch Drei: Challenge I (2021)

Berichten: 733
Woonplaats: rilland
Vorig jaar kreeg ik met pijn en moeite het overschot van mijn spellen en het geld van de verkochte spellen mee toen ik om 16.15 uur naar huis wilde. Eigenlijk moest ik wachten tot de beurs bijna ging sluiten. Groot minpunt. Ik weet daarom nog niet of ik dit jaar mijn spellen inlever. Ik kan nl. niet tot het einde blijven.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 05 nov 2012, 11:44 
Critico

Berichten: 2152
Woonplaats: nabij utrecht
Dat is inderdaad niet handig.
Ik blijf denk ik ook niet tot einde van de beurs maar zou wel wat spellen bij de 2de hands stand willen leggen :?

_________________
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 05 nov 2012, 16:13 
Grote Dienaar

Berichten: 122
Woonplaats: Stabroek
Johanna schreef:
Vorig jaar kreeg ik met pijn en moeite het overschot van mijn spellen en het geld van de verkochte spellen mee toen ik om 16.15 uur naar huis wilde. Eigenlijk moest ik wachten tot de beurs bijna ging sluiten. Groot minpunt. Ik weet daarom nog niet of ik dit jaar mijn spellen inlever. Ik kan nl. niet tot het einde blijven.


Wij begrijpen dat dit voor jullie een minpuntje kan zijn.

Ik kan enkel zeggen dat het organisatorisch niet gemakkelijk is om uit te voeren wat jij vraagt.
- Als al uw spellen verkocht zijn is het geen probleem om u uit te betalen.
- Als maar één persoon vroeger vertrekt is het, mijn inziens ook niet echt een probleem.
Maar probeer te begrijpen dat als wij dit aan één iemand toestaan wij dit aan iedereen moeten toestaan.

In dat opzicht is het onmogelijk om tijdens de drukte aan de tweedehands stand in de overvolle rekken op zoek te gaan naar alle spellen van iedereen die vroegtijdig vertrekt.
Vorig jaar werden er op deze manier 2017 tweedehands spellen te koop aangeboden...

Gelieve ook in het achterhoofd te houden dat wij jullie deze service volledig gratis aanbieden en proberen om alles voor iedereen zo vlot mogelijk te laten verlopen. Om dit te kunnen doen en te kunnen blijven doen moeten wij echter enkele regels opstellen.

_________________
off all the things i've lost,
i miss my mind the most!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 05 nov 2012, 16:34 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6700
Woonplaats: Leusden
Deze heldere uitleg zal het begrip voor jullie spelregels ongetwijfeld vergroten. Als deze regels niet passen bij de vertrektijd van een individuele bezoeker, kan hij of zij afzien van het aanbieden van spellen.

Petje af voor deze service (en voor de rest van dit uitstekend georganiseerde evenement).


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 05 nov 2012, 16:50 
Beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2954
Woonplaats: Deerlijk
Ik ben een heel tevreden klant van jullie service. Ik gebruikte de vorige jaren de tweedehandsstand om een aantal spellen te verkopen: perfecte service, kloppende rekening en dat alles gratis. Dan was ik telkens blij om bij het einde van Spel een donatie te kunnen doen aan graspac.

Ik breng dit jaar ook een klein voorraadje spellen mee.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 05 nov 2012, 19:05 
Veenboer
Avatar gebruiker

Berichten: 183
Woonplaats: Izegem (W.Vl-B)
Het is het eerste jaar dat ik kom, dus ik weet nog niet goed hoe het organisatorisch allemaal in zijn werk gaat... dus misschien gekke vraag maar....

Hoe gaat het AANKOPEN van TWEEDEHANDSSPELLEN in zijn werk? Kan je vrij rondlopen tss de spellen als potentieel koper? Of moet je zeggen welke spelletjes je wilt en haalt iemand dat dan uit rekken? (Lijstje afgeven misschien?) etc etc.
Staan ze al dan niet gerangschikt en zo ja hoe? alfabetisch? per spelgroep, per uitgever?
Worden ze ook gecontroleerd op compleetheid of wordt er vanuit gegaan at iedereen dat eerlijk deed voordien? En mocht een spel dan toch per ongeluk incompleet zijn, wat dan?

_________________
Boardgaming keeps one sane in the insanity of reality.

Thuis spelers vinden https://www.facebook.com/groups/letsplayboardgames/


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 05 nov 2012, 19:09 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1246
Woonplaats: Woerden
Spellen staan in rekken waar je langs loopt en als je vraagt mag je naar het spel kijken. Staan gesorteerd op prijs.

Deze foto even van Bordspel.com geleend:
Afbeelding

_________________
Mijn geleuter!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 05 nov 2012, 20:02 
Veenboer
Avatar gebruiker

Berichten: 183
Woonplaats: Izegem (W.Vl-B)
cab schreef:
Spellen staan in rekken waar je langs loopt en als je vraagt mag je naar het spel kijken. Staan gesorteerd op prijs.



woops, dat wordt dus flink zoeken, slik.... maar thx voor de info!

Ik kreeg ondertussen ook nog te horen dat het 'veeeeeeeeel' te druk was om het ook nog maar een kans te geven bij de tweedehandsspellen... maar misschien is er wel een iets rustiger moment op de dag? Op de middag misschien? of ben ik te optimistisch?

_________________
Boardgaming keeps one sane in the insanity of reality.

Thuis spelers vinden https://www.facebook.com/groups/letsplayboardgames/


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 05 nov 2012, 20:12 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6700
Woonplaats: Leusden
etwie schreef:
Ik kreeg ondertussen ook nog te horen dat het 'veeeeeeeeel' te druk was om het ook nog maar een kans te geven bij de tweedehandsspellen... maar misschien is er wel een iets rustiger moment op de dag? Op de middag misschien? of ben ik te optimistisch?


Het was daar vorig jaar niet doorlopend druk. Werp zo nu en dan een blik in de zaal, dan vind je vanzelf een rustig moment.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 05 nov 2012, 20:17 
Veenboer
Avatar gebruiker

Berichten: 183
Woonplaats: Izegem (W.Vl-B)
ah gelukkig maar. Maar ik zal dan wel flink mijn huiswerk maken en lijstje aanleggen met een fotootje naast van hoe de speldoos eruitziet, dat zoekt wat makkelijker he! (zeker als je niet zo geeky non spelende begeleiding mee moet zoeken ;-)(zie mijn welkomstberichtje))

een gewaarschuwd mens!

thx!

_________________
Boardgaming keeps one sane in the insanity of reality.

Thuis spelers vinden https://www.facebook.com/groups/letsplayboardgames/


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 05 nov 2012, 20:59 
Critico

Berichten: 2152
Woonplaats: nabij utrecht
meestal is er een rij en dan schuifel je langs de rekken
is wel handig te weten hoe de speldoos er uit ziet, dat is mijn kenmerk en ik zie dan ook vrij snel of er wat bij zit
meestal loop ik meerdere keren even naar de 2de hands stand

_________________
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 05 nov 2012, 23:24 
Garnaal

Berichten: 323
Woonplaats: Kortrijk
Het is er druk, maar het valt toch mee. Het handigste is als je inderdaad mooi de rij volgt en dan passeer je stapvoets het volledige rek en heb je alle tijd om de spellen te bekijken en zelf na te tellen op volledigheid. Spellen die je wilt meenemen leggen de begeleiders klaar aan de kassa. Altijd fijn om te zien welke stapel daar dan op jou ligt te wachten aan het einde van de rij :p
De spellen zijn eveneens gerangschikt van goedkoop naar duur. In die volgorde loop je ze ook af.

Zeker ook aan te raden deze stand meerdere keren te doorlopen. Je weet nooit dat je iets over het hoofd zag en er komen gedurende de hele beurs spellen bij, aangezien ze niet op voorhand moeten worden binnengebracht.

Laatste tip: Kijk ook eerst even naar de prijzen van Adriaensen. Want vaak staan sommige spellen veel goedkoper bij de winkel, dan in de tweedehandsstand.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 05 nov 2012, 23:47 
Team Bordspelmania

Berichten: 111
Woonplaats: Mortsel
etwie schreef:
Hoe gaat het AANKOPEN van TWEEDEHANDSSPELLEN in zijn werk? Kan je vrij rondlopen tss de spellen als potentieel koper? Of moet je zeggen welke spelletjes je wilt en haalt iemand dat dan uit rekken? (Lijstje afgeven misschien?) etc etc.
Staan ze al dan niet gerangschikt en zo ja hoe? alfabetisch? per spelgroep, per uitgever?
Worden ze ook gecontroleerd op compleetheid of wordt er vanuit gegaan at iedereen dat eerlijk deed voordien? En mocht een spel dan toch per ongeluk incompleet zijn, wat dan?


Even een korte toelichting: vrij rondlopen tussen spellen is niet aan de orde.
De spellen staan op rekken (zoals gezegd: op prijs gerangschikt).
Verder zijn er tafels, zodat het publiek niet aan de rekken kan (afstand van +/- 1 meter). In deze ruimte van 1 meter lopen de diverse vrijwilligers van de organisatie die op verzoek van enige kandidaat-koper een spel overhandigen om te bekijken.
Dit spel mag enkel ter plekke op tafel worden opengedaan en (best) worden nageteld (de organisatie is immers niet verantwoordelijk voor de volledigheid van spellen, maar rekent erop dat verkopers enkel volledige spellen binnenbrengen).
Wens je het spel niet te kopen, geef je het terug aan de vrijwilliger die het weer in het rek plaatst.
Wens je het spel wel te kopen, dan geef je het spel ook terug, maar meld je in dat geval dat je het spel wilt kopen: dit spel wordt dan door de vrijwilligers klaargelegd aan de kassa om te worden afgerekend als je klaar bent met het kiezen van al je spelen ;-)
Wenslijstjes worden uiteraard niet aangenomen! Zelf grondig de rekken bekijken is dus de boodschap! :-)
Opgelet: bij de tweedehandsstand is geen Bancontact voorradig: vergeet dus niet voldoende cash geld mee te nemen!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
68 berichten | Pagina 3 van 5 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spel  
 Feed - Onderwerp - Spel 2012: iedereen speelt (Broechem)  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Spel 2012



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®