Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



22 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 27 nov 2017, 14:13 
Joker

Berichten: 7
Woonplaats: Den Hoorn \ Delft
MBK73 schreef:
Goedemorgen,

Nog meer Maassluis hier present. Ik zie nu dat Poeldijk op dinsdagavond is, dat gaat bij mij niet lukken. Maar mochten er liefhebbers zijn om eens op de woensdagavond of vrijdagavond af te spreken, dan houd ik me zeker aanbevolen.


Poeldijk is niet alleen op dinsdagavond. Elke twee weken is het ook op zaterdag.
Wellicht is dat wel een optie voor je?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 27 nov 2017, 14:52 
Joker

Berichten: 6
Dat zou kunnen, als het uitkomt met de andere activiteiten in het gezin. Kun jij aangeven wanneer deze zaterdagen zijn, zodat ik eens kan kijken wanneer het past in de gezinskalender?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 27 nov 2017, 16:17 
Joker

Berichten: 7
Woonplaats: Den Hoorn \ Delft
MBK73 schreef:
Dat zou kunnen, als het uitkomt met de andere activiteiten in het gezin. Kun jij aangeven wanneer deze zaterdagen zijn, zodat ik eens kan kijken wanneer het past in de gezinskalender?


Ik herken dat, heb zelf ook een gezin.

Ook ik ben nieuw op het forum, maar ik heb al een zaterdag meegespeeld.
Erg gezellig. Er wordt gespeeld op de oneven weken op zaterdag.
De website is niet helemaal bij, maar op http://spelsalon.webs.com/ kan je meer informatie terug vinden.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 28 nov 2017, 08:46 
Stamhoofd
Avatar gebruiker

Berichten: 529
Woonplaats: Maassluis
PB gestuurd.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 02 jan 2018, 12:04 
Uno

Berichten: 1
Hoi!

Nu de hectische maanden voorbij zijn.... zelf kom ik ook uit Maassluis.
Al ben ik er maar 1 keer geweest, Poeldijk is zeker de moeite waard. Helaas zijn de dinsdagen voor mij niet haalbaar en de zaterdagen waren de afgelopen tijd ook niet haalbaar. :crazy:
Dus misschien zijn er nog meer mensen uit Maassluis en/of omgeving die op ma/woe/vrij een spelletje willen spelen? ik houd mij aanbevolen!

Groetjes,
Lianne


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 10 maart 2018, 21:00 
Uno

Berichten: 1
Hello! Wij (mijn vriend en ik) wonen sinds november in Maassluis en zouden graag nieuwe mensen leren kennen en bordspellen / kaartspellen spelen samen! Who's down for it? Wij kunnen op woensdag of vrijdag :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 11 maart 2018, 15:47 
Stamhoofd
Avatar gebruiker

Berichten: 529
Woonplaats: Maassluis
Hoi Monika, leuk dat je reageert op dit forumbericht! Er zijn zeker wel mensen in Maassluis actief bezig met bordspellen, met een aantal van hen maak ik deel uit van een klein spellenclubje in Poeldijk. Uiteraard zijn jullie hier ook welkom maar we spelen op dinsdag- en zaterdagavond dus precies de dagen dat jullie niet kunnen. Maar ik denk dat het zeker wel moet lukken om een keer iets af te spreken in Maassluis! Ik zal even een PB sturen.

Welke spellen vinden jullie leuk om te doen? En welke spellen hebben jullie zelf?

Groetjes,

Jan

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
22 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Westland/Maassluis e.o.  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®