Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



5 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2017, 21:31 
Uno

Berichten: 1
Woonplaats: Hengelo
ik ben op zoek naar andere mensen die het ook leuk vinden om (strategische) bordspellen te spelen.
ik doe het nu te weinig omdat ik weinig mensen ken ik mijn omgeving die hiervan houden.

Ik ben niet op zoek naar verenigingen.

Groetjes,

Ellen


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2017, 21:53 
Website beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2470
Hoi Ellen,

Er is een whatsapp groep met een aantal spelliefhebbers in Hengelo e.o. Er wordt regelmatig in huiselijke kring afgesproken. Ik kan je laten toevoegen. Stuur me daarvoor een PB met je telefoonnummer.

Daarnaast heb je een spellenspeciaalzaak De Dondersteen met veel mogelijkheden om te spelen, uitproberen en gelijkgestemden te ontmoeten.

Ook heb je nog Order of the Dice in Enschede maar dat is een vereniging. Je gaf aan dat niet te wensen maar noem het toch.

Je hebt ook nog eens per kwartaal bij UT (vanuit Fanaat) een spellendag waar je naartoe zou kunnen gaan.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 15 jan 2018, 22:29 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 878
Woonplaats: Enschede, NL
Late reactie, maar ik meld het alsnog. :) De Order of the Dice is géén vereniging. Dat was het ooit wel, maar is het al jaren niet meer. Het is nu gewoon een groep mensen die het leuk vindt om spellen te spelen. Er zijn dus ook geen gezamenlijke spellen, iedereen neemt zelf wat mee.

De locatie is café De Vluchte in Enschede. Elke dinsdagavond om 20:00 uur wordt er gespeeld. Wees wel een beetje op tijd, omdat er meestal rond die tijd ook wel begonnen wordt. :) Het aantal spelers ligt tegenwoordig vaak wel op 15+ per keer.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 26 jan 2018, 17:16 
Meeple

Berichten: 16
Deze post is al weer een tijdje oud, maar mochten jullie toch nog mensen zoeken dan zou ik evt. wel aan willen sluiten :)!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 27 jan 2018, 00:45 
Website beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2470
mathijs123 schreef:
Deze post is al weer een tijdje oud, maar mochten jullie toch nog mensen zoeken dan zou ik evt. wel aan willen sluiten :)!
Je bent altijd welkom.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
5 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - spellenliefhebbers gezocht omgeving hengelo  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®