Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



5 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 03 okt 2017, 13:21 
PIONier

Berichten: 2
Hallo Spellenfreaks :D

Wij zijn een leuke club vrienden die allemaal 1 gezamenlijke hobby hebben en dat is spelletjes! We spelen van alles, van een potje klaverjas, tot agricola, alchemist en zelfs dungeons en dragons. We spelen meestal bij elkaar thuis, maar we doen ook wel eens activiteiten buiten de deur zoals escape room of midgetgolf. Woon je in Groningen, of in de buurt van Groningen? Stuur mij dan even een berichtje en misschien kunnen we kennis maken? Het is wel handig om Facebook te hebben, aangezien we daar vaak datums prikken ed.

Groetjes Sandra


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 06 okt 2017, 17:06 
PIONier

Berichten: 2
Hoi,

Mijn naam is Petra. Ik speel graag kaart- en bordspellen en met name die kleine kaart spellen vind ik erg leuk bv. Beverbende, Bokkenschieten, Metropolis, Bonanza, Qwirkle, het Keezenspel. Maar ook Kolonisten van Catan en Carcasonne speel ik graag. Het lijkt mij leuk om een keer kennis te maken met jullie en nieuwe spellen ;).

Ik hoor het graag.

Mvg Petra


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 09 okt 2017, 16:56 
PIONier

Berichten: 3
Hoi Sandra en Petra,

Dit bericht komt als geroepen, want ik was net op zoek naar een leuke spellengroep in Groningen. Vanaf eind dit jaar wonen wij tussen Engelbert en Middelbert, vlakbij Europapark. Dan zou ik graag een keer aansluiten bij een spellenavond. Alles leuk, bordspellen, klaverjassen, zelfs bridgen mag :). Op welke Facebookpagina kan ik jullie vinden?

Grts,
Bastiaan


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 16 okt 2017, 14:05 
PIONier

Berichten: 2
Leuk leuk! Ik heb jullie een privébericht gestuurd waar je ons kan vinden :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2017, 14:53 
Uno

Berichten: 1
Halloo!

Ik heb ook wel interesse om aan te sluiten bij een leuke groep spellenfreaks! Ik speel graag bordspellen, maar meestal thuis met z'n tweeën en lang niet vaak genoeg.. Op dit moment zijn mijn favoriete spellen Ticket to Ride en Agricola :).

Groetjes,

Kiran


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
5 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Spellen vrienden in Groningen e.o.  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®