Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



7 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 07 sep 2017, 16:52 
PIONier

Berichten: 2
Woonplaats: Roden
Hallo :mrgreen:

Ik zoek eigenlijk spelers, zodat we een groep van 4-5 mensen kunnen vormen om af en toe eens s'avonds bordspelavonden te houden. Ik woon in Roden.
Zelf ben ik begin 30, maar leeftijd maakt niet zoveel uit, zolang je maar gezellig/aardig bent :mrgreen:
Games die ik zelf heb zijn Terraforming Mars (heel leuk) en Aoens End. + Ben van plan binnenkort nog een 3de te halen.

Als je uit deze omgeving (Roden) komt, en het je leuk lijkt, reageer dan gerust!

+ Ik speel ook met aantal vrienden in Groningen soms een bordspel, dus als je uit de stad komt, je zou een keer bij ons kunnen aanschuiven!! (we spelen dan in de stad, in Vinkhuizen, zoeken spelers, we zijn gezellig)

mvg,,

Robert.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 06 okt 2017, 17:14 
PIONier

Berichten: 2
Hallo,

Het lijkt mij leuk om een keer kennis te maken met jullie en nieuwe spellen ;).

Mijn naam is Petra. Ik woon wel in de stad Groningen (Leeuwenborg kant) maar wellicht kunnen we een keer kennis maken. Ik speel graag kaart- en bordspellen en met name die kleine kaart spellen van 999games vind ik erg leuk bv. Beverbende, Bokkenschieten, Metropolis, Bonanza, Qwirkle, het Keezenspel. Maar ook Kolonisten van Catan en Carcasonne speel ik graag.

Groetjes Petra


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 30 nov 2017, 12:25 
PIONier
Avatar gebruiker

Berichten: 2
Hallo! In Zuidlaren hebben we vorig jaar een bordspellenclub opgericht. We spelen tweewekelijks op woensdagavond in een clubgebouw, en naar behoefte vaker bij mensen thuis :) Soms ook op een zaterdag of zondagmiddag. Mocht het bereisbaar zijn voor jullie, voel je welkom! Stuur gerust een berichtje voor meer info.

Gr Marianne


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 11 maart 2018, 22:25 
Uno

Berichten: 1
Hoi,

Ik weet niet of je nog op zoek bent, maar ik woon ook in Roden en hou van bordspellen. :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2018, 15:00 
Uno

Berichten: 1
Hallo Robert,

Zijn jullie nog op zoek naar spelers? ik ben eind 20 en woon zelf in Groningen en heb nog wat bordspellen die niet zo vaak worden gespeeld (Myth, Keyflower e.a.) en zou leuk vinden een groep te hebben om af en toe te spelen.

Mvg,
Arjan


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 24 okt 2018, 21:12 
Uno

Berichten: 1
Hallo iedereen,

Ik heb deze forum net gevonden en zal het leuk vinden om soms bordspellen te spelen. Ik ben tegenwoordig naar Nieuw-Roden verhuisd van Groningen, maar van oorsprong kom ik uit Hongarije - misschien was het al duidelijk dat Nederlands niet mijn moedertaal is :) Maar ik heb zin in om nieuwe mensen leren kennen in de buurt en met bordspellen vind ik het altijd leuk om te doen. Dus als jullie een bordspel avond hebben, laat me ook weten.

Groetjes,
Orsi

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 23 jan 2019, 12:28 
Joker

Berichten: 5
Hallo mede boardgamers,

Mijn naam is Jesper, 30jaar.
Ik woon zelf in de binnenstad van Groningen, en ik ben ook nog op zoek naar gezellige mensen om mee samen bordspellen te spelen in de avond (vaak na 19:30).

Deze bordspellen heb ik zelf nog thuis:
Game of Thrones the Boardgame
King of Tokyo
Coop
Risk

Dus als je nog spelers zoek, stuur dan gerust even een berichtje.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
7 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Spelers gezocht omgeving Roden/Peize/Groningen  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®