Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





3 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 07 nov 2018, 23:07 
PIONier

Berichten: 2
Hallo lieve mensen,

Ik ben al 20 jaar een groot fan van het CRPG genre en dus redelijk bekend met diverse edities van DnD. De afgelopen jaren heeft dit genre een echte revival doorgemaakt met juweeltjes als Divine Divinity 1 & 2, Pillars of eternity, Tyranny en Pathfinder Kingmaker. Helaas viel Tides of numinera behoorlijk tegen dus de kans dat er ooit nog een single player CRGP gerealesed wordt die zich afspeelt in mijn favoriete DnD universum is 0.

Na het herbeleven van mijn avonturen in Sigil en the outerplanes in Planescape: Torment begin ik heimwee te krijgen naar dit bijzondere universum en omdat de gamingindustry hier waarschijnlijk never nooit meer iets mee gaat doen, moeten we dat zelf maar doen.

Zelf heb ik geen ervaring met PnP tabletop roleplaying dus in een ideale wereld ben ik op zoek naar een ervaren DM die ervoor in is om groep bijzondere avonturiers, al dan niet ervaren, te begeleiden in deze wondere wereld.

Dus mocht er animo zijn om met een groep Lawful Evil en Chaotic Neutral avonturiers de zaak op stelten te zetten dan lijkt me dit voor alle betrokken partijen een meer dan interessante ervaring. :lol:

Ik heb dit forum na enig googlen gevonden en eerlijk gezegd weinig zin om het topic te volgen dus ik stel voor dat geïnteresseerden zich via whatsapp melden op 0620513984 dan maken we een groep. Posten na aanmelden is natuurlijk wel weer gewenst i.v.m. zichtbaarheid van dit topic.

Kijk uit naar reacties!

Peace out :clap:


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 08 nov 2018, 10:11 
Locomotief

Berichten: 34
qua games:
https://store.steampowered.com/app/6174 ... r_of_Time/
erg de moeite waard voor het prijskaartje.

qua Pnp, sure i guess. Welke omgeving woon je echter? toch vrij belangrijk als er een groep opgezet gaat worden.
Nou DM ik momenteel al 2 lawfull evil groepen in omgeving den bosch dus wellicht dat er iets te regelen valt.

Overigens heb ik wel vragen bij je statement van "lawfull evil en chaotic neutral". CN is dus echt totaal niet geschikt voor de murder hobo en "whatever i do what i want" style of play :wink:


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 09 nov 2018, 22:47 
PIONier

Berichten: 2
Pufnukkel schreef:
qua games:
https://store.steampowered.com/app/6174 ... r_of_Time/
erg de moeite waard voor het prijskaartje.

qua Pnp, sure i guess. Welke omgeving woon je echter? toch vrij belangrijk als er een groep opgezet gaat worden.
Nou DM ik momenteel al 2 lawfull evil groepen in omgeving den bosch dus wellicht dat er iets te regelen valt.

Overigens heb ik wel vragen bij je statement van "lawfull evil en chaotic neutral". CN is dus echt totaal niet geschikt voor de murder hobo en "whatever i do what i want" style of play :wink:


Hey puff allereerst thnx voor de reply

Ik ben me er zeer zeker van bewust dat CN geen CE is. Wat me wel buitengewoon interessant lijkt is wanneer de belangen van LE niet meer stroken met die van een CE char en wat the lady of pain daarmee doet op het moment dat deze belangenverstrengeling in Sigil plaatsvindt.

Zelf woon ik in de regio Weert Roermond maar aangezien de niche campaign en de te leren lore die daarmee samenhangt zal het me jeuken waar de daadwerkelijke tabletop zal plaatsvinden.

groet,

Guido


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
3 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Planescape adventuring Z.O. Nederland  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®