Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



8 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 29 aug 2019, 10:48 
PIONier

Berichten: 4
Hallo Bordspelfanaten! Ik ben een man van 32 en op zoek naar mensen die het leuk vinden eens in de 2 weken een bordspel te spelen. In de kast staat onder andere, Hero Realms/star realms, 7wonders duel, Legende van Andor, Railroad Ink, Hive, Pandemic, War with the evil power master, Entropy... en ga zo maar door. Ook klassiekers als regenwormen of Love letter zijn aanwezig. Wie o wie vind het leuk om onder het genot van een hapje en een drankje competitief of coƶperatief een bordspel te spelen? ik hoor het graag!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 30 aug 2019, 08:46 
Condottiƫrre
Avatar gebruiker

Berichten: 925
Woonplaats: Utrecht
Hoi,

Er is inmiddels een app-groepje regio Utrecht (stad).
Misschien vind je het leuk om aan te haken?
Is nog niet heel actief, maar wie weet kan jij daar dan ook verandering in brengen, haha
stuur in dat geval even je nummer in een pb, dan voeg ik je toe!

mvg
David


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 30 aug 2019, 16:58 
Critico

Berichten: 2152
Woonplaats: nabij utrecht
En eens in de 5-6 weken zijn er speldagen in Utrecht (hooggraven). Morgen is de volgende :)

_________________
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 02 sep 2019, 10:01 
PIONier

Berichten: 4
Hartelijk dank voor de reacties! Ik ga een keer aanschuiven bij een van de spellendagen. Nogmaals mochten er mensen zijn die interesse hebben om in Lopik mee te doen met een bordspellen middag of avond, stuur me gerust een bericht.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 06 sep 2019, 08:05 
Garnaal

Berichten: 390
Woonplaats: groot ammers
In Schoonhoven is er een groep actief die spellen speelt op volgens mij de maandag avond en af en toe is er een dag in de Bastille.
Zelf kom ik uit Groot Ammers, dus dat is ook nog wel te doen om een keer aan te schuiven.


Omhoog
Offline Profiel    Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 sep 2019, 09:48 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 834
Woonplaats: De Meern
Ongeveer net zo ver als Utrecht is Vleuten.

Daar zit spelgroep dobbelix. https://www.dobbelix.nl/
twee keer per maand, tweede dinsdag en vierde vrijdag.
Eerste na de vakantie is dinsdag aanstaande.
Van harte welkom.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 06 sep 2019, 10:05 
PIONier

Berichten: 4
Nogmaals hartelijk dank, ik heb inmiddels contact met verschillende mensen uit de regio. De bordspellen in schoonhoven is nieuw voor me. Dat is qua afstand wel een hele mooie. De vereniging dobbelix klinkt ook heel interessant! Groot Ammers is prima, alleen die Lek altijd ;)
nogmaals, mensen met interesse hou je niet in en stuur me een PB!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 31 okt 2019, 11:17 
PIONier

Berichten: 4
Ik ga hem nogmaals naar boven bumpen ;) gewoon omdat het kan. Inmiddels al meerdere mensen gesproken en ik weet dat er veel clubs zijn maar nog niet echt in de buurt helaas. Prima te rijden allemaal maar toch zou het leuk zijn om in de buurt een vaste club te hebben. Wie o wie in de omgeving van Lopik/ijsselstein/schoonhoven heeft interesse in o.a. de classics als regenwormen, love letter of boonanza? of juist Pandemic, Legende van Andor, Star Realms/hero Realms, dungeon mayhem enz.... Nogmaals, heb al hele leuke contacten gemaakt maar medespelers zijn welkom ;)


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
8 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Spelers gezocht omgeving Lopik (Utrecht)  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®