Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



8 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 21 sep 2023, 16:54 
2. Vietnam 1965-1975 (1984)

Berichten: 174
Woonplaats: Ede
Dag!
Ik ben op zoek naar spelers die interesse hebben om een ‘campaign’-spel te gaan spelen. De huidige spelersgroep die ik frequenteer heeft hier niet echt ambitie in. Ik zal eerst eens aangeven welke spellen uit mijn bescheiden collectie ik bedoel – en nee, heus niet allemaal tegelijk natuurlijk.

7th Continent
Aeon Trespass: Odyssey
Hexplore It: Klik’s Madness & Fall of the Ancients (nog in productie, ETA Q1 ’24)
Nova Aetas
The Edge: Dawnfall
Arydia: The Paths We Dare Tread (nog in productie, ETA Q2 ’24)

Afijn, het gaat me dus om spellen die veel tijd kosten en dus (bijvoorbeeld) een deelname van een avond of dag per week, of maand – in elk geval regelmatig. Het gaat bij de meeste spellen hier om een coöperatief gebeuren, alhoewel The Edge ook ‘versus’ campaigns kent.

Ik stel me voor dat we eerst eens kennis maken om te zien of je een beetje door één deur kan, eventueel een ‘proefpotje’ om het spel te toetsen en dan besluiten om de sprong te wagen.

Ik woon in Ede, heb er niks op tegen om me te verplaatsen maar trek de grens zo bij een 45-60 minuten enkele reis. Ik denk dat bijvoorbeeld een vrijdagavond of een zondag een prettige optie kan zijn, maar daar valt over te soebatten.

Oh ja. En stel dat… ook deze ‘monster’-wargames vallen onder deze soort tijdsbesteding: 100 uur of meer is niks. Maar ik snap dat dit een geheel ander type spel is eigenlijk.

European Theatre of Operations: Thunder in the East
Pacific War: The struggle against Japan 1941-1945
Silver Bayonet: The first team in Vietnam
Vietnam 1965-1975

Ik hoor graag wie dit prikkelt…


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 22 sep 2023, 15:30 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 115
Woonplaats: Wageningen
Hoi! ik denk dat ik wel een plek weet waar je medespelers kunt vinden: de bordspelgroep in Wageningen heeft ook een flink aantal Edenaren. Ik raad je aan om dit bericht in de discord groep te delen. Een andere optie is om bij 1 van de open bordspelavonden/middagen langs te komen en daar te plekke de spelers te scouten. Voordeel is dat je dan "ziet wie je uitnodigt" en even kan kijken of er een klik is.

Meer info: https://wageningenboardgamers.com/

_________________
Afbeelding
Een regionale bordspelagenda, blogs en meer: WageningenBoardGamers


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 23 sep 2023, 13:47 
PIONier

Berichten: 3
Hoi Roghain,

Ik ben zeer geïnteresseerd in een co-op campaign bordspel en zou graag een keer een proefpotje spelen om te kijken of we het zien zitten samen!
Zelf heb ik eigenlijk alleen ervaring met Gloomhaven, ik heb geen idee of dat soortgelijk aan de spellen die je noemt maar ik sta voor alles open.
Als je nog naar spelers zoekt hoor ik het graag, ik woon in Utrecht dus reizen is te overzien.

Groetjes,
Daniel


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 27 sep 2023, 15:10 
10. Triumph & Tragedy (2015)

Berichten: 174
Woonplaats: Ede
Eis-T schreef:
Hoi! ik denk dat ik wel een plek weet waar je medespelers kunt vinden: de bordspelgroep in Wageningen heeft ook een flink aantal Edenaren. Ik raad je aan om dit bericht in de discord groep te delen. Een andere optie is om bij 1 van de open bordspelavonden/middagen langs te komen en daar te plekke de spelers te scouten. Voordeel is dat je dan "ziet wie je uitnodigt" en even kan kijken of er een klik is.

Meer info: https://wageningenboardgamers.com/


Hoi Eis-T, ik had de website wel gevonden en ook bekeken, maar omdat de daar gemelde 'Library' spellen van een geheel andere aard liet zien had ik dat idee eigenlijk verworpen :-)

Ik zal me eens op de discord vervoegen dan.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 27 sep 2023, 15:31 
9. Mage Knight Board Game (2011)

Berichten: 174
Woonplaats: Ede
Dahaniel schreef:
Hoi Roghain,

Ik ben zeer geïnteresseerd in een co-op campaign bordspel en zou graag een keer een proefpotje spelen om te kijken of we het zien zitten samen!
Zelf heb ik eigenlijk alleen ervaring met Gloomhaven, ik heb geen idee of dat soortgelijk aan de spellen die je noemt maar ik sta voor alles open.
Als je nog naar spelers zoekt hoor ik het graag, ik woon in Utrecht dus reizen is te overzien.

Groetjes,
Daniel


PM gestuurd


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 30 sep 2023, 00:02 
PIONier

Berichten: 4
Woonplaats: Ede
Hoi Roghain,

Ik ben ook opzoek naar spelers voor de de wat uitgebreide co-op spellen.
In mijn verzamelijng heb ik spellen als Too Many Bones, ISS Vanguard, 7th Continent en Arkham Horror.
Het zou mooi zijn als ik de gelegen heb om deze meer te spelen.

Ik woon in Ede dus reis tijd is te over zien :D
Maar ik ben ook wel bereid een eindje te rijden voor een spel sessie.

Groeten Harmen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2023, 17:53 
1. The Republic of Rome (1990)

Berichten: 174
Woonplaats: Ede
Hi Harmen,

Arkham Horror heb ik ook (2e) evenals TMB, maar ik zoek nu echt mensen die de investering willen doen in spellen die echt 10 of meer sessies nodig hebben om te spelen - hoe leuk ik doe twee ook vind. Als dat je past, dan zijn we al op 75% van een groep dus ik ben als heel blij hoe het gaat.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 23 nov 2023, 09:11 
4. Magic Realm (1979)

Berichten: 174
Woonplaats: Ede
Any takers? We zoeken nog een speler


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
8 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Spellen met een lange duur - campaign games  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®