Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





101 berichten | Pagina 1 van 7 | Ga naar pagina: 1, 2, 3 ... 7  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 08 okt 2016, 23:10 
5. Catan: Cities & Knights (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2516
Woonplaats: De Goorn
Afbeelding

Terwijl iedereen druk bezig is zijn koffers te pakken voor Essen (of eigenlijk zo leeg mogelijk te houden voor de aankopen) is dit ook het moment om alvast vooruit te kijken naar de feestdagen die nog in het verschiet liggen.

De afgelopen twee jaar heb ik vele enthousiaste reacties gekeken, dus reden genoeg voor mij om ook dit jaar weer een BSM Secret Santa te organiseren!

Voor degenen die (nog) niet bekend zijn met het fenomeen Secret Santa een korte samenvatting. De namen van iedereen die zich hiervoor inschrijft worden in een (digitale) hoge hoed gegooid. Deze hoge hoed bevindt zich echter op boardgamegeek, dus daar heb je een profiel nodig (zie ook stappenplan hieronder). Vanuit de hoge hoed krijg je een naam (en gegevens) van een andere BSM'er (jouw target). Voor deze BSM'er koop en verstuur je een of meerdere spellen van zijn wensenlijst.

Dit is het basisprincipe. Daarnaast kun je het zo uitgebreid maken als je het wilt. Er is een speciaal Secret Santa account op BSM waarmee je jouw target namelijk berichtjes kunt sturen. Wil je hem opdrachtjes uit laten voeren? Ga je gang. Wil je hem nieuwsgierig maken, geen probleem. Jouw target beslist echter wel zelf of en waar hij aan mee wil doen.

Citaat:
Spelregels BSM Secret Santa 2016

Iedere deelnemer verbindt zich door inschrijving om zich te houden aan de volgende spelregels :

1) De inschrijving loopt tot en met 31 oktober 23.59 uur. Tot dat moment kun je (mocht je van mening veranderen) de inschrijving nog annuleren.

2) Zo spoedig mogelijk na het verstrijken van de onder 1 genoemde inschrijftermijn ontvang je via BGG de naam van jouw target. Het feit dat er targets zijn toegewezen zal op BSM worden aangekondigd.

3) Zorg ervoor dat je op het moment dat de inschrijving is verlopen een actuele en reële wensenlijst op BGG heb staan. Degenen die zowel aan de Secret Santa van BSM als aan die van BGG meedoen, zullen hun wensenlijst voor BSM opnemen op hun ‘want-in-trade list’ en die vermelden op hun BGG profiel.
Een actuele en reële wensenlijst bevat ongeveer twintig titels die goed verkrijgbaar zijn en binnen de onder 5 genoemde prijsklasse vallen.

4) Maak op jouw BGG profiel een korte brief voor jouw Santa, waarin je in elk geval vermeldt wat jouw nickname is op BSM.

5) Het is de bedoeling dat je voor jouw target ten minste één nieuw spel koopt van zijn/haar wensenlijst voor een bedrag van minstens € 40,- (incl. verzendkosten).
Het is uiteraard geen enkel probleem om een hoger bedrag te besteden, meerdere spellen te versturen en om jouw cadeau te personaliseren. Ga er echter niet vanuit dat jij hetzelfde terugkrijgt. Hoe leuk ontvangen uiteindelijk ook is, het draait bij Secret Santa om het geven!
Bewaar de bonnetjes van aanschaf en verzending! In tegenstelling tot bij BGG hoeven deze niet direct ingeleverd te worden bij de organisator, maar ter voorkoming van problemen achteraf is het verstandig om deze te bewaren.

6) Uiteindelijk moet je kunnen genieten van de Secret Santa-ervaring en niet in de stress zitten. De belangrijkste regel is dan ook om veel plezier te hebben!


Hieronder volgt nog een stappenplan waarin gemeld wordt hoe de inschrijving verloopt.

Verder nog vragen? Stel ze gerust!

Dit kregen onze target in 2015!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 08 okt 2016, 23:11 
5. Catan: Cities & Knights (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2516
Woonplaats: De Goorn
Stappenplan Inschrijving Secret Santa

Citaat:
Stappenplan meedoen aan Secret Santa

1) Maak (voor zover je dit nog niet hebt) een profiel aan op boardgamegeek. Houdt daarbij, indien mogelijk, dezelfde nickname aan als op BSM. Mocht dit niet kunnen, vermeld dan in elk geval in het BGG-profiel wat je nickname op BSM is (zie ook spelregel 4).

2) Je kunt je inschrijving via deze link. Binnen 48 uur na inschrijving ontvang je van Flash (via BSM) een bevestiging dat je bent ingeschreven.

3) Zorg ervoor dat je een goede wensenlijst op BGG hebt staan (zie spelregel 3). Uiteraard kun je ook ‘bijzondere’ verzoekjes op je wensenlijst zetten (OOP-titels, titels die moeilijker krijgen zijn, titels die je ook tweedehands best zou willen hebben), maar vermeldt dit dan ook in jouw brief aan Santa (zie spelregel 4).

4) Na 1 november krijg je een target toegewezen. Via het BSM-account Secret Santa (wachtwoord: Secretsanta) kun je hem/haar anoniem een berichtje sturen om aan te geven dat je voor hem/haar bezig bent. In hoeverre je verder nog berichten stuurt (anoniem of niet) is volledig aan jou!

5) Als je wilt antwoorden op vragen van jouw Santa gebruik hier dan zoveel mogelijk het BGG profiel voor.


Laatst bijgewerkt door Flash op za 08 okt 2016, 23:15, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 08 okt 2016, 23:11 
6. Puerto Rico (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2516
Woonplaats: De Goorn
Deelnemerslijst:
1) DeKerstman
2) wnverhoef
3) Kimm (op BGG: Zenda)
4) beekiebeekie
5) ozymanidias
6) wollyke
7) BaSL
8) Flash
9) Kolibri_75 (op BGG: Kolibri75)


Laatst bijgewerkt door Flash op do 03 nov 2016, 22:43, in totaal 5 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 09 okt 2016, 08:59 
4. Tzolk'in: The Mayan Calendar (2012)

Berichten: 1441
Woonplaats: Woudenberg
Ik ben er uiteraard bij :)

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 09 okt 2016, 14:00 
Garnaal

Berichten: 391
Woonplaats: groot ammers
ik ook weer :)


Omhoog
Offline Profiel    Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 09 okt 2016, 14:06 
Party Animal
Avatar gebruiker

Berichten: 436
Woonplaats: Leuven (BE)
Yess yess, i am in! :)

_________________
http://www.depittigepion.be/


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 20 okt 2016, 08:41 
Team Bordspelmania
Avatar gebruiker

Berichten: 5977
Woonplaats: Rijen
In.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 20 okt 2016, 10:37 
Body & Soul
Avatar gebruiker

Berichten: 1149
Woonplaats: Vorselaar
Ook ik wil dit jaar wel terug deelnemen :-D

_________________
http://www.spelletjesenzo2290.wordpress.com
https://www.facebook.com/Spelletjes.Enzo.2290/
https://www.instagram.com/spelletjes_enzo_2290/?hl=nl


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 21 okt 2016, 10:22 
Geheim Genootschap

Berichten: 1046
Woonplaats: Den haag
Dit jaar sla ik helaas een keertje over. Wij gaan met het vaste speelgroepje SS doen dit jaar:) Maar ik wens iedereen heel veel plezier!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 22 okt 2016, 19:26 
5. Catan: Cities & Knights (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2516
Woonplaats: De Goorn
Beekiebeekie, Ozymandias, BaSL en Kimm, klopt het dat jullie je nog niet op BGG hebben aangemeld voor de BSM Secret Santa?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 22 okt 2016, 19:51 
Team Bordspelmania
Avatar gebruiker

Berichten: 5977
Woonplaats: Rijen
Correct. Ik heb alleen maar heel hard "In!" geroepen en verder niets gelezen of gedaan :mrgreen:

Maar hup, hup! Waar is de rest van de deelnemers? Inschrijven!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 23 okt 2016, 09:14 
Party Animal
Avatar gebruiker

Berichten: 436
Woonplaats: Leuven (BE)
Flash schreef:
Beekiebeekie, Ozymandias, BaSL en Kimm, klopt het dat jullie je nog niet op BGG hebben aangemeld voor de BSM Secret Santa?


dat klopt, ook ik heb gewoon enthousiast geroepen en verder vergeten uit te voeren. Ik maak er vandaag werk van.

_________________
http://www.depittigepion.be/


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 23 okt 2016, 18:40 
4. Schaken (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2516
Woonplaats: De Goorn
kimm schreef:
Flash schreef:
Beekiebeekie, Ozymandias, BaSL en Kimm, klopt het dat jullie je nog niet op BGG hebben aangemeld voor de BSM Secret Santa?


dat klopt, ook ik heb gewoon enthousiast geroepen en verder vergeten uit te voeren. Ik maak er vandaag werk van.


Helemaal goed, zag de inschrijving vandaag ook voorbij komen. Momenteel drie inschrijvingen en drie toezeggingen. Daarnaast ook mijn eigen inschrijving nog (die gebruik ik meestal om de lijst af te sluiten), dan komen we vooralsnog op 7 uit met nog ruim een week te gaan.

Alle deelnemers van vorig jaar hebben een herinnering ontvangen, oproep ook geplaatst op facebook (in de Bordspel Radar groep). Iemand verder nog een idee om deelnemers te 'werven'?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 24 okt 2016, 07:32 
Omdat spelen moet!
Avatar gebruiker

Berichten: 816
Woonplaats: Kortenberg
Ik vond het erg leuk vorig jaar maar heb dit jaar besloten aan de BGG variant mee te doen.
Aan alle twijfelaars, het is een zeer leuk gegeven, meedoen is de boodschap ! :D

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 24 okt 2016, 13:01 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 4133
Woonplaats: Geldrop/NL
Ik loop nog te twijfelen of ik überhaubt met een Secret santa meedoe dit jaar.
Maar als ja, dan zal het de BGG worden.

Dus hier doe ik dit jaar niet mee.
Was wel erg leuk de afgelopen 2x :thumbup:

_________________
All is fair in love, war and Carcassonne
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
101 berichten | Pagina 1 van 7 | Ga naar pagina: 1, 2, 3 ... 7  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellencafé  
 Feed - Onderwerp - BSM Secret Santa 2016 (derde editie)  

Gebruikers die deze topic waarderen

BaSL

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Tags

Secret Santa 2016



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®