Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





61 berichten | Pagina 2 van 5 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3 ... 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 01 aug 2006, 14:51 
Avatar gebruiker

Berichten: 2096
Woonplaats: Eindhoven
IkSpeelMetPaars: vandaag ingeschreven, 2 berichten allebei om SotW te promoten, 2 beoordelingen SotW 9 en Kaartspel10 een 10.

Beetje opzichtig.

Let wel: ik gun het alle deelnemers van de spellenprijs van harte om te winnen en eerlijk gezegd maak ik me er niet zo druk om, want ik vind mijn eigen weg wel in de spellenwereld. Maar als er ineens nieuwe forumgebruikers instromen met als enige doel SotW op het podium te krijgen dan raak ik geirriteerd. Er wordt nog steeds heel weinig 'gestemd' in de database dus elke 10 (of 9 en zelfs een 2!) wijzigt het gemiddelde en zo staat Kaartspel10 ineens op 1. Bij SotW is de coupe mislukt. Ik ben benieuwd wanneer die in de meest bekeken top 10 verschijnt....


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 01 aug 2006, 15:12 
Joker
Avatar gebruiker

Berichten: 8
Woonplaats: Rotterdam
Hoezo opzichtig. Elke nieuwe aanmelding heeft toch een eigen favoriet en zal deze dan ook een hart onder de riem willen steken. Dat ik het kaartspel 10 als eerste een waardering geef en dat dit dan ook een 10 is (lees mijn commentaar eens bij de waardering) daar kan ik niets aan doen en wees maar niet bang, dit spel zal vast snel genoeg uit de lijst verdwijnen aangezien types zoals jij dit vast wel weer teniet gaan doen met het strooien met 1en en 2en. Is helemaal geen probleem en dat maak ik er zeker niet van, maar ik hoop wel dat je eens niet zo wantrouwig zou kunnen kijken tegen dit gebeuren. Is het niet allemaal een spelletje en zijn we daar niet allemaal gek op....

Verder hoop ik van ganser harte dat SotW (leuke afkorting btw) de NSP2006 gaat pakken, zodat de Nederlandse spelauteurs weer wat meer aanzien krijgen in spellenland. Ik weet ook wel dat tot nu toe de toppers uit het buitenland komen, maar zou het niet leuk zijn als dit eens andersom zou gebeuren, dat bijvoorbeeld een Nederlands spel in Duitsland een prijs gaat pakken, of gun je ze dat niet???

_________________
Meten is weten....


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 01 aug 2006, 15:48 
Diner Jouant
Avatar gebruiker

Berichten: 2413
Woonplaats: Zaandam
De pest is dat dit soort zaken het systeem (hoe primitief ook) hier compleet om zeep helpt. Het is naar mijn mening bedoeld om gewoon een eerlijk oordeel te geven over een bepaald spel, en niet om 'Het Neederlandsche Spel' te promoten. Als je van mening bent dat het inderdaad een '10' waard is: okee. Ikzelf zou het niet doen, maar daarom ben ik ík, en niet jij. (Ik vind je onderbouwing overigens erg mager, maar dat terzijde.) Het wordt daarentegen wat anders als je het alleen maar een '10' geeft omdat je stiekem vindt dat Nederlandse spellenmakers beter op de kaart zouden moeten staan.

Eigenlijk moet het hele systeem op de schop, maar aangezien deze site volgens mij absoluut niet meer aktief wordt beheerd, is dat eigenlijk een loze hoop. Toch erg jammer, want ik denk dat er voldoende enthousiastelingen zijn die het geheel in ieder geval een beetje willen opschonen en moderniseren.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 01 aug 2006, 15:51 
Avatar gebruiker

Berichten: 2096
Woonplaats: Eindhoven
IkSpeelMetPaars schreef:
(...) types zoals jij (...) of gun je ze dat niet???


Dat is niet zo aardig, gaan we vlammen? :twisted:

Maar goed, mea culpa als ik je indirect en abusievelijk beschuldig van het voeren van een gerichte promotiecampagne, ik neem aan dat je komende bijdragen mijn ongelijk zullen bewijzen.

Als je mijn post overigens beter had gelezen, met name het stuk na "Let wel" dan had je kunnen weten dat ik het alle deelnemers aan de spellenprijs evenzeer gun om te winnen. Hoewel ik me er nog niet over uit gelaten had, vertel ik er bij deze gelijk even bij dat ik het juist wel leuk zou vinden als een Nederlands spel in het buitenland zou winnen, mits het een goed spel is...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 01 aug 2006, 16:22 
Avatar gebruiker

Berichten: 2096
Woonplaats: Eindhoven
IkSpeelMetPaars = IkSpeelVals!

Afbeelding

Je hebt twee inschrijvingen en via beide heb je veel punten uitgedeeld aan The Game Matser.
Je avatar en je webschakel hebben je verraden. Of was je je login vergeten? Toch handig dat je dan nog een keer kon stemmen. Of is het echt sterk toeval en moet ik gewoon niks zeggen?

Berry:
Ontembare Stad 10
Skyline of the World 9
Meer niet, behalve nog een vijftal berichten enkel en alleen hoe leuk DoS en SotW zijn.

Verder blijkt dat je webmaster bent bij... raad maar.

Citaat:
Aanvulende werkervaring
bezoek http://www.vanderrijk.nl voor details
klik hier om de aanvullende werkervaringen te tonen


januari 2005 ? heden
The Game Master
Nieuwekerk a/d IJsselwww.thegamemaster.nl
Bordspellen
Webmaster
HTML, PHP, FTP, Photoshop, Dreamweaver
Sinds 2005 onderhoud ik de website van The Game Master. The Game Master is een uitgeverij van bordspellen en kaartspellen.
The Game Master ontwikkelt bordspellen en kaartspellen voor:

Consumenten
Winkeliers
Bedrijven
Specifieke doeleinden



Excuseer me even, maar dit riekt alsnog zeer sterk naar een promotiecampagne. Dit is niet leuk en ik hoop echt dat er een keer actief gemodereerd wordt want dubbelinschrijvingen zouden voorkomen moeten worden.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 01 aug 2006, 16:46 
Joker
Avatar gebruiker

Berichten: 8
Woonplaats: Rotterdam
Ik was dus serieus mijn login vergeten maar ik geef toe dat ik idd de webmaster ben van The Game Master en dat wij heel serieus met de promotie van spellen bezig zijn, wat je toch zou moeten kunnen apprecieren als bordspelliefhebber. Ik wil wel benadrukken dat wij zeker niet vals spelen of wat je nog meer voor beschuldigen hebt. Ik ben naast webmaster ook spelliefhebber en wil graag zien dat anderen ook kennismaken met de spellen van The Game Master aangezien dit spellen van hoge kwaliteit zijn.

Maar leuk gevonden...... Wat vind je van mijn avatar???

_________________
Meten is weten....


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 01 aug 2006, 16:54 
Diner Jouant
Avatar gebruiker

Berichten: 2413
Woonplaats: Zaandam
*Zing*... Niet zo netjes, IkSpeelMetPaars... Wat jij doet staat bekend onder de naam 'shillen'. Het is prima als je wilt bijdragen aan de site door middel van een stem, maar wees dan wel zo netjes om erbij te zetten dat je niet onafhankelijk bent. Dan is iedereen geattendeerd op het feit dat dit een nogal speciale stem is.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 01 aug 2006, 17:05 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6700
Woonplaats: Leusden
IkSpeelMetPaars schreef:
Ik was dus serieus mijn login vergeten maar ik geef toe dat ik idd de webmaster ben van The Game Master en dat wij heel serieus met de promotie van spellen bezig zijn, wat je toch zou moeten kunnen apprecieren als bordspelliefhebber. Ik wil wel benadrukken dat wij zeker niet vals spelen of wat je nog meer voor beschuldigen hebt. Ik ben naast webmaster ook spelliefhebber en wil graag zien dat anderen ook kennismaken met de spellen van The Game Master aangezien dit spellen van hoge kwaliteit zijn.


Ik noem dit geen serieuze promotie. Volgens mij beschadig je zo de reputatie van een enthousiaste en integere uitgever. Ik vraag me af of Hans blij is met jouw dubieuze anonieme optreden.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 01 aug 2006, 17:07 
Joker

Berichten: 6
@ cymric: Shillen? Dat is nieuw voor mij. Ik wist dat zoiets bestond. Er zullen trouwens wel meer mensen niet onafhanelijk zijn die hier hun stem uitbrengen, iedereen heeft wel zo zijn voorkeur en als je elk jaar op de spellenbeurzen komt dan leer je ook mensen kennen van bepaalde uitgeverijen en ook daar zal vast wel weer een voorkeur liggen....

@ Tsaar: de namen die jij noemt ken ik echt niet. Ik doe mijn werk als webmaster voor The Game Master naast mijn dagelijkse werkzaamheden. Is dus meer een vriendendienst van mij richting The Game Master dan dat ik hier fulltime aan werk. Ken hem persoonlijk al een aantal jaren en voordat hij met The Game Master begon.

Dit is dan ook geen uitgestippeld en/of officieel beleid voor de promotie van de spellen. Weet ook dat deze discussie ook niet zo bedoeld was en ik hoop niet dat dit enigerlei schade zal toerichten aan de geloofwaardigheid van The Game Master want die doet dit allemaal met de juiste intenties, net als ik trouwens.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 01 aug 2006, 17:18 
Avatar gebruiker

Berichten: 2096
Woonplaats: Eindhoven
Ik werk voor geen enkele uitgever, ik heb alleen francobollus van Quined ooit gesproken (op Ducosim alwaar ik tevens een paar afdankertjes van hem overgekocht heb), en in mijn professie ben ik onafhankelijk kunstenaar.

Zo'n type ben ik dus :wink:

Verder wens ik je succes bij de echte promotiecampagne voor TGM, want ik gun het echt iedereen even zeer om de spellenverkiezing te winnen, zolang de trukendoos gesloten blijft.
In mijn ogen is er enige blikschade opgelopen maar ik hoop dat mijn sympathieke gevoelens jegens TGM weer snel de overhand zullen hebben.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 01 aug 2006, 17:32 
Joker
Avatar gebruiker

Berichten: 8
Woonplaats: Rotterdam
Prima, dan gaan we die gewoon netjes voeren zoals dat hoort, maar dan hoop ik dat er niet achteraf "gepraat" gaat worden mocht SotW winnen door onze inspanningen. Ik kan me namelijk nog wel een discussie van vorig jaar herinneren hier op het forum :D

_________________
Meten is weten....


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 01 aug 2006, 17:40 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6700
Woonplaats: Leusden
IkSpeelMetPaars schreef:
Prima, dan gaan we die gewoon netjes voeren zoals dat hoort, maar dan hoop ik dat er niet achteraf "gepraat" gaat worden mocht SotW winnen door onze inspanningen. Ik kan me namelijk nog wel een discussie van vorig jaar herinneren hier op het forum :D


Achteraf zal er zeker gepraat worden, al is het alleen maar omdat een handvol veelspelers volledig in de kramp schiet als een ?luchtiger? spel de prijs wint. Ik hoop alleen maar dat het ?gesprek? niet gaat over de aard van de door jou genoemde inspanningen. Wat dat betreft levert de discussie van vandaag hopelijk een wijze les op.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 01 aug 2006, 17:45 
Joker
Avatar gebruiker

Berichten: 8
Woonplaats: Rotterdam
Dat hoop ik inderdaad ook niet. Ik denk dat niemand daar wijzer van wordt.

Doel jij met "luchtiger" nu op de penthouses van SotW die hoog in de "lucht" toornen. :D :D
Vast niet, maar laten we het vooral luchtig houden. Ik ben heel erg benieuwd naar de andere spellen die genomineerd zijn, ik ga ze zeker uitproberen en ik zal proberen een objectief oordeel te vellen.

Over en sluiten.....

_________________
Meten is weten....


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 01 aug 2006, 19:00 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6700
Woonplaats: Leusden
Berry schreef:
@ cymric: Shillen? Dat is nieuw voor mij. Ik wist dat zoiets bestond.


Leg ons s.v.p. nog even één dingetje uit.
Eerder schrijf je "Ik was dus serieus mijn login vergeten".
20 minuten later log je in onder deze "serieus vergeten" gebruikersnaam.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 01 aug 2006, 19:17 
Joker
Avatar gebruiker

Berichten: 8
Woonplaats: Rotterdam
Erwin schreef:
Leg ons s.v.p. nog even één dingetje uit.
Eerder schrijf je "Ik was dus serieus mijn login vergeten".
20 minuten later log je in onder deze "serieus vergeten" gebruikersnaam.


Op zich heel simpel. Ik kwam mijn eigen oude user weer tegen en met die naam "Berry" heb ik weer ingelogd. Mijn wachtwoorden zijn meestal over hetzelfde dus ook deze had ik binnen 2 á 3 keer weer correct. Ik was benieuwd wat ik nu ook alweer precies onder die user had staan dus heb ik ingelogd en blijkbaar ook mee gepost....

_________________
Meten is weten....


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
61 berichten | Pagina 2 van 5 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3 ... 5  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellenprijzen  
 Feed - Onderwerp - Nederlandse Spellenprijs nominaties 2006  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®