Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





119 berichten | Pagina 1 van 8 | Ga naar pagina: 1, 2, 3 ... 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Spellenspektakel 2015
BerichtGeplaatst: vr 06 nov 2015, 21:54 
Team Bordspelmania
Avatar gebruiker

Berichten: 5977
Woonplaats: Rijen
Er is vandaag wederom hard gewerkt; nog één nachtje slapen....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding





Meer foto's op onze facebookpagina. En op Bordspeler.nl

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 07 nov 2015, 08:23 
Party Animal
Avatar gebruiker

Berichten: 436
Woonplaats: Leuven (BE)
Is er eigenlijk Wifi op Spellenspektakel?

_________________
http://www.depittigepion.be/


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 07 nov 2015, 08:55 
Body & Soul
Avatar gebruiker

Berichten: 1149
Woonplaats: Vorselaar
Mag je eigenlijk eigen eten en driinken meenemen? En daar in beursgebouw opeten en opdrinken?

_________________
http://www.spelletjesenzo2290.wordpress.com
https://www.facebook.com/Spelletjes.Enzo.2290/
https://www.instagram.com/spelletjes_enzo_2290/?hl=nl


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 07 nov 2015, 08:58 
Party Animal
Avatar gebruiker

Berichten: 436
Woonplaats: Leuven (BE)
ozymandias schreef:
Mag je eigenlijk eigen eten en driinken meenemen? En daar in beursgebouw opeten en opdrinken?


Ja dat kan en mag, ik doe dat allesinds jaarlijks. Anders een te kostelijk grapke met drie kindjes. :)

_________________
http://www.depittigepion.be/


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 07 nov 2015, 12:18 
www.decktet.com
Avatar gebruiker

Berichten: 1490
Woonplaats: Soesterberg
Kom maar op met die sfeerimpressies!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 07 nov 2015, 13:14 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1350
Woonplaats: Doetinchem
Kingdom Builder? Waarom is dit spel dan nergens te verkrijgen?

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 07 nov 2015, 17:23 
Check: Ameritrash.nl
Avatar gebruiker

Berichten: 1592
Woonplaats: Amsterdam
roubosga schreef:
Kingdom Builder? Waarom is dit spel dan nergens te verkrijgen?


http://www.amazon.de/Queen-Games-6083-K ... uctDetails

?

_________________
Laatste 10 gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 07 nov 2015, 18:26 
Regenmaker

Berichten: 274
Woonplaats: Groningen
Vandaag de beurs bezocht. Het was volgens mij drukker als vorig jaar. Ook waren er meer verschillende titels speelbaar. Helaas had ik niet zoveel tijd om nog wat uit te proberen. Van wat ik heb gezien lijkt Fury of Dracula mij een zeer goede titel.

Voor goede beursaanbiedingen kun je het beste terecht bij de winkels en uitgevers.
Bij de tweedehands hoek waren meerdere gebruikte spellen die duurder waren dan de nieuwe exemplaren bij de winkels op de beursvloer.

Het is goed om te zien dat het Spellenspektakel meer publiek trekt. Als dit zo doorgaat dan is het nog afwachten voordat er naar een grotere locatie gezocht moet worden.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 07 nov 2015, 18:53 
Jakkiebak!

Berichten: 61
We hebben er ook even rondgelopen. Het leek me inderdaad drukker dan vorig jaar. Leuk voor de organisatie, maar we hadden wat moeite om een lege speelplek te vinden. Erg veel aanbiedingen waren er helaas ook niet. Na (voor 2x12,50 euro) wat rondjes gelopen te hebben op de beurs zijn we best vroeg maar weer naar huis gegaan. Ik twijfel of ik volgend jaar nog eens ga. Ik vond de voorgaande jaren als beursbezoeker toch een stuk aangenamer en leuker :oops:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 07 nov 2015, 22:42 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2668
Woonplaats: Etten-Leur
Weet niet of het drukker was als voorgaande jaren maar merkte dat er meer tafels voor familie spellen en kleinere spellen waren.

De complexere spellen hadden weinig tafels.

Vond het betreft aanbod minder dan vorig jaar.

Miste een winkel. Die winkel achter in de hoek die ook losse spelonderdelen zoals meeples en dobbelstenen verkoopt.

Ook op de bovenste verdieping naast Magic geen kleinere uitgevers meer. Vooral Portal Games miste ik.

De aanbiedingen waren ook erg mager. Waar ik interesse in heb kan ik beter bij mijn eigen lokale spellenwinkel halen.

Heb me wel prima vermaakt maar voorgaande jaren was beter.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 07 nov 2015, 22:48 
Party Animal
Avatar gebruiker

Berichten: 436
Woonplaats: Leuven (BE)
Wij waren er zoals voorgaande jaren ook weer met het ganse gezin bij. Het leek ons allesinds veel drukker dan vorig jaar. Vorig jaar was er veel meer gelegenheid om een tafel met een vrij spel tegen te komen. Dis jaar was het echt zoeken en dan nog soms gewoon staan wachten. Als veelspeler miste ik ook wel wat andere spellen dan het kinder of familie genre. Maar het meest vervelende vonden we dat er te weinig speelplaats was. Wat meer tafels en stoelen had leuk geweest met een groot gezin. Kwa koopjes ook niet bijzonder veel maar we hebben wel een leuke dag gehad. Vorig jaar gewoon veel meer kans tot spelen gehad door meer vrije plaatsen en denk ook wel groter aanbod.

_________________
http://www.depittigepion.be/


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 07 nov 2015, 23:52 
kooiker

Berichten: 707
Ik heb me weer prima geamuseerd vandaag. We hebben een aantal spellen kunnen spelen maar moesten wel geduld hebben en een poosje wachten op een tafel. Echt veel aanbiedingen waren er niet bij de Rode Pion, die kan toch echt niet tippen aan Adriaensen ( die mag van mij terugkomen.) Voor de koopjes moest je bij de uitgevers zelf zijn, en bij the Gamemaster kon je korting verdienen door spellen te spelen. Maar goed, ik kom toch voornamelijk naar het Spsp om te spelen en om te weten te komen of ik een spel leuk genoeg vind om aan te schaffen. Bij de tweedehands spellen heb ik 1 spelletje op de kop getikt maar vond het net zoals alle voorgaande jaren weer allemaal veel te duur voor tweedehands, soms zelfs duurder dan bij de Rode Pion. Maar verder geen gezeur hoor, de sfeer was uitstekend, de temperatuur aangenaam, het was drukker dan vorig jaar maar vond het toch niet te druk, het was lekker ruim opgezet (als dan ook de 4 grote banken nog weggehaald worden passen er volgend jaar misschien wel meer speeltafels voor de grotemensenspellen?) de mensen die de spellen uitlegden waren supergeduldig en aardig...kortom, ik heb gewoon een hele leuke dag gehad. Op naar volgend jaar, dan hoop ik er zeker weer te zijn!!!


Laatst bijgewerkt door helena op zo 08 nov 2015, 20:25, in totaal 3 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 08 nov 2015, 01:20 
5. Bunny Kingdom (2017)
Avatar gebruiker

Berichten: 2901
Woonplaats: Noord-Brabant
Dag 1 zit er op. Het viel mij gelijk op dat het een stuk drukker was dan voorgaande jaren. Toen was het zelfs best koud in het gebouw en nu hadden ze zelfs regelmatig deuren achter de stand Bergsala waar ik Pandemie aan het uitleggen was open staan. Voor mij was het de eerste keer dat ik voor een uitgever spellen uitlegde en dat ging erg goed. Mede ook door de enthousiaste Roger. Ik stond aan het grote demo Pandemiebord. Het mooiste daarvan vond ik dat iedereen die eigenlijk maar een paar rondjes wilden spelen zo in het spel gezogen werden dat ze uiteindelijk een heel spel speelden. Leuk om te zien hoe mensen samenwerken en genieten van het spel.

Uiteraad heb ik ook veel bekende gezien en gesproken. Op naar dag 2. Dan sta ik bij Rtd.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 08 nov 2015, 09:40 
Party Animal
Avatar gebruiker

Berichten: 421
Woonplaats: Amersfoort
Ik zit nu in de trein op weg naar eindhoven. Nog tips vior spellen die de moeite waard zijn om te testen?

_________________
Recent gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 08 nov 2015, 09:41 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
Edwin84 schreef:
De aanbiedingen waren ook erg mager. Waar ik interesse in heb kan ik beter bij mijn eigen lokale spellenwinkel halen.


De aanbiedingen sloten blijkbaar niet aan op jouw interesse. Dat lijkt mij wat anders dan 'de aanbiedingen waren erg mager' in algemene zin. :wink:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
119 berichten | Pagina 1 van 8 | Ga naar pagina: 1, 2, 3 ... 8  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellenspektakel  
 Feed - Onderwerp - Spellenspektakel 2015  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

SpSp 2015, Spellenspektakel 2015



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®