Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





48 berichten | Pagina 1 van 4 | Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 16 apr 2014, 18:07 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 688
Woonplaats: Gent
Momenteel loopt er op Kickstarter een project rond het spel Escape: Curse of the Temple Big Box. Deze omvat:

- het basisspel
- uitbreiding Illusions
- uitbreiding Quest
- module Treasures
- module Curses
- 3 promo's: The Pit, Doomed & The Fountain
- Eventueel stretch rewards
- Gratis verzending naar België en Nederland

Nu heb ik al een tijdje interesse in het spel, maar heb het nog niet kunnen spelen. Zijn er mensen die al ervaring hebben met dit spel? Wat vonden jullie ervan? Zijn de uitbreidingen de moeite? En is deze Big Box zijn 85 dollar (+- 61 euro) waard?

Meer info: https://www.kickstarter.com/projects/1016374822/escape-big-box

Momenteel zijn er nog een paar Early Bird pledges voor wie geïnteresseerd is!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 16 apr 2014, 18:48 
Veenboer
Avatar gebruiker

Berichten: 156
Woonplaats: Heist-op-den-Berg
Ik heb het basisspel, (en daar zitten curses en Treasures al in) .. en daar heb ik geloof ik een 40 euro voor betaald. Ik vind het leuk, maar het komt niet zo vaak op tafel om de één of andere reden. Het is ook echt beter met de soundtrack en dat is in clubverband vaak een probleem.

De andere uitbreidingen daar moet ik je een antwoord schuldig blijven.

maar ik denk dat het z'n 61 euro wel waard is, zeker als de verzending geen bergen geld kost.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 16 apr 2014, 18:57 
Keep Exploring Games
Avatar gebruiker

Berichten: 2230
Woonplaats: Stad aan t Haringvliet
Goeie deal! Ik heb hem gebackt. Maar ik vind The Dutch East Indies leuker, als je een keuze moet maken
.

_________________
Keep Exploring Games


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 16 apr 2014, 19:10 
4. Ghost Stories (2008)
Avatar gebruiker

Berichten: 2050
Ik vind het een goed spel. Het grootste nadeel is in mijn optiek dat de basisdoos 40 euro kost en als je dan ook nog wat meer variatie wilt (ik vind zelf dat de basisdoos die te weinig biedt; pas met Illusions en vooral ook Quests wordt het écht interessant), dan betaal je nog 2 keer zo'n 20 tot 25 euro bij. En dat voor expansies die qua spelmateriaal werkelijk NIETS voor stellen (de doos van Quests had maar een kwart hoeven zijn van wat ie is). Ik vind het eigenlijk schandalig dat men daar zó veel geld voor vraagt. Om die reden heb ik me ook voorgenomen om geen enkele Escape-expansie meer in huis te halen; ik heb er genoeg geld aan uitgegeven en de replayability van het spel zit nu op een voor mij acceptabel niveau, zodat het vaak genoeg uit de kast komt.

Overigens; houd je niet van realtime spellen (zoals ook Space Alert) of spellen onder tijdsdruk (denk aan Mondo), dan is het niks voor je.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 16 apr 2014, 20:18 
3. El Grande Decennial Edition (2006)

Berichten: 683
Woonplaats: Meijel
Zojuist gebacked (bedankt voor de info) voor $72 (=€52). En inderdaad gratis verzending!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 16 apr 2014, 20:31 
Party Animal
Avatar gebruiker

Berichten: 421
Woonplaats: Amersfoort
Ik ben voor de combi Alhambra Big Box en Escape Big Box gegaan voor 120 dollar, 87 euro in totaal met gratis verzending. Die deal kon ik echt niet weerstaan....

_________________
Recent gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 16 apr 2014, 21:16 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 858
Woonplaats: Rotterdam
Mocht er nog iemand interesse hebben om een reward level te delen, ik heb nu een pledge gedaan voor $140 voor 2 exemplaren.

_________________
"I am a tattooed sexy dancing monkey"


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 17 apr 2014, 16:36 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 688
Woonplaats: Gent
Ik heb het ondertussen ook gebacked na een grondige studie van YouTubefilmpjes en reviews. Met de uitbreidingen erbij denk ik dat er voldoende herspeelbaarheid zal zijn. Ben wel benieuwd naar de stretch goals waar ze enkel werken met aantal backers.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 17 apr 2014, 16:44 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4025
Ik wacht af tot Fountain + Maya Calendar + stretchgoals een apart level worden om te backen. Nu was er nog geen oplossing voor, maar neem aan dat dat wel goed komt richting het einde van het project :). Zou toch erg flauw zijn om de oorspronkelijke owners uit te sluiten (heb basisspel + uitbreidingen + Pit + Doomed al) en ze willen zelf tenslotte ook zoveel mogelijk verkopen :P.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 20 apr 2014, 12:19 
Veenboer
Avatar gebruiker

Berichten: 164
Woonplaats: Veldhoven
Er is nu tot vanavond 20u US Central Time een 'flash sale'. Betekent dat iedereen nu kan backen voor het early bird level.

_________________
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 23 apr 2014, 19:46 
Keep Exploring Games
Avatar gebruiker

Berichten: 2230
Woonplaats: Stad aan t Haringvliet
Spel Mammut nu ook gratis als stretch goal!
Ook level toegevoegd voor alleen de queenies en stretch goals.

_________________
Keep Exploring Games


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 24 apr 2014, 19:28 
Veenboer
Avatar gebruiker

Berichten: 164
Woonplaats: Veldhoven
Komend weekend weer een 'flash sale' voor $72 (ongeveer €52). Geen backerlimiet, alleen tijdslimiet.
Ondertussen een heleboel streach goals unlocked, waaronder inderdaad mammut. Dit project wordt steeds aantrekkelijker. In het begin twijfelde ik nog, maar ondertussen ben ik wel om :wink:

_________________
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 25 apr 2014, 11:14 

Berichten: 247
Woonplaats: Wieringerwaard
Gebacked samen met iemand anders maar dit is precies waar ik op zat wachten wilde de game al langer maar het lang wel in de lijn der verwachting dat hij als bigbox gaat uitkomen. Voor mij wacht ik wel op queen games als de big box komt back ik ze wel lekker goedkoop prima deal!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 29 apr 2014, 12:46 
Sojaboon
Avatar gebruiker

Berichten: 29
Woonplaats: Deventer
De Big Box editie van Escape: Curse of the Temple is nu op Kickstarter. Gratis verzending naar Nederland en België.
Er zijn al heel veel stretch goals gehaald en wat je nu krijgt voor je pledge is echt een koopje. Hoe meer backers hoe meer er unlocked wordt.

https://www.kickstarter.com/projects/10 ... pe-big-box

Afbeelding

Ook is de derde uitbreiding aangekondigd. deze is nu met de Kickstarter voor te bestellen voor €30.
Afbeelding


Laatst bijgewerkt door Elsje07 op di 29 apr 2014, 14:03, in totaal 1 keer bewerkt.
Berichten samengevoegd


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 29 apr 2014, 14:31 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4025
peterhelm schreef:
Ook is de derde uitbreiding aangekondigd. deze is nu met de Kickstarter voor te bestellen voor €30.
Afbeelding


Gelukkig voor 30$, dus zo'n € 22,-!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
48 berichten | Pagina 1 van 4 | Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - Kickstarter Escape: The Curse of the Temple Big Box  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Escape: The Curse of the Temple, Queen Games



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®