Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




9 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 14 jul 2015, 21:00 
Nieuwsreporter
Avatar gebruiker

Berichten: 549
Op 10 oktober organiseert uitgeverij Kosmos een CATAN Big Game op de beurs Spiel 2015 in Essen. Met dit speciale evenement wil men een nieuw Catan-wereldrecord vestigen. Daartoe moeten minstens 1.000 Catan-fans op het bijna 500 meter lange speelveld gelijktijdig een pot Kolonisten spelen. Het vorige record van 922 spelers stamt uit 2013 en werd toen neergezet op de Amerikaanse beurs Gen Con. De kaartverkoop voor dit Duitse evenement is gisteren gestart op de website Catan.de. De deelnemers aan de CATAN Big Game krijgen een paar leuke hebbedingetjes: een exclusieve set speelfiguren in een speciale kleur, een exclusieve set kaartjes en een nieuw scenario.
Meer informatie:

Catan.de


Origineel bericht op: http://bordspeler.nl/2015/07/14/catan-b ... piel-2015/


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 30 aug 2015, 16:43 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 858
Woonplaats: Rotterdam
Zijn er hier toevallig mensen die meedoen aan de Catan Big Game op Spiel? En die geen interesse hebben in t zakje met gekleurde plastic spelerstukken die je krijgt na afloop? Ik neem deze graag van je over voor 5 euro. Meedoen aan de Big Game zelf kost 7 of 9 euro, en je krijgt nog andere goodies ook.

Er zijn namelijk 6 gekleurde setjes met spelerstukken, maar elke deelnemer krijgt er uiteraard maar 1! Ik zou hier echt heel erg blij mee zijn... :-)

Of, als er mensen zijn die mee willen doen met de Big Game, ik zou ook een groepsticket kunnen kopen voor tenminste 4 personen. Dat kost je dan alleen 3 euro, de rest betaal ik dan in ruil voor het setje speelstukken. :)

Ik heb eventueel ook promos te ruil die in de AdventKalender van Frosted Games zit, die uitkomt op Spiel. Of promos/spellen die ik 'In De Aanbieding' heb op dit forum.

Meer informatie:
http://www.999games.nl/pages/posts/cata ... en-290.php

_________________
"I am a tattooed sexy dancing monkey"


Laatst bijgewerkt door Bored Gaymer op zo 06 sep 2015, 19:01, in totaal 3 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 03 sep 2015, 09:03 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 858
Woonplaats: Rotterdam
Niemand? :cry:

Ik heb nog 1 of 2 mensen nodig die mee willen doen voor een group ticket.

Je speelt mee met de Big Game, mét Klaus Teuber en krijgt nog andere goodies/promos voor het meespelen.
Ik betaal zelf het grootste gedeelte van die group ticket in ruil voor t zakje gekleurde speelstukken.

Mocht je mee willen doen, let me know :)

_________________
"I am a tattooed sexy dancing monkey"


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 04 sep 2015, 23:49 
Jakkiebak!

Berichten: 50
Stuur een pm. Ik doe ook me


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 06 sep 2015, 11:33 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 858
Woonplaats: Rotterdam
Ik had dit bericht ook in het 'Op Zoek Naar' forum geplaatst, maar hier lijkt het mij ook een goede plek natuurlijk...

Zijn er hier toevallig mensen die meedoen aan de Catan Big Game op Spiel? En die geen interesse hebben in t zakje met gekleurde plastic spelerstukken die je krijgt na afloop? Ik neem deze graag van je over voor 5 euro. Meedoen aan de Big Game zelf kost 7 of 9 euro, en je krijgt nog andere goodies ook.

Er zijn namelijk 6 gekleurde setjes met spelerstukken, maar elke deelnemer krijgt er uiteraard maar 1! Ik zou hier echt heel erg blij mee zijn... :-)

Of, als er mensen zijn die mee willen doen met de Big Game, ik zou ook een groepsticket kunnen kopen voor tenminste 4 personen. Dat kost je dan alleen 3 euro, de rest betaal ik dan in ruil voor het setje speelstukken. :)

Ik heb eventueel ook promos te ruil die in de AdventKalender van Frosted Games zit, die uitkomt op Spiel. Of promos/spellen die ik 'In De Aanbieding' heb op dit forum.

Meer informatie:
http://www.999games.nl/pages/posts/cata ... en-290.php

_________________
"I am a tattooed sexy dancing monkey"


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 06 sep 2015, 11:34 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 858
Woonplaats: Rotterdam
csukisz schreef:
Stuur een pm. Ik doe ook me


PM gestuurd.

_________________
"I am a tattooed sexy dancing monkey"


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 06 sep 2015, 17:08 
Keep Exploring Games
Avatar gebruiker

Berichten: 2230
Woonplaats: Stad aan t Haringvliet
Ik heb vier kaartjes gekocht maar ik weet niet voor wie precies.

_________________
Keep Exploring Games


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 06 sep 2015, 18:53 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 858
Woonplaats: Rotterdam
Duiker schreef:
Ik heb vier kaartjes gekocht maar ik weet niet voor wie precies.


LOL, had je met mensen afgesproken? Anders neem ik er graag 2-3 van je over. Plus een deel van de jouwe eventueel, voor het setje speelstukken ;-)

_________________
"I am a tattooed sexy dancing monkey"


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 06 sep 2015, 20:04 
Keep Exploring Games
Avatar gebruiker

Berichten: 2230
Woonplaats: Stad aan t Haringvliet
Bored Gaymer schreef:
Duiker schreef:
Ik heb vier kaartjes gekocht maar ik weet niet voor wie precies.


LOL, had je met mensen afgesproken? Anders neem ik er graag 2-3 van je over. Plus een deel van de jouwe eventueel, voor het setje speelstukken ;-)


Ja, met Peter (csukisz), hij vroeg me om er ook nog twee te bestellen voor vrienden van hem. Geen idee of ie jou daarmee bedoelt, dat was voor t weekend.

_________________
Keep Exploring Games


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
9 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spiel  
 Feed - Onderwerp - CATAN Big Game op Spiel 2015  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Kolonisten van Catan



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®