Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.



11 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 09 nov 2017, 19:00 
Nieuwsreporter
Avatar gebruiker

Berichten: 549
AfbeeldingOp het Spellenspektakel lanceert 999 Games Picture Party, een nieuw partyspel van de Nederlandse spelauteur Daan Kreek. Elke ronde trekt één van de spelers één van de honderd dubbelzijdige fotokaarten. Vervolgens stemmen alle spelers in het geheim bij wie ze de afbeelding op de fotokaart het beste vinden passen. Nadat alle spelers hun stemkaart hebben omgedraaid, wordt bepaald welke speler de meeste stemmen heeft. Iedere speler die op één van die spelers heeft gestemd, zet zijn pion op het speelbord vooruit. Bereikt jouw pion als eerste het finishveld, dan heb je gewonnen. Picture Party is geschikt voor 3-10 spelers vanaf veertien jaar en heeft een speelduur van 30 minuten.

Afbeelding

Auteur Daan Kreek is op het Spellenspektakel aanwezig. Hetzelfde geldt voor Arjan van Houwelingen, de auteur van de andere nieuwe 999 Games titel Capo della Mafia. Dit is een blufspel. Elke ronde moet je zien te voldoen aan de vereisten van een opdrachtkaart. Daartoe speel je een aantal handkaarten open en gedekt uit. Kun je de vereiste symbolen niet spelen, dan kun je toch scoren wanneer jouw medespelers niet doorhebben dat je bluft. Word je betrapt, dan gaat dat ten koste van jouw score en verdienen zij punten. Capo della Mafia is geschikt voor 3-7 spelers vanaf twaalf jaar en heeft een speelduur van 30 minuten.

Afbeelding

Door omstandigheden zullen twee andere aanstaande releases de beurs net niet halen. Majesty en Polis worden pas volgende week in Almere verwacht. Deze spellen worden wel op de beurs gedemonstreerd. Op de demotafels vind je een inschrijflijst, waarop je een exemplaar met € 5 korting kunt bestellen.

Meer informatie:


Origineel bericht op: http://bordspeler.nl/2017/11/09/999-gam ... ektakel-2/


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 09 nov 2017, 21:40 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
Dat laatste is erg jammer, met name Majesty lijkt me erg leuk!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 10 nov 2017, 17:07 
www.zomerspel.be
Avatar gebruiker

Berichten: 2725
Woonplaats: Oosterzele (B)
Erwin, ik heb horen waaien dat 999 Games Rajas of the Ganges (het nieuwe spel van Inka en Markus Brand) gaat uitbrengen. Kan jij dit bevestigen en is er al een releasedatum bekend? Bedankt.

_________________
https://www.facebook.com/ditteriosracedoorspellenland


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 13 nov 2017, 15:39 
Stay classy!
Avatar gebruiker

Berichten: 467
Woonplaats: Amsterdam
Ik heb me gisteren aan één van de demotafels ingeschreven, aangezien ik majesty erg leuk vond. Ik heb vooralsnog niks van 999games gehoord, maar zie dat majesty nu wel beschikbaar is op de 999 site. Ik besef dat ik wat ongeduldig ben, maar hebben anderen wellicht wel al een mailtje gekregen?

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 13 nov 2017, 15:48 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6695
Woonplaats: Leusden
ditterio schreef:
Erwin, ik heb horen waaien dat 999 Games Rajas of the Ganges (het nieuwe spel van Inka en Markus Brand) gaat uitbrengen. Kan jij dit bevestigen en is er al een releasedatum bekend? Bedankt.


Waarom stel je de vraag niet aan 999 Games?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 13 nov 2017, 17:20 
Locomotief

Berichten: 36
Woonplaats: Zaanstad
Aangezien jij de Joop van Tellingen van de Bordspellen bent :lol:


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 13 nov 2017, 17:36 
10. Seasons (2012)

Berichten: 162
Woonplaats: Herent - België
Dierik schreef:
Dat laatste is erg jammer, met name Majesty lijkt me erg leuk!


Majesty heb ik op Spiel gespeeld (met mijn tweeling van 9 jaar oud) en is me zeer goed bevallen. Het heeft een beetje het gevoel van een gateway-game. Het artwork was heel mooi en ik hoop dat 999 games de mooie pokerchips behoudt!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 14 nov 2017, 10:40 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
ditterio schreef:
Erwin, ik heb horen waaien dat 999 Games Rajas of the Ganges (het nieuwe spel van Inka en Markus Brand) gaat uitbrengen. Kan jij dit bevestigen en is er al een releasedatum bekend? Bedankt.

Dit zelfde gerucht hoorde ik dit weekend ook. :)


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 14 nov 2017, 12:50 
Body & Soul
Avatar gebruiker

Berichten: 1149
Woonplaats: Vorselaar
jopla schreef:
Dierik schreef:
Dat laatste is erg jammer, met name Majesty lijkt me erg leuk!


Majesty heb ik op Spiel gespeeld (met mijn tweeling van 9 jaar oud) en is me zeer goed bevallen. Het heeft een beetje het gevoel van een gateway-game. Het artwork was heel mooi en ik hoop dat 999 games de mooie pokerchips behoudt!

Dat hoop ik ook ... ging normaal gisteren zijn release kennen, werd me verteld op Spellenspektakel door het team van 999.
Afbeelding

_________________
http://www.spelletjesenzo2290.wordpress.com
https://www.facebook.com/Spelletjes.Enzo.2290/
https://www.instagram.com/spelletjes_enzo_2290/?hl=nl


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 nov 2017, 14:06 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6695
Woonplaats: Leusden
Dierik schreef:
ditterio schreef:
Erwin, ik heb horen waaien dat 999 Games Rajas of the Ganges (het nieuwe spel van Inka en Markus Brand) gaat uitbrengen. Kan jij dit bevestigen en is er al een releasedatum bekend? Bedankt.

Dit zelfde gerucht hoorde ik dit weekend ook. :)


Me too. Gezien mijn ruime ervaring met 'geruchten' over toekomstige 999 Games titels, kijk ik tegenwoordig wel uit om iets te bevestigen. Wat aanvankelijk zeker zou verschijnen, is een tijd later zomaar van de planning verdwenen. Ik heb geen trek om potentiele teleurstellingen te voeden. Ik beperk me, als een ware Joop van T., tot het noemen van geruchten.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: zo 10 dec 2017, 13:33 
Stamhoofd
Avatar gebruiker

Berichten: 524
Woonplaats: Maassluis
Inmiddels definitief bevestigd door 999 Games zelf: Volgens hun website is de Nederlandse versie vanaf april 2018 leverbaar!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
11 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Nieuws en geruchten  
 Feed - Onderwerp - 999 Games op het Spellenspektakel  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags

999 Games, Arjan van Houwelingen, Bordspeler.nl, Capo della Mafia, Daan Kreek, Picture Party



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®