Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




2 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 09 jun 2018, 10:49 
Avatar gebruiker

Berichten: 149
Omdat we regelmatig met 5 spelers aan tafel zitten, heb ik de 1e uitbreiding van Orleans, Voorspoed en belegering, aangeschaft. Er zit wat aanvullend materiaal in voor de spelers, ook voor een 5e. Ik mis alleen het spelersbord en speelstukken voor de 5e speler in de doos. In de spelregels worden deze ook niet genoemd. Hoe regelen jullie dat als er een 5e speler aanschuift?

_________________
We've got a winner!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: za 09 jun 2018, 12:00 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4023
Arjen T. schreef:
Omdat we regelmatig met 5 spelers aan tafel zitten, heb ik de 1e uitbreiding van Orleans, Voorspoed en belegering, aangeschaft. Er zit wat aanvullend materiaal in voor de spelers, ook voor een 5e. Ik mis alleen het spelersbord en speelstukken voor de 5e speler in de doos. In de spelregels worden deze ook niet genoemd. Hoe regelen jullie dat als er een 5e speler aanschuift?

Het gaat hier helaas om een misverstand. Voorspoed en Belegering ondersteunt 5 spelers, maar bevat niet de nodige materialen. Hiervoor dien je de losse 5 spelerskit te kopen, die bevat een spelersbord, een stoffen zak, speelfiguren in de kleur zwart, 4 startfiches en wat extra fiches die nodig zijn voor in de voorraad.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
2 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Orleans uitbreiding 1 voorspoed en belegering  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Tags

Orléans



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®