Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Op zoek naar spelers? Zie aparte rubriek onder spelers gezocht.



5 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 28 dec 2006, 15:45 
Meneer de president
Avatar gebruiker

Berichten: 136
Woonplaats: Barneveld
Ik ben met een aantal figuren van plan om een groot risk-spel te maken.

Nu hebben we de volgende ideeen:
- Groot bord van 2x1meter
- De soldaten/kanonnen/paarden willen we van LEGO (maar beetje duur) of van plastic soldaatjes (classic groene dingen van je opa)

Wie weet waar ik die dingen kan kopen of wie heeft er goede ideeën voor dit plan? Ik hoor het graag.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2007, 21:54 
Joker

Berichten: 6
Hallo,

Je zou eens kunnen kijken of je niet wat spelmateriaal op de kop kan tikken van verzamelspellen zoals bijvoorbeeld warhammer of
warhammer 40k. Check dat eens uit op marktplaats. Kanonnen en paarden genoeg! Wel tweedehands kopen want nieuw is het spul behoorlijk prijzig.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 03 mei 2007, 08:30 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 855
Woonplaats: Bollenstreek
Het is een beetje mosterd na de maaltijd, maar op rommelmarkten (zoals op koninginnedag) kan je vaak spellen vinden voor weinig, wellicht had je daar wel een paar oude risk dozen kunnen vinden waar je de mannetjes uit kon halen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 20 aug 2010, 09:00 
PIONier

Berichten: 2
Woonplaats: Uithoorn
Als je 28mm modellen wilt hebben voor legers, en goedkoop, en alles 1 soort, kan je bij bartsmit inderdaad die groene barrels kopen, maar dat is allemaal moderne-warfare.

Als je in Risk style late 19e eeuwse modellen wilt hebben voor goedkoop denk ik meteen aan ZVEZDA modellen,... google maar eens,.. je hebt ook andere merken, die goepkope modellen maken, maar ik zou hiervoor kiezen.

http://www.gosfordhobbies.com.au/shop/i ... ge-694.jpg
http://www.jadarhobby.pl/images/zvezda/Zvezda_8075.jpg

Ik weet niet precies wat zulke napoleonistisch modellen kosten, maar ik weet toevallen dat je voor 30 of 40 van zulke grieken :

http://www.hobbybunker.com/images/produ ... da8005.jpg

Slechts iets van EUR 7,00 betaal ofzo...

-------------------

Je tweede optie is (als je zelf enige modelling-hobby-ervaring hebt) om je 3 favorieten modellen (inf. art. cav.) uit te kiezen en hier zelf een mal voor te maken, dit is minder moeilijk dan je denkt.... wat rivier klei, een doosje lego (voor mal box) wat siliconen en daarna 2componenten-gietbare-plastic die uithard,... ja het klinkt vast ingewikkeld, maar als je een tutorialtje googled is het slechts een weekendje werk, en je bent denk EUR 200,00 kwijt ofzo,.. dan maak je zo honderde modellen...

(op java eiland (amsterdam) zit een winkel die alles op dit gebied verkoopt.. mocht je in de buurt wonen.. FORM X ofzo heet dat) (kan het wel opzoeken als je echt geïnteresseerd bent)
------------------------

zomaar 2 ideeën....



.PS.. ja ik zag pas later dat dit forum al 4 jaar oud is,.. kekeke.... nvrmnd


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 10 mei 2011, 14:50 
Meneer de president
Avatar gebruiker

Berichten: 136
Woonplaats: Barneveld
Geeft niet, misschien relevant voor iemand anders die er ooit nog iets mee doet, voor mij niet meer relevant :).

toch een goed idee!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
5 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Wargames  
 Feed - Onderwerp - Risk Legers vervangen GROOT!!!  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags

Risk



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®