Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





12 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 17 mei 2013, 16:56 
Matroos
Avatar gebruiker

Berichten: 45
Woonplaats: Zoutleeuw
Heyhey,

Hans van Tol van The Game Master heeft me gevraagd of er in België interesse zou zijn in een demo van het spel Countdown (http://www.thegamemaster.nl/nl/nieuws_m ... 35&taal=nl, nieuws-en-geruchten/topic6176.html) dat in september gereleased zal worden.

Een spelletje + uitleg duurt 1u en kan van 1 tot 6 personen gespeeld worden.
De demo zal doorgaan op 6 juli van 14 tot 18u op een nog nader te bepalen locatie.
Ook het verhalenspel (wordt nog getest) zal gedemo'd worden dan.

Mijn vragen aan jullie:
- Zijn jullie geïnteresseerd in een demo in België?
- Welke locatie zou ideaal zijn?
- Wie kan mij helpen met het vastleggen van een locatie? (spellenclub?)

Nadien zal ik een officieel google-event opstellen en dat verspreiden via onze twitter (https://twitter.com/spel_info), google+ (https://plus.google.com/u/0/b/108513904 ... 9774/posts) en fb (https://www.facebook.com/www.gezelschapsspel.info) accounts. Volgen en/of liken dus als je op de hoogte wil blijven!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: vr 17 mei 2013, 17:19 
Avatar gebruiker

Berichten: 118
in je link wordt verwezen naar een releasedatum in 2012. Heeft dit spel een jaar vertraging opgelopen of is het artikel verkeerd?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 17 mei 2013, 17:50 
Avatar gebruiker

Berichten: 909
Woonplaats: Lille - BE
Ik heb ook alvast met Hans afgesproken om te komen spelen op mijn spellenzolder. We zoeken nog mensen die graag mee komen spelen. Uiteraard komt Countdown op de tafel. Stuur me maar een pm


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 17 mei 2013, 18:09 
Matroos
Avatar gebruiker

Berichten: 45
Woonplaats: Zoutleeuw
michielt schreef:
in je link wordt verwezen naar een releasedatum in 2012. Heeft dit spel een jaar vertraging opgelopen of is het artikel verkeerd?


Ik weet dat er veel getest en bijgestuurd is geweest maar ik denk niet dat men het spel met een jaar heeft uitgesteld. Ik denk eerder aan een typfout.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: vr 17 mei 2013, 18:52 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
Gezelschapsspel.info schreef:
michielt schreef:
in je link wordt verwezen naar een releasedatum in 2012. Heeft dit spel een jaar vertraging opgelopen of is het artikel verkeerd?


Ik weet dat er veel getest en bijgestuurd is geweest maar ik denk niet dat men het spel met een jaar heeft uitgesteld. Ik denk eerder aan een typfout.


Volgens mijn geheugen was het ooit de bedoeling om het spel op Spiel 2012 uit te brengen. Ik had de indruk dat dit voornemen van tafel ging ten gunste van de verdere ontwikkeling van het spel.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: vr 17 mei 2013, 19:35 
Matroos
Avatar gebruiker

Berichten: 45
Woonplaats: Zoutleeuw
Erwin schreef:
Gezelschapsspel.info schreef:
michielt schreef:
in je link wordt verwezen naar een releasedatum in 2012. Heeft dit spel een jaar vertraging opgelopen of is het artikel verkeerd?


Ik weet dat er veel getest en bijgestuurd is geweest maar ik denk niet dat men het spel met een jaar heeft uitgesteld. Ik denk eerder aan een typfout.


Volgens mijn geheugen was het ooit de bedoeling om het spel op Spiel 2012 uit te brengen. Ik had de indruk dat dit voornemen van tafel ging ten gunste van de verdere ontwikkeling van het spel.


In het opzicht van releasen op spiel is een heel jaar uitstellen natuurlijk wel logisch. En het nog een jaar verder ontwikkelen doet een spel nooit kwaad natuurlijk. Integendeel.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: za 18 mei 2013, 08:04 
Nederlands Kampioen Dominion 2012
Avatar gebruiker

Berichten: 581
Woonplaats: Schelluinen
Nou ja, zolang je line-up voor het huidige jaar afdoende is, maakt het niet zoveel uit natuurlijk. Zeker niet als het spel er uiteindelijk beter van wordt.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 18 mei 2013, 20:41 
Matroos
Avatar gebruiker

Berichten: 45
Woonplaats: Zoutleeuw
Belgische spellenclubs die op 6 juli hun deuren willen open zetten voor dit event?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: di 21 mei 2013, 18:41 
Avatar gebruiker

Berichten: 909
Woonplaats: Lille - BE
Met de club kan ik die dag jammerlijk genoeg niets meer regelen.
Wij hebben de dag ervoor, vrijdag 5 juli, al spellenavond. Voor het eerst op de nieuwe locatie overigens, dus als er mensen ons willen bezoeken, hou hier dan rekening mee.


Laatst bijgewerkt door arne op di 21 mei 2013, 19:53, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 21 mei 2013, 19:41 
Nou moe!
Avatar gebruiker

Berichten: 6325
Woonplaats: Sint-Truiden - BE
arne schreef:
Met de club kan ik die dag jammerlijk genoeg niets meer regelen.
Wij hebben de dag ervoor, vrijdag 5 juni, al spellenavond. Voor het eerst op de nieuwe locatie overigens, dus als er mensen ons willen bezoeken, hou hier dan rekening mee.

Voor alle duidelijkheid: de demo gaat door op 6 juli.

_________________
Recent gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 21 mei 2013, 19:45 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 848
Woonplaats: Sint-Truiden (B)
Gezelschapsspel.info schreef:
Belgische spellenclubs die op 6 juli hun deuren willen open zetten voor dit event?

Interesse is er wel, maar de vakantieperiode is naar aanwezigheid van leden een beetje onvoorspelbaar. Indien er nadien nog een demo buiten de vakantie geregeld wordt, zijn we graag kandidaat.

_________________
-----------------------------------------
Afbeelding
onlangs bij Spellenclub Sint-Truiden gespeeld
-----------------------------------------


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 22 mei 2013, 18:04 
Matroos
Avatar gebruiker

Berichten: 45
Woonplaats: Zoutleeuw
Spellenclub ST schreef:
Gezelschapsspel.info schreef:
Belgische spellenclubs die op 6 juli hun deuren willen open zetten voor dit event?

Interesse is er wel, maar de vakantieperiode is naar aanwezigheid van leden een beetje onvoorspelbaar. Indien er nadien nog een demo buiten de vakantie geregeld wordt, zijn we graag kandidaat.
i

Op zich niet erg dat er dan niet veel leden zijn. Je kan het ook zien als een opprtuniteit om nieuwe leden aan te trekken...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
12 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Demo: Countdown van The Game Master  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Tags

COUNTDOWN - Special Ops, The Game Master



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®