Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




17 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Klantenservice 999
BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2015, 17:42 
5. Stone Age (2008)
Avatar gebruiker

Berichten: 1870
Woonplaats: Steenwijk
maxitaxi777 schreef:
mazinho schreef:
Het is net als een avondje de kroeg in met vrienden; reken je tot op de Euro uit wie wat gedronken heeft of geef je een rondje en investeer je in je relatie.


En na een etentje hebben dan de mensen die het hardst roepen "we delen de kosten" twee keer extra drinken genomen en ijs op... Daar trap ik dus niet meer in; iedereen houdt gewoon bij (en betaalt) wat hij of zij neemt tegenwoordig. Je zou delen inderdaad kunnen zien als investeren in relaties maar je hebt er altijd van die mensen tussen zitten zoals ik hier beschrijf :P. Natuurlijk kan je ook besluiten helemaal geen tijd en energie meer in zulke mensen te steken :lol:.


Nare vrienden heb jij zeg :wink:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Klantenservice 999
BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2015, 17:44 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4025
Jorrit schreef:
maxitaxi777 schreef:
mazinho schreef:
Het is net als een avondje de kroeg in met vrienden; reken je tot op de Euro uit wie wat gedronken heeft of geef je een rondje en investeer je in je relatie.


En na een etentje hebben dan de mensen die het hardst roepen "we delen de kosten" twee keer extra drinken genomen en ijs op... Daar trap ik dus niet meer in; iedereen houdt gewoon bij (en betaalt) wat hij of zij neemt tegenwoordig. Je zou delen inderdaad kunnen zien als investeren in relaties maar je hebt er altijd van die mensen tussen zitten zoals ik hier beschrijf :P. Natuurlijk kan je ook besluiten helemaal geen tijd en energie meer in zulke mensen te steken :lol:.


Nare vrienden heb jij zeg :wink:


Haha, valt erg mee hoor :lol:, dit was er eentje van de vriendengroep ;). Gebruikte de meervoudsvorm "zulke mensen" om een algemene situatie aan te duiden.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
17 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Uitgevers  
 Feed - Onderwerp - Klantenservice 999  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

999 Games



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®