Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




2 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 30 nov 2014, 22:43 
Uno
Avatar gebruiker

Berichten: 1
Voila, eerste post op bordspelmania en meteen over een plezant spel dat ik oppikte op Spel 2014 in Antwerpen: Marvel's Dice Masters: Uncanny X-Men.

Ik heb al talloze gameplays, tutorials en reviews gezien en gespeeld maar toch twijfel ik nog bij enkele zaken.

Hopelijk weten jullie het antwoord op een van deze vragen:
- als je aangevallen wordt kan je blockers van je field inzetten om deze aanvallen te blocken. Naar wat ik kan afleiden uit mijn zoektocht is dat je geen levenspunten kan kwijt zijn als alle aanvallende dice opgevangen worden door je eigen blockers (speciale acties en dergelijke niet in rekening gebracht natuurlijk), is dit zo?

- om bij een aanval te bepalen wie K.O. of terug in de field mag, moet je de aanvals- en verdedigingspunten tegen elkaar uitspelen. Is dit hieronder een correcte manier van redeneren:
--> Kitty Pryde (2A-2D) valt Quicksilver (3A-1D) aan: Kitty wint (2 aanval tegenover 1 defense) maar Quicksilver slaat terug (3 aanval tegenover 2 defense) en slaat dus ook Kitty K.O.
DUS als Kitty Quicksilver aanvalt vliegen ze beide naar de (K.O.) Prep area?

hopelijk vallen mijn vraagstukken te ontcijferen! :p
Merci alvast!

_________________
Don't hate the game, hate the player


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 01 dec 2014, 11:28 
10. Escape: Zombie City (2014)
Avatar gebruiker

Berichten: 2050
pietero555 schreef:
Hopelijk weten jullie het antwoord op een van deze vragen:
- als je aangevallen wordt kan je blockers van je field inzetten om deze aanvallen te blocken. Naar wat ik kan afleiden uit mijn zoektocht is dat je geen levenspunten kan kwijt zijn als alle aanvallende dice opgevangen worden door je eigen blockers (speciale acties en dergelijke niet in rekening gebracht natuurlijk), is dit zo?


Klopt! En jij bepaalt als verdedigende partij wie je inzet als blockers, tenzij dit door speciale acties anders wordt bepaald.

pietero555 schreef:
- om bij een aanval te bepalen wie K.O. of terug in de field mag, moet je de aanvals- en verdedigingspunten tegen elkaar uitspelen. Is dit hieronder een correcte manier van redeneren:
--> Kitty Pryde (2A-2D) valt Quicksilver (3A-1D) aan: Kitty wint (2 aanval tegenover 1 defense) maar Quicksilver slaat terug (3 aanval tegenover 2 defense) en slaat dus ook Kitty K.O.
DUS als Kitty Quicksilver aanvalt vliegen ze beide naar de (K.O.) Prep area?


Klopt ook; beide zijn knock-out en gaan naar de prep area.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
2 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Verzamelspellen  
 Feed - Onderwerp - Dice Masters (Uncanny X-Men) details van de aanval  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

dice masters marvel x-men uncanny



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®