Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





9 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 18 nov 2013, 02:03 
Locomotief
Avatar gebruiker

Berichten: 34
Woonplaats: Herselt - Antwerpen (B)
Hallo allemaal,

Sinds vorige week hebben Robbert en ik ons er ook aan gewaagd om voor de camera te kruipen.
En we brengen Steam Park voor jullie.
Alle kritiek is welkom (ook slechte)

http://www.youtube.com/watch?v=_XoMZMLEFro

Groetjes
Mathias


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 18 nov 2013, 09:30 
8. Mysterium (2015)
Avatar gebruiker

Berichten: 2901
Woonplaats: Noord-Brabant
Voor een eerste keer niet slecht mannen. Met zijn tweëen is het natuurlijk anders dan Nox die het alleen de filmpjes maakt en door zijn ervaring nogal professioneel doet. We zijn aardig verwend door Nox hier, maar filmpjes van anderen zijn natuurlijk ook welkom.

Een tipje: probeer de camera zo in te stellen dat we het bord, kaarten en speelstukken nog beter zien. Soms is helaas niet goed te zien wat erop staat. Ook als je een kaart of zo dicht naar de camera brengt zou dat soms nog best dichter naar de camera moeten (dan heb ik het over beide filmjes).

Verder ben ik natuurlijk wel blij met jullie filmpjes (mochten er nog meer gaan volgen), want er kunnen niet genoeg uitlegfilmpjes van verschillende spellen zijn lijkt mij. Ga zo door en doe iets met de tips die je wellicht ook nog van andere krijgt.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 18 nov 2013, 09:35 
Hazelnoot Ridder

Berichten: 631
Woonplaats: Diest (België)
Goed gedaan, pinguïns! Ik kijk nu al uit naar jullie volgende projecten, niet in het minst omdat ik uit betrouwbare bron heb vernomen dat er heel wat interessante reviews in de pijplijn zitten.

_________________
https://detafelplakt.com/


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 18 nov 2013, 11:16 
4. Lewis & Clark (2013)
Avatar gebruiker

Berichten: 593
Woonplaats: Hove
Hoe meer reviews hoe beter :thumbup:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 18 nov 2013, 15:50 
Avatar gebruiker
Er staat St(R)eam park in de beschrijving op youtube :)

Ik vind vooral het begin (voor het doorspoelen tijdens het opzetten) rommelig en wat traag, wat het wat minder aantrekkelijk gemaakt om door te kijken. Dat rommelige en trage wordt iets minder tijdens het filmpje, maar blijft wel een beetje. Misschien dat dat wat versterkt wordt door het vage (als in niet scherp) beeld.

De uitleg an sich vind ik wel erg duidelijk en de ingeplakte close-ups zijn erg handig!


Omhoog
     
 
BerichtGeplaatst: ma 18 nov 2013, 18:29 
Garnaal
Avatar gebruiker

Berichten: 390
Woonplaats: Boechout
Leuk! Ook al omdat het Steam Park was en ik daar wel enige interesse in had. Mijn opmerkingen zowel positief als negatief hieronder.

+ eigen ding ... het is geen kopie van Nox spellenzolder
+ Interactie tussen twee mensen en dan vooral de verduidelijkingsvragen die daardoor al eens gesteld worden.
+ Inzomen!
+ Opzetten van het spel en vermelden hoe lang dit geduurd heeft.
+ Ontspannen sfeertje

- Beeldkwaliteit
- Het bovenaanzicht van mensen die aan het babbelen zijn met elkaar. Ik heb het gevoel dat ik daar iets mis (gezichtexpressies bij de lolbroekerij). Anderzijds is het de beste wijze om het spel te bekijken, dus heb ik niet echt een beter alternatief.
- Een wat gebrek aan structuur.
- Soms dode momenten ... wordt niks gezegd!

Maar voor mannen wreed goed bezig en zeer graag bekeken! Ik heb me alvast geabonneerd!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 18 nov 2013, 18:55 
Koning Paul!
Avatar gebruiker

Berichten: 2171
Woonplaats: Rotterdam
Gregg schreef:
Leuk! Ook al omdat het Steam Park was en ik daar wel enige interesse in had. Mijn opmerkingen zowel positief als negatief hieronder.

+ eigen ding ... het is geen kopie van Nox spellenzolder
+ Interactie tussen twee mensen en dan vooral de verduidelijkingsvragen die daardoor al eens gesteld worden.
+ Inzomen!
+ Opzetten van het spel en vermelden hoe lang dit geduurd heeft.
+ Ontspannen sfeertje

- Beeldkwaliteit
- Het bovenaanzicht van mensen die aan het babbelen zijn met elkaar. Ik heb het gevoel dat ik daar iets mis (gezichtexpressies bij de lolbroekerij). Anderzijds is het de beste wijze om het spel te bekijken, dus heb ik niet echt een beter alternatief.
- Een wat gebrek aan structuur.
- Soms dode momenten ... wordt niks gezegd!

Maar voor mannen wreed goed bezig en zeer graag bekeken! Ik heb me alvast geabonneerd!


Het 2e minpunt en het gevoel dat je daarbij krijgt kan komen omdat jullie over de onzichtbare scheidslijn heen zijn gegaan. matthias zat eerst links en na de cut zit hij rechts, in principe is het de regel dat je nooit verder dan 180 graden draait na 1 shot bij een interview. Dit heet dan ook de 180 graden regel.

Voor de rest... Zet hem op en laat maar zien wat jullie nog meer in huis hebben ;). Lekker ook dat je meteen met de Essen releases op stap gaat.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 18 nov 2013, 19:17 
Hazelnoot Ridder

Berichten: 631
Woonplaats: Diest (België)
16 Feet Pauly schreef:
Voor de rest... Zet hem op en laat maar zien wat jullie nog meer in huis hebben ;). Lekker ook dat je meteen met de Essen releases op stap gaat.


Helemaal mee eens.

_________________
https://detafelplakt.com/


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 18 nov 2013, 23:23 
Locomotief
Avatar gebruiker

Berichten: 34
Woonplaats: Herselt - Antwerpen (B)
Hallo allemaal,

bedankt voor alle kritiek.
Het doet deugd om positieve reacties te krijgen.

De commentaren nemen we mee voor de volgende filmpjes.
Er komen weldra nog enkele filmpjes van de eerste opnames.
Bij de volgende opnames gaan we een keer overdenken om dichter op het spelmateriaal te zitten.

Volgende keer gaan we minder spellen in een keer opnemen. Dan kunnen we de camera op hogere definitie instellen, dan zou de beeldkwaliteit ook beter moeten zijn.

De dode momenten waren me ook al opgevallen. Moet wel eerlijk toegeven dat
ik eigenlijk niet de vlotte prater ben. Maar we werken er aan :)


Groetjes
Mathias


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
9 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Videoreviews en speluitleg  
 Feed - Onderwerp - Vliegende Pinguin: Steam Park  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®