Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Op zoek naar spelers? Zie aparte rubriek onder spelers gezocht.



2 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 22 feb 2015, 18:47 
Webshop owner
Avatar gebruiker

Berichten: 59
Woonplaats: Maarssen
Darklands, Godslayer, Empire of the Dead, Hell Dorado, Wild West Exodus, Drake: The Dragon Wargame, Arena Rex, ArcWorlde, Wrath of Kings, Mars Attacks.

Allen zijn kickstarter spellen. Kent en/of speelt iemand een of meerdere van deze spellen?

Ik heb interesse om er meer van te weten en zou graag willen spelen, wie heeft hier interesse in?

_________________
Geek Passion is out of business. Dit profiel is inactief
Ruim 70 maten sleeves voor bord- en kaartspellen in het aanbod.
Swan Panasia-KMC-Dragonshield-Ultra pro

Spellen en sleeves voor elk spel: winkelstraat/topic12834.html


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 23 feb 2015, 16:54 
Koldun Kommander
Avatar gebruiker

Berichten: 368
Woonplaats: Sint Amandsberg
Geek Passion schreef:
Darklands, Godslayer, Empire of the Dead, Hell Dorado, Wild West Exodus, Drake: The Dragon Wargame, Arena Rex, ArcWorlde, Wrath of Kings, Mars Attacks.

Allen zijn kickstarter spellen. Kent en/of speelt iemand een of meerdere van deze spellen?

Ik heb interesse om er meer van te weten en zou graag willen spelen, wie heeft hier interesse in?


Hell Dorado is eigenlijk geen echte Kickstarter, spel bestaat al langer maar is onlangs (jaartje of 2 geleden dacht ik) overgenomen door Cipher Games (Anima Tactics is het bekendste spel uit hun gamma), vroeger zat dit bij Amodée. Is dus ook overgegaan van Frans naar Engels (bestond al in het Engels maar Engelse vertalingen door Franse firma's is altijd beetje so-so). De Kickstarter was eigenlijk om de eerste expansie te promoten en het spel opnieuw aan te zwengelen. Het blijft een keigoed spel met een unieke setting en ik hoop dat er met de Engelse versie meer mensen dit gaan beginnen spelen.

Ik weet dat een aantal mensen bij ons in de club van de Kickstarters of Wild West Exodus, of Arena Rex, of Relic Knights, of Mars Attacks hebben maar voorlopig nog niet zelf kunnen spelen. Wat Mars Attacks betreft, zijn de regels redelijk simpel en gezien je op een bord speelt, neigt dit eerder naar een boardgame dan een miniature game maar de figuren (Tim Burton's Mars Attacks movie) zijn heel leuk en spel zelf is heel luchtig! Again, dit is van horen zeggen, zelf nog niet geprobeerd maar aangezien het Mantic is zal dat wel ongeveer kloppen.

_________________
"Opinions are like assholes, everybody has one and everybody thinks theirs is better than that of everybody else!"

I support the gaming community by buying at my FLGS!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
2 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Wargames  
 Feed - Onderwerp - Darklands, Godslayer, Empire of the Dead, Hell Dorado etc  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®