Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.



19 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 10 mei 2019, 00:16 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 144
Woonplaats: Almere
Hoi Spellenhuis, bedankt voor de reactie!

De locatie die 2200 euro per maand huur kost voor ongeveer 100 vierkante meter zou kunnen worden gezien als een A2 locatie.
50.000 euro lenen levert met een aflossing van 7 jaar een maandelijkse last van 800 euro op, ik weet dat bijv. Spellentoren in Alkmaar en Mox in Heerhugowaard voor kleinere bedragen zijn gestart, ze hebben wel iets voordeligere huur dan hier in Almere op een vergelijkbare locatie.

Vanaf een omzet van 12.000 per maand zou zoiets levensvatbaar zijn.

De overweging is om er groot in te stappen met ook grote persoonlijke consequenties als het niet zou lukken tegenover een kleiner concept gefocust op 4 evenement avonden per week en niet op passanten, maar ook zonder dat de rest van mijn leven wordt verknoeid als het mis mocht gaan.

Zeker iets over na te denken, bedankt voor het inzicht!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 27 maart 2020, 12:14 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 144
Woonplaats: Almere
Tja wat kan ik zeggen, geplande openings datum was 3 September 2020, maar met de Corona er tussen weet ik niet of mensen rond die tijd al weer zitten te wachten op gezellig samen spelletjes spelen.
Het word even aanzien hoe de andere spellenwinkels de komende periode gaan doormaken, ik wil in ieder geval alle andere winkeliers heel veel sterkte wensen de komende periode.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 27 maart 2020, 13:36 
Mr. group pledge
Avatar gebruiker

Berichten: 845
Woonplaats: Kaprijke, Belgiƫ
Infyra schreef:
Tja wat kan ik zeggen, geplande openings datum was 3 September 2020, maar met de Corona er tussen weet ik niet of mensen rond die tijd al weer zitten te wachten op gezellig samen spelletjes spelen.
Het word even aanzien hoe de andere spellenwinkels de komende periode gaan doormaken, ik wil in ieder geval alle andere winkeliers heel veel sterkte wensen de komende periode.

De online winkeliers van bordspellen hebben nu gouden tijden, dus dat zit wel goed.
Als je echter volledig afhangt van offline verkoop, dan is dat natuurlijk een stuk minder goed...

_________________
Mijn BBG-profiel: Klik!
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 27 maart 2020, 14:48 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 144
Woonplaats: Almere
Hoi StanTem, het idee van de winkel was lokale (en online) verkoop en vooral iedere avond een leuke evenement, bordspel avonden, friday night magic, D&D, en Tabeltop wargames. Dat soort dingen.
Helaas is het dus even zien in hoeverre deze grote gebeurtenis ook de sociale conventies veranderd richting de nabije en verdere toekomst.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
19 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Winkelstraat  
 Feed - Onderwerp - Reality-Games (reality-games.nl)  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®