Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.



17 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: boardgamegeneral.eu
BerichtGeplaatst: vr 02 feb 2018, 09:31 
Matroos
Avatar gebruiker

Berichten: 47
Woonplaats: Almere
Hier afgelopen maandag een bestelling gedaan. Nu hoeft er voor mij niet altijd alles direct verzonden te worden en dergelijke, maar tot gisteren had ik nog helemaal niets vernomen. Niet heel netjes, zeker niet voor het formaat van de bestelling die ik had gedaan.
Uiteindelijk met veel moeite in weten te loggen (functie werkt niet naar behoren op de site) en toen bij de bestelling kunnen kijken. Blijkt dat er als commentaar toegevoegd is dat een van de spellen pas in April weer binnen zal zijn. Vond ik vreemd, want toen ik hem bestelde zag ik "In Stock" staan. Goed, geen probleem dan wacht ik nog wel even, maar vroeg mij nog wel af of de overige 3 spellen dan nu al wel verzonden zijn of dat die ook "even" tot April moeten wachten. Navraag gedaan, maar nog geen antwoord. Kan de order ook niet meer annuleren want is al deels "verzonden of in process".
Op zich zijn de prijzen prima en lijkt de site redelijk te werken, maar de communicatie is niet best te noemen tot nu toe. Misschien dat ze nog netjes terug komen op mijn vragen.

Edit: Uiteindelijk via facebook een 2 tal dagen terug de vraag neergelegd en toen na een paar uur reactie gekregen. Boardgamegeneral vond het blijkbaar normaal dat als je nu 4 spellen koopt (waarmee netjes boven de 150 euro) en er eentje pas in April leverbaar is, te wachten met het versturen van alle spellen. Ze mogen goedkoop zijn maar is wel gelijk de laatste keer dat ik er bestel. Nu sturen ze er 3 op en kan de laatste met een "volgende bestelling" mee zodra hij binnen is. Wat die volgende bestelling zal worden zien we dan wel weer.
Beetje vreemde manier van werken is het zeker.

nogmaals een edit: Pakket gisteren ontvangen, op Fallout na, welke in een volgende bestelling zal zitten. Netjes verpakt, en nu wel een prima communicatie over de t&t code en een melding via facebook dat het pakket verzonden was.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: boardgamegeneral.eu
BerichtGeplaatst: wo 18 dec 2019, 21:16 
6. The 7th Continent (2017)
Avatar gebruiker

Berichten: 231
Woonplaats: Provincie Antwerpen
Positief: supersnelle communicatie vóór aankoop, relatief scherpe prijs, goed ingepakt
Negatief: géén communicatie na aankoop, fout pick-up point, inloggen op site onmogelijk


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
17 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Winkelstraat  
 Feed - Onderwerp - boardgamegeneral.eu  

Gebruikers die deze topic waarderen

MrParkle

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®