Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





22 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 28 jun 2016, 21:42 
Geheim Genootschap

Berichten: 1046
Woonplaats: Den haag
ditterio schreef:
Smartie23 schreef:
Minpunten:
- grootste minpunt: het ontbreken van een springkasteel terwijl dit wel door de organisator (Ditterio) beloofd was. Hierdoor was onze jongste de hele namiddag lastig en dit heeft onze dag toch wel wat verpest. Een kleine van 3 jaar kan je nog geen uren bezighouden met knutselen of tekenen. Zet die op een springkasteel en je moet er een paar uur niet meer naar omkijken. Vorig jaar was dit er wel en ideaal voor ons.
- onduidelijke communicatie over het eten: wij gingen ervan uit dat je om 17u nog wraps e.d. kon krijgen, maar die waren blijkbaar enkel 's middags te krijgen.
Vanop de blog: "Als hoofdmaaltijd, zowel s’ middags als ’s avonds, hebben jullie drie keuzes: belegde broodjes, Mexicaanse wraps en/of frietjes."


Hey,

Bedankt voor je eerlijke feedback.

Het was de bedoeling om opnieuw een springkasteel op Zomerspel te hebben, maar onze sponsor van het springkasteel heeft op het laatste nippertje afgezegd waardoor we dit (tot mijn grote spijt) niet hebben kunnen aanbieden. Mijn oprechte en persoonlijke excuses hiervoor! Ik baalde er zelf ook heel hard om.

Het klopt dat de wraps 's avonds uitverkocht waren. De wraps waren het slachtoffer van hun eigen succes. We hadden nochtans massa's wraps aangekocht, maar er was veel meer vraag naar de wraps dan verwacht. De wraps liepen 100 keer beter dan de broodjes en de frietjes en dit hadden we niet voorzien. 's Avonds waren er wel nog broodjes en frietjes als alternatief.


de wraps waren inderdaad 's middags al uitverkocht...dus dat had zeker niet speciaal met het avondeten te maken maar inderdaad met het succes! De patat (of nee...friet natuurlijk) smaakte ook bijzonder goed!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 28 jun 2016, 22:30 
www.zomerspel.be
Avatar gebruiker

Berichten: 2725
Woonplaats: Oosterzele (B)
Binnenkort gaan we met het Zomerspel-team samenzitten om de cijfers en het evenement te evalueren. We hadden inderdaad op iets meer bezoekers gerekend. De inkomsten van de food maakten echter veel goed. Jullie hebben massaal veel gegeten, waarvoor grote dank! We zijn heel tevreden dat alles heel goed en zonder incidenten is verlopen. Bovendien doet het deugd om al de positieve reacties van bezoekers, vrijwilligers en uitgevers te lezen/horen.

Bedankt aan alle bezoekers, kernmedewerkers, vrijwilligers, partners, sponsors, uitgevers, auteurs en alle anderen die Zomerspel een warm hart toedragen!

_________________
https://www.facebook.com/ditteriosracedoorspellenland


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 30 jun 2016, 21:36 
Critico

Berichten: 2152
Woonplaats: nabij utrecht
Misschien eens kijken naar een hotel arrangement zoals bij het spellenspektakel?
Ik had wel zin om te komen maar toen ik trein+bus, hotel, eten, entree ging op tellen dacht ik van dat geld kan ik uitgebreider een ander keertje vakantie vieren. Spelen kan altijd nog wel.

_________________
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 01 jul 2016, 11:06 
www.zomerspel.be
Avatar gebruiker

Berichten: 2725
Woonplaats: Oosterzele (B)
aicirtap schreef:
Misschien eens kijken naar een hotel arrangement zoals bij het spellenspektakel?
Ik had wel zin om te komen maar toen ik trein+bus, hotel, eten, entree ging op tellen dacht ik van dat geld kan ik uitgebreider een ander keertje vakantie vieren. Spelen kan altijd nog wel.


Bedankt voor de goede tip!

_________________
https://www.facebook.com/ditteriosracedoorspellenland


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 01 jul 2016, 13:00 
Garnaal

Berichten: 391
Woonplaats: groot ammers
aicirtap schreef:
Misschien eens kijken naar een hotel arrangement zoals bij het spellenspektakel?
Ik had wel zin om te komen maar toen ik trein+bus, hotel, eten, entree ging op tellen dacht ik van dat geld kan ik uitgebreider een ander keertje vakantie vieren. Spelen kan altijd nog wel.


je had mee kunnen rijden.... zat in een B&B in merelbeke voor 60 euro...
En als je vrijwilligt is de entree gratis, eten ook :)


Omhoog
Offline Profiel    Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 01 jul 2016, 14:14 
Critico

Berichten: 2152
Woonplaats: nabij utrecht
@ beekiebeekie - o jammer dat ik dat niet wist :(

_________________
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 01 jul 2016, 14:25 
Koldun Kommander
Avatar gebruiker

Berichten: 368
Woonplaats: Sint Amandsberg
Vandaag hebben we trouwens ook de namen uit de urne getrokken ivm met beide prijzen die mensen konden winnen op Zomerspel door een demo Warmachine en/of een demo Guild Ball bij de Thunderbolts te volgen.

De winnaar van de Hordes starter box Legion of Everblight is Jannick De Boer uit Renkum (NL) geworden. :clap:

De winnaar van de Guild Ball starter box Fisherman Guild is Geert Hallaert uit Oostakker (B) geworden. :clap:

Beide personen mogen binnenkort van mij een mail verwachten om dit te bevestigen en om nog eens de gegevens te checken zodat hun prijs kan opgestuurd/afgeleverd worden.

_________________
"Opinions are like assholes, everybody has one and everybody thinks theirs is better than that of everybody else!"

I support the gaming community by buying at my FLGS!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
22 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Zomerspel  
 Feed - Onderwerp - Zomerspel 2016: wat vonden we er van?  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®