Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




37 berichten | Pagina 2 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 24 maart 2014, 07:44 
Geheim Genootschap

Berichten: 1046
Woonplaats: Den haag
Nee ik heb jou ook niet gezien.....wel rondgekeken maar tussendoor natuurlijk ook te druk met spelen enzo:) Verder ken ik niemand van gezicht dus heb ik ook niemand bewust gezien hahaha


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 24 maart 2014, 10:16 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 123
Het was een zeer geslaagde dag! Ondanks dat C het vrij fris vond in bepaalde delen van de zaal.
Wij kwamen iets na de openingstijd aan en konden zo doorlopen. Met de nieuwsbrief van The Game Master in hand gelijk naar de hoek van TGM gelopen. Daar hebben we eerst Fortuna gespeeld (beviel ons erg goed) en gelijk maar aangeschaft.
Terwijl we daarna verder liepen kwamen William en Pleunie tegen die Carrara zaten te spelen, we schoven zelf aan bij een vader en zijn zoontje Teun om Metro te spelen. Op zich een leuk spel, niet te moeilijk, maar aan prijzige kant voor zo’n eenvoudig spel.
Na even wat bij de diverse verkooppunten gekeken te hebben werd het tijd voor een patatje. Hierna hadden we voldoende energie om een potje Opera te proberen. Toch bleek dat niet helemaal waar te zijn, we waren het al na 2 beurten zat. Het idee is leuk, maar wij vonden het allebei een heel vervelend spel.
Gelukkig beviel Splendor ons een stuk beter! Ik was aan het begin kritisch, maar het is echt leuk uitgewerkt en kan ook makkelijk met mensen die minder vaak spelen gespeeld worden.
Toen we wegliepen bij Splendor kwamen Maarten Gaatske tegen. We besloten tezamen Keyflower te spelen. S vond het een heel leuk spel, al kreeg hij het later pas echt door. C vond het iets te pittig. We hebben het spel tot en met de herfst gespeeld en toen hadden we wel een goede indruk gekregen.
Helaas zat de dag er toen we weer op en gingen we weer huiswaarts, maar niet voor nog spellen mee te nemen. Ondanks ons voornemen om misschien 1 of 2 spellen te kopen zijn het er toch wat meer geworden…

Afbeelding

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 24 maart 2014, 15:20 
Spellen aan den Rijn
Avatar gebruiker

Berichten: 1977
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Er blijkt een spel te zijn met mijn naam. Jammer dat ze daar geen toestemming voor hebben gevraagd... ik heb geen verzoek ontvangen van deze partij... :?
Het spel niet gespeeld en voorbijgelopen, op die hoek was veel herrie van sjoelstenen die met een elastiekje in een houten bak geschoten/verplaatst? werden en er waren dus op het moment dat wij er waren veel kinderen erg luidruchtig enthousiast mee bezig.

We waren door omstandigheden pas om 11.30 binnen en zijn meteen doorgelopen naar het Themaplein om daar om 12.00 uur met de Math Trade te kunnen ruilen.

Verder rondje gelopen en alle aanbieders van spellen (ook de 2e hands) goed gekeken of er nog wat voor me tussen zat. Cities voor 3 euro bij de Game Freak meegenomen en ergens een nieuwe kaart voor Formula D voor 7 euro. Dus naast de ruilingen en verkopen meer geld verdient als uitgegeven deze keer. :lol:

Na het middageten bij Rober van WGG aangeschoven voor een kort spelletje Kung Fu en toen de tafel daarnaast vrij kwam ook Rattus Cartus gespeeld.
Rattus met 2 is ons niet bevallen maar deze Cartus is met 2 wel goed te doen. We hadden alleen wel het uitzonderlijke geval maar 2 ratten te mogen hebben, dus verloren we allebei. (Ik vind dat ik met slechts 3 ratten, (veel minder als M.) dus toch een beetje gewonnen heb).

Met veel hoofdpijn en duizeligheid om 15.30 alweer vertrokken... :(

Iedereen bedankt voor de gezelligheid, ook al heb ik niet iedereen gesproken, wel veel bekenden zien rondlopen. Bedankt voor de ruilen en (ver)kopen, iedereen weer gelukkig (hoop ik toch). Vooral de eerste keer ruilen beviel best goed.

Toch een puntje over de ruiling: Niet iedereen was om 12.00 uur daar aanwezig en meerdere mensen stonden op dezelfde persoon nog te wachten, die we uiteindelijk vonden, en ook andere ontbrekende personen zijn uiteindelijk gevonden hoorde ik, maar best vervelend als je je spel wegruilt en er even niets voor terug in handen hebt...

_________________
Everybody has the right to play...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 24 maart 2014, 16:45 
Gamer-geek
Avatar gebruiker

Berichten: 430
Woonplaats: Roermond, NL
heb al kort een stukje geschreven ergens anders op het forum, maar ik zal het hier iets meer aankleden.

Samen met Bas vertrokken vanuit Roermond en de heenreis verliep gelukkig vlekkeloos. Eenmaal aangekomen had ik mijn koper van het Dorp al snel gevonden en ook dit was probleemloos afgehandeld. Eenmaal binnen eventjes een snel rondje gemaakt voordat we uiteindelijk bij White goblin games zijn gaan zitten. Een vriend van Bas met zijn zoontje schoven bij ons aan om een spelletje Rattus Cartus te spelen. Rober verzorgde de uitleg en die was prima. (helaas was dit de enige duidelijke uitleg die ik vandaag zou mogen ontvangen). Het spelletje verliep prima en was een leuke variatie op het gewone Rattus. In mijn ogen is het kaartspelletje zelfs leuker.
Tjidens het spelen kwamen we Erwin tegen die na nog wat rond te lopen aansloot.

Hierna even de Verkoopstands langsgelopen en wat dingetjes opgepikt. Daarna splitste ons groepje zich op en liepen Erwin en ik doelbewust af op Concordia bij het Hot & Gespot plein. Deze staat al geruime tijd op mijn radar en was blij hem eindelijk te kunnen spelen. Ik was erg onder de indruk van het smaakvolle bord en het interessante kaartgedreven spel. Ook onze medespelers waren alleraardigst. De uitleg van het spel kon mij persoonlijk wat minder bekoren. De uitlegster had het spel zelf pas 1 keer eerder gespeeld en liet een aantal (belangrijke) zaken weg. Gelukkig wist ik dit gat zelf enigszins op te vullen en konden we snel van start. Het bleek een spannende pot en mijn vermoeden over dit spel bleken terecht. Een toppertje.

Erwin moest ons gezelschap vanwege andere verplichtingen verlaten en uiteindelijk bleven Bas en ik over.

Een spelletje Lewis & Clark leek ons wel leuk, dus schoven we aan bij een gezellig Belgisch koppel. Ook hier was de uitleg niet helemaal duidelijk en iedereen had even nodig om in het spel te komen. uiteindelijk kregen we het door en werden de stappen naar voren een stuk groter. Helaas konden we het spel niet helemaal uitspelen maar het was een zeer aangename ervaring. Hierna nog wat rondgeslenterd en rondgensuffeld bij de 2ehands stands en afgewacht bij de stand van Bordspelmania voor de uitslag van de wedstrijd.
Gefeliciteerd voor de winnaars.

Ik vond de beurs echt heel geslaagd en goed verzorgd. Mijn complimenten voor de organisatie en tot volgend jaar.

mvg,

Danny

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 24 maart 2014, 17:19 
9. Rattus (2010)
Avatar gebruiker

Berichten: 47
Woonplaats: Gouda
Een topweekend gehad!
Vorig jaar Zuiderspel overgeslagen. Dit jaar hebben we het helemaal goed gemaakt door het boeken van het arrangement. Dus inderdaad lekker uitgeslapen begonnen aan de beursdag.
Lokatie is perfect. Mooi ruim opgezet met voldoende tafeltjes. Complimenten aan de organisatoren en alle vrijwilligers :clap:
Toch minder spellen gespeeld dan van te voren ingepland. Vaak duren potjes toch net iets langer en tussendoor moesten we nog effe uitchecken uit het hotel. :D
Maar mooie spellen gespeeld, waaronder de Glasstraat en Terra Mystica.
Met een berg nieuwe spellen tevreden naar huis gegaan.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 24 maart 2014, 18:57 
Koning Paul!
Avatar gebruiker

Berichten: 2171
Woonplaats: Rotterdam
WTULTC schreef:
Post in dit topic je ervaringen van Zuiderspel 2014!
Een half uurtje voor de prijsuitreiking van BSM schoof ik aan bij Basari met 16FeetPauly en Kezuskrijst (hoop dat ik het goed schrijf). Met Paul een spel serieus doen is vet leuk, maar een hoop lol dat we hebben gehad als we met zijn drieën precies dezelfde keuze maakten. Ik verloor uiteindelijk heel erg kansloos, maar had wel grote lol gehad.


Ik heb het even voor je aangepast ;). Ik was echt serieus bezig juist, die trash talk hoort erbij, je ziet het zelf je bent niet boven mij ge-eindigd ;) haha.

Ik heb ook een top dagje gehad. Vooral mede dankzij iedereen die ik tegen ben gekomen, en natuurlijk Kees ;) omdat ik mee mocht met hem. Na een bakkie pleur met pleunie en william, eventjes over de beurs gekuierd. Een rondje hallo zeggen tegen een ieder die bekend is, daarna aangeschoven voor een 2player potje Tash Kalar, hmm interessant spel. In het begin ging het hommeles daarna vielen de puzzelstukjes meer op hun plaats. Wil ik zeker nog eens proberen. Ik vraag me alleen af of dat alles is wat in de doos zit, of dat er meer kaarten voor variatie en deckbuidling in zitten.

Ik moet wel even een kanttekening plaatsen over de nieuwe locatie, ik hoorde iemand zeggen dat het mooi licht was? Hmm ik vond het juist een donkere boel.. vooral in vergelijking met het Klokgebouw, wat naar mijn mening een mooiere edoch kleinere locatie was. Maar ik ben ook een klokgebouwfanboy! :D

Daarna op zoek naar Splendor, lag dat gewoon bij Tactic op tafel. Het spel oogt mooi en de uitleg ging vlot. Duidelijke taal, in het begin dacht ik, is dit het hoe gaat dit leuk worden? het spel groeit heel snel met je mee en voor je het weet is het ten einde. Lekker, mooie eerste release voor een nieuwe uitgever!

Hopsa Linko gezocht, was een heel apart potje waarbij we misschien 3 of 4 beurten speelde. Kees zijn kaarten waren zwaar imba. Oh ook nog een prototype van Steffan Ros gespeeld, leuk om te zien dat het een wat meer bordspel ogend spel is waarbij misschien soms de straffen voor ongeluk iets te hoog lagen, alhoewel we er wel naar speelde ;). Het spel is nog in ontwikkeling en ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

Daarna nog wat gegeten rondgelopen over de beurs en Wiljan een draai om zijn oren gegeven met Basari (zie beschrijving bovenaan). Bij de prijsuitreiking van de BSM quiz had ik de derde plaats te pakken en het spel de vergeten stad uitgekozen, Hoera!! Bedankt voor de leuke Quiz, alhoewel ik mijn hoofd heb lopen breken gedurende de hele dag over het Polterfass spel dat ik niet kon plaatsen uit de tekening. Nog even met Piet over bier gekletst en toen ab in die heimat! :D

Bedankt allen voor de ontzettend leuke dag!?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 24 maart 2014, 20:40 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 625
Woonplaats: Delft
16 Feet Pauly schreef:
WTULTC schreef:
Post in dit topic je ervaringen van Zuiderspel 2014!
Een half uurtje voor de prijsuitreiking van BSM schoof ik aan bij Basari met 16FeetPauly en Kezuskrijst (hoop dat ik het goed schrijf). Met Paul een spel serieus doen is vet leuk, maar een hoop lol dat we hebben gehad als we met zijn drieën precies dezelfde keuze maakten. Ik verloor uiteindelijk heel erg kansloos, maar had wel grote lol gehad.


Ik heb het even voor je aangepast ;). Ik was echt serieus bezig juist, die trash talk hoort erbij, je ziet het zelf je bent niet boven mij ge-eindigd ;) haha.

------>bedankt voor het aanpassen, maar eh, Wiljan, Kees is wat makkelijker :D

Ik heb ook een top dagje gehad. Vooral mede dankzij iedereen die ik tegen ben gekomen, en natuurlijk Kees ;) omdat ik mee mocht met hem. Na een bakkie pleur met pleunie en william, eventjes over de beurs gekuierd. Een rondje hallo zeggen tegen een ieder die bekend is, daarna aangeschoven voor een 2player potje Tash Kalar, hmm interessant spel. In het begin ging het hommeles daarna vielen de puzzelstukjes meer op hun plaats. Wil ik zeker nog eens proberen. Ik vraag me alleen af of dat alles is wat in de doos zit, of dat er meer kaarten voor variatie en deckbuidling in zitten.

------>tja Tash Kalar, een soort combinatie tussen vier op een rij abstract achtig ding gekruist met een fantasy achtig kaartspel.

Ik moet wel even een kanttekening plaatsen over de nieuwe locatie, ik hoorde iemand zeggen dat het mooi licht was? Hmm ik vond het juist een donkere boel.. vooral in vergelijking met het Klokgebouw, wat naar mijn mening een mooiere edoch kleinere locatie was. Maar ik ben ook een klokgebouwfanboy! :D

------>jammer dat Paul maar door bleef huilen over dat alles vroeger beter was, met dat klokgebouw :D

Voor mij viel de locatie ontzettend mee. Maar ik ken dat klokgebouw dan ook niet


Daarna op zoek naar Splendor, lag dat gewoon bij Tactic op tafel. Het spel oogt mooi en de uitleg ging vlot. Duidelijke taal, in het begin dacht ik, is dit het hoe gaat dit leuk worden? het spel groeit heel snel met je mee en voor je het weet is het ten einde. Lekker, mooie eerste release voor een nieuwe uitgever!

------> splendor idd een mooi spel, mooi dat ik, ondanks Maarten 1e was met de bsm quiz en terecht splendor voor mijn neus wegpakte, nog een demo exemplaar op de kop kon tikken

Daarna nog wat gegeten rondgelopen over de beurs en Wiljan een draai om zijn oren gegeven met Basari (zie beschrijving bovenaan).

jongen! Je werd tweede :D


Nog even met Piet over bier gekletst en toen ab in die heimat! :D

-----> Piet, bedankt voor de tip van t brouwers verzet, ik ga proberen ze uit te checken

/quote]

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 24 maart 2014, 21:15 
Party Animal
Avatar gebruiker

Berichten: 436
Woonplaats: Leuven (BE)
Wij zijn met een groepje vrienden vanuit het Leuvense ook afgezakt naar Zuiderspel.
Voor mij is Zuiderspel ook wel een jaarlijkse traditie. Dit jaar was ik wel zeer verrast door de wel zeer mooie uitvoering van het evenement. De zaal was zo ruim, genoeg speeltafels. Een groter aanbod spellen. Ondanks dat we er al waren van voor 10 uur en gebleven zijn tot 17 uur. Hebben we toch maar 2 spellen gespeeld. :)

Bij het binnenkomen hebben we da ook wel het eerste uur alle verkoopstandjes gedaan en prijzen afgewogen. Opmerkelijk (zoals al eerder gezegt), waren sommige spellen op bepaalde standen pakken duurder. Ik had me voorgenomen GEEN spel te kopen, en toch stiekem een back-up budget mee! :). Ik ben naar huis gegaan met K2 voor 13.50 euro. dat was onmogelijk dat spel te laten liggen.

Na al dat rondkuieren zijn we beland op de stand van 999 games waar we Tzolkin gespeeld hebben. Leek me uitermate handig daar ik het spel al gekocht had maar nog geen tijd gehad om de regels uit te dokteren en het ook effectief te spelen. Zalig spel was het, al heeft het ons heel veel tijd gekost door een wel zeer lange speluitleg.( Mede doordat sommige speelgenoten sommige dingen niet konden vatten) En dan nog heel lange denkbeurten was het al na 14u30 toen we die stand konden verlaten. Wat waren wij blij met die drankkar die af en toe voorbij kwam. Dat vond ik echt een geweldig idee.

Daarna nog wat standen gaan afschuimen en op ontdekking met hier en daar een hapje en een drankje tussendoor. Uiteindelijk hebben we nog een spel Lemminge gespeeld, wat best wel te smaken viel. Daarna hebben we onze trip huiswaard gedaan want we moesten nog een kindjes oppiktoer gaan doen!

Voor ons een reuze meevaller. Zoveel mooier en beter uitgewerkt dan vorige jaren. Veel speelplezier gehad. De catering was ook formidabel. Al had ik als enige opmerking dat een aantal medespelers aan de tafel wel de ganse dag hun jas hebben aangehouden doordat het wat fris was!

_________________
http://www.depittigepion.be/


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 24 maart 2014, 22:09 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
Bedankt voor alle leuke terugkoppelingen. Door een plotselinge blessure moest ik de beurs helaas laten schieten. De zin in volgend jaar begint nu al. :thumbup:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 24 maart 2014, 22:17 
Beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2952
Woonplaats: Deerlijk
16 Feet Pauly schreef:
Nog even met Piet over bier gekletst...


Je hebt het mooiste voor het laatste gehouden. Climax van de dag, dus.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 24 maart 2014, 22:20 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
Piet schreef:
Je hebt het mooiste voor het laatste gehouden. Climax van de dag, dus.


Het wordt tijd dat jij en je vrouw weer eens gaan fietsen in Amersfoort en omstreken. :wink:

Ik weet nog wel ergens een speeltafel & een medespeler met de juiste soort lekkere dorst.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: di 25 maart 2014, 09:11 
www.rollthedice.nl
Avatar gebruiker

Berichten: 1792
Woonplaats: Geldrop
kimm schreef:
Na al dat rondkuieren zijn we beland op de stand van 999 games waar we Tzolkin gespeeld hebben.

Vreemd dat ze bij 999 en spel van The Games Master hadden liggen :o

_________________
Groeten Pieter
www.rollthedice.nl


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 25 maart 2014, 09:56 
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Avatar gebruiker

Berichten: 3027
Woonplaats: Nijmegen
Ik vond het zondag weer een leuke editie!
De eerste helft van de beurs was ik als bezoeker, daarna ben ik in de stand van White Goblin Games aan de slag gegaan.

Als bezoeker ben ik eerst keyword gaan spelen met william en pleunie, daar kan ik heel kort over zijn: niet mijn spel. Wel gezellig aan de tafel!
Daarna een beetje een rondje over de beurs gegaan, bekenden gezien en een praatje gemaakt en uiteindelijk met vrienden rond de volgende tafel gaan zitten waar men een poging deed om intrigue city uit te leggen. Wat niet lukte, wat een slechte uitleg! Als je het spel niet kent, of geen van je demo'ers, leg het dan gewoon niet op tafel! Uiteindelijk zijn we het verst gekomen met de spelregels, maar eigenlijk hadden we de moed al opgegeven en zijn we na 1 ronde gestopt.

Daarna eigenlijk gaan demo'en. Waar ik eigenlijk ingedeeld was op vooral glasstraat en qwixx. Maar uiteindelijk, net als de anderen, alle spellen deed die ik kende en nodig was. Dus ook brugge een aantal keer uitgelegd en de vergeten stad. En zelf ook Qwixx het kaartspel geleerd (leuk!) en dus weer uitgelegd erna. En kung fu (niet zo leuk) en basari (wel uitgelegd gekregen, niet gespeeld. Weet dus nog niet wat ik er van vindt).

Geen geld uitgegeven dus geen nieuwe spellen. Maar wel een topdag!
Overigens vond ik de locatie qua akoestiek stukken beter dan het klokgebouw. Wel vond ik het vrij donker (alleen maar lamplicht).
bedankt iedereen voor de leuke dag!

_________________
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 25 maart 2014, 10:33 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 4133
Woonplaats: Geldrop/NL
Ook ik vond het een zeer geslaagde beurs en een top dag.
De hele dag als demoer bij White Goblin Games gestaan.
Uit voorgaande berichten maak ik op dat ik vaak Rattus Cartus heb uitgelegd en dat komt helemaal overeen met mijn eigen beleving. Ook fijn om te horen dat het goed is bevallen en overgekomen bij de meeste. :thumbup:
Het was ook mijn specialiteit van deze dag, naast Kung-fu (die wat minder in de smaak viel)
Verder ook nog de Glasstraat, de Vergeten Stad en brugge uitgeleged.
Nu ik zo alle verhalen terug lees, zit ik me dan soms weer af te vragen, oh, wie was dat en dat dan ook al weer die ik aan mijn tafel heb gehad (buiten de mensen die ik natuurlijk al ken). maar de plaatjes beginnen langzaam aan weer terug te komen in mijn hoofd :crazy:
Het potje Rattus Cartus met Bridget was inderdaad legendarisch. 2 nonnen in de rij, dat is zeldzaam weinig (later nog een potje met 4 of 5). Maar je hebt gewoon verloren hoor. Dood is dood. :mrgreen:

Gelukkig ook nog een rondje over de beurs kunnen maken en wat nieuwe dozen kunnen inslaan. Een tas met spellen is echter in de hektiek van het opruimen in de auto van Dierik beland. Daar moet ik dus nog even op wachten om die te mogen unpunchen :( :geek:

Al met al vond ik het een hele fijne en vooral gezellige dag, fijne locatie (met name qua geluid) en een goede catering :thumbup: :thumbup:

Dank aan de organisatie, alle vrijwilligers, bezoekers en mijn gezellige collegae.

_________________
All is fair in love, war and Carcassonne
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 25 maart 2014, 10:34 
Joker

Berichten: 9
Woonplaats: Mijdrecht
Zondag heb ik genoten van deze leuke beurs. Voor ons (vaste spellengroep bestaande uit mijn neef en zijn vrouw, mijn vrouw en ik) was het de eerste keer Zuiderspel na afgelopen jaar naar Spiel (Essen) en al jaren naar het spellenspektakel te zijn geweest. We kunnen kort zijn: Zuiderspel is tot op heden de leukste beurs waar we geweest zijn!

's Ochtends om 09:00 uur vertrokken uit Hoofddorp en rond 10:30 waren we in Veldhoven waar we de auto probleemloos dichtbij gratis konden parkeren. Enorm goed geregeld! De gratis garderobe was ook een positieve verrassing. Eenmaal binnen viel vooral de ruime opzet op, genoeg ruimte om rond te lopen en redelijk veel tafels om spellen uit te proberen.

Na een eerste rondje gelopen te hebben (en gelijk een aantal spellen van het verlanglijstje te hebben gekocht) hebben we het spel Circus! uitgeprobeerd. Een leuk eenvoudig kaartspel waar we veel plezier mee hadden. De uitleg was goed, en de makers waren oprecht enthousiast om ons te helpen. Na ongeveer een half uur spelen was het duidelijk, dit spel gaat mee naar huis :)

Hierna zijn we aan de slag gegaan met de prijsvraag van bordspelmania. Waar we dachten dat we een hoop spellen wel kenden bleek dit een grote uitdaging te zijn. Fanatiek als we waren hebben we toen nog een tweetal rondes over de beursvloer gelopen op zoek naar de speldozen die afgebeeld waren. Helaas hebben we niet alles kunnen ontdekken, maar dit gaf wel een compleet andere dimensie aan het bezoeken van de stands. Erg leuk!

Tenslotte hebben we bij Rielekst een prototype van een co-op kaartspel uitgeprobeerd. Ondanks dat het spel nog wel wat verfijning nodig heeft was het al leuk om te spelen. Tevens hebben we een aantal verbeterpunten kunnen aangeven waar positief op werd gereageerd.

We kijken terug op een zeer geslaagde dag en zullen volgend jaar zeker weer terug komen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
37 berichten | Pagina 2 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Zuiderspel  
 Feed - Onderwerp - Zuiderspel 2014 - 23 maart - De ervaringen  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®