Zoeken 0 - A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - M - N - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z 3962 spellen aanwezig!

Afbeelding Informatie Waardering
UNO Flip!
Categorie: Partyspel
Uitgegeven in: 2021
Uitgever: Mattel
Link uitgever: https://about.mattel.com/
Auteur:
Illustrator:
Geen

  Geluk 5 / 10   Strategie 1 / 10  
  Speelduur 30 minuten   Leeftijd vanaf 7 jaar   Aantal spelers 2 - 10  
0 Reacties
Beschrijving Kennisbank
Beschrijving van de uitgever:

Zet je schrap voor de volgende versie van het klassieke UNO: UNO FLIP!. Het vertrouwde spel maar met spannende nieuwe wendingen - zoals dubbelzijdige kaarten, een speciale FLIP-kaart en zwaardere straffen - die het klassieke kaartspel nog leuker maken. De kaarten hebben een lichte kant waarmee je het klassieke UNO kunt spelen, en een donkere kant waarbij de straffen superstreng zijn.
Speel de FLIP-kaart en alle kaarten in je hand, de pakstapel en de andere kaarten worden omgekeerd en je ziet een compleet nieuwe serie getallen en kleuren op de andere kant! Degene die de FLIP-kaart heeft, beslist of er met de lichte of met de donkere kant van de kaarten wordt gespeeld - en wanneer de kaarten weer worden omgekeerd. De donkere kant van de kaarten bevat nieuwe actiekaarten die de boel flink opschudden, zoals Trek vijf kaarten en Sla iedereen over. Speel strategisch om je tegenstanders te slim af te zijn en win door als eerste alle kaarten weg te spelen. En vergeet niet UNO te roepen als je nog één kaart over hebt!

Er zijn geen onderwerpen of berichten voor dit spel.

Plaats een nieuw onderwerp

Geef waardering Link suggereren

UNO Flip! - Reacties (0)