Beter laat dan nooit, maar hier een kort verslag van de afgelopen memoir'44 speeldag.
Het was een rustige middag/avond met negen spelers die meededen.
Wel heel leuk was dat van die negen spelers er vier nieuwe spelers waren, wat de groep weer gezelliger en groter maakt
we speelden 2 scenario's en iedereen speelde elk scenario als axis en als allies. De scenario's waren zelf gemaakt en vonden plaats tijdens de bevrijding van Walcheren om een vrije doorvaart naar de haven van Antwerpen te garanderen.
Zoals ook bij het eerste toernooi waren er objectives bij elk scenario en die leverde bij de eindtelling extra punten op.
Uiteindelijk bleek Pim de beste speler van de dag en ging hij naar huis met de eeuwige roem en eer.
Landing at Vlissingen
Battle for Woensdrecht
De geuploade scenario's zijn iets aangepast om de balans ten goede te komen.
's avonds hebben nog een overlord gespeeld (market garden) met de officiele overlord command regels. Dit was erg leuk en gaf toch weer een andere dimensie aan het spel.
De foto's om nog even terug te genieten van de gezellig dag.
Bedankt allemaal voor het meespelen, het was mij weer een genoegen een dag voor jullie in elkaar te zetten. Vooral het historische achtergrond schetsen vond ik persoonlijk erg geslaagd (kan ik toch nog een beetje de docent uithangen

)