999Games Nieuws
Moderators: Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
Mac-S
- Genius
- Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: 999Games Nieuws
Ik ben geen fan van The City, maar ik ben het wel met je eens dat dit geen spel is voor personen die San Juan 'te moeilijk' vinden.
The City is een efficiency-spel teruggebracht tot de kille basis. Ervaren spelers zullen dit direct doorhebben en daardoor de 'weinig-spelers' compleet omverblazen. Ik vrees dat het grootste deel van de weinig-spelers dan direct gefrustreerd afhaakt.
The City is een efficiency-spel teruggebracht tot de kille basis. Ervaren spelers zullen dit direct doorhebben en daardoor de 'weinig-spelers' compleet omverblazen. Ik vrees dat het grootste deel van de weinig-spelers dan direct gefrustreerd afhaakt.
Labels:
-
spellenclubapeldoorn
- Phoenix
Ben benieuwd naar de nieuwe spellen!
Moet nog steeds een keer Flash Point: Fire Rescue spelen
Moet nog steeds een keer Flash Point: Fire Rescue spelen
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Dat was eerder op de dag wat mij betreft de status (ik wist dat ze ermee bezig waren, maar je weet maar nooit hoe zoiets afloopt). In de loop van de middag dook een 'nieuwsbrief' voor winkeliers op, waarin het spel werd aangekondigd.BaSL schreef: Hmm... zie nu op twitter dat het een gerucht is.
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Dat kun je over zoveel spellen zeggen, beetje kort door de bocht ditMisth schreef:The City is niks anders dan een nieuw spel, ander thema, iets eenvoudiger met eenzelfde mechanisme.Seabie schreef:Ik vind Puerto Rico: Het Kaartspel altijd al redelijk simpel, ik zit zelf niet te wachten op een makkelijke versie van dat spel. Tot nu toe ben ik ook niemand tegen gekomen voor wie Puerto Rico: Het Kaartspel te moeilijk is. Ik vraag me dan ook af hoe groot de doelgroep voor The City is.Willy the Kid schreef:Metropolis zal de nederlandse uitvoering zijn van The City. Alleen maar handig, in het nederlands.
Heb je Ora et Labora in het Duits op de kop getikt? Dat het spel niet in het Duits is heb ik nog wel 30 euro extra voor over
Effe iets anders over 999-games, wat is nou helemaal de dealio met die lage landen uitbreiding voor Agricola??
-
Willy the Kid
- Burgemeester
Die word angstvallig stilgehouden en weggemoffeld. Ik vraag me af waarom het zolang duurt.
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Bedankt voor je verduidelijking.Filosoof schreef:Ik ben een grote fan van het spelletje "The City" (zoals het oorspronkelijk heet) en "Puerto Rico het kaartspel" (of San Juan, zoals ik het nog steeds noem).
(...)
Tot slot denk ik dan ook niet dat The City mikt op spelers voor wie San Juan "te moeilijk" zou zijn, maar wel op spelers die niet zo lang willen spelen (10 min vs 45 min), die maar een korte snelle speluitleg willen (<2 min vs 10 min), die geen hele motor willen laten draaien, etc.
-
pleunie.william
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
Waarschijnlijk weet ik vanaf aanstaande zaterdag meer over de eventueel door 999-Games uit te brengen spellen na de spellentestdag. Helaas kan ik daar echter geen uitspraken over doen.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Waarom gebruik je de term angstvallig? Is een neutraal verwoorde vraag voor jou niet spannend genoeg, of heb je een huiveringwekkende reden ontdekt?Willy the Kid schreef:Die word angstvallig stilgehouden en weggemoffeld. Ik vraag me af waarom het zolang duurt.
-
Willy the Kid
- Burgemeester
Nee hoor, maar De lage landen werd al veel eerder aangekondigd dan alle andere spellen die hier genoemd wordt. Het feit dat er dan bij dit bericht geen enkel woord naar buiten komt over de eventuele verschijndatum stemt de liefhebber niet vrolijk (zoals ik).Erwin schreef:Waarom gebruik je de term angstvallig? Is een neutraal verwoorde vraag voor jou niet spannend genoeg, of heb je een huiveringwekkende reden ontdekt?Willy the Kid schreef:Die word angstvallig stilgehouden en weggemoffeld. Ik vraag me af waarom het zolang duurt.
-
betelgeuze
- Matroos
Zou misschien wel de nieuwe Pandemie kunnen worden (werd op onze laatste spellenavond 3 keer op rij gespeeld om toch maar te kunnen winnen).BaSL schreef:Hmm... zie nu op twitter dat het een gerucht is.Seabie schreef:Flash Point is verrassend!
-
Father Vic
- Party Animal
Heb het al 1x gespeeld en daarna meteen besteld van Spiele-Offensive. Maar wacht daar nu al meer dan een maand op en lijkt dat ik nog een twee maanden geduld zal moeten oefenen. Nu ja, genoeg te spelen in afwachting van. 
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
999 heeft gewoon gezien hoe populair het kickstarter topic hier was omtrent flash point

-
KeesK
- Hazelnoot Ridder
Tweet van iemand die zich de de bordspeler noemt: Gerucht uit de VS: 999 Games heeft een oogje op een deck building spelsysteem naast Dominion. Als dit lukt, halen ze een topper in huis.
-
KeesK
- Hazelnoot Ridder
Zou dat het spel olympicards zijn?
Zie tweed van Erwin: Alle nieuwe voorjaarsreleases van @999_games zijn bekend, waaronder een compleet nieuw kaartspel: Olympicards. Erg leuk en speelt vlot weg!
Zie tweed van Erwin: Alle nieuwe voorjaarsreleases van @999_games zijn bekend, waaronder een compleet nieuw kaartspel: Olympicards. Erg leuk en speelt vlot weg!
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
Goed om te zien dat we weer wat serieus materiaal krijgen ipv uitbreidingen voor carcassonne