Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Ik wil graag meedoen dit jaar, maar ben nog op zoek naar medespelers. Iemand tips? Ik ga sowieso even een mailtje naar de organisatie sturen, kijken of zij ideeen hebben of een soort pool van mensen die ook wel willen meedoen maar niemand hebben.
Ik wil graag meedoen dit jaar, maar ben nog op zoek naar medespelers. Iemand tips? Ik ga sowieso even een mailtje naar de organisatie sturen, kijken of zij ideeen hebben of een soort pool van mensen die ook wel willen meedoen maar niemand hebben.
Als ik me niet vergis zit er ook een spellenclub in Nijmegen en kan je via hen mensen vinden
Ik kom regelmatig wel op de bordspellenavond van de spellenspeciaalzaak, maar eigenlijk nooit daar. Ben er ooit wel eens geweest, maar dat hield geen stand. Wel een goed idee om in ieder geval mensen uit de omgeving te vinden.
Verleidelijk! Ik zal eens kijken of ik een team kan samenstellen. als winkelier blijft het wel irritant da Ducosim altijd op een zaterdag is, dus dat kan roet in het eten werpen.
We hebben met onze spellenclub inmiddels een team samengesteld. Nu nog op trainingskamp en sponsoren zoeken omdat we nog niet alle spellen in het bezit hebben
Ik krijg net een email van de organisatie dat ook Fresco nu definitief NK-spel is. En verder ben ik heel blij dat bij zowel Asara als Fresco met 2 uitbreidingen gespeeld wordt. Zonder uitbreidingen lijken me de spellen toch wat eenvoudig, maar met de uitbreidingen krijgen ze een stuk meer diepgang (althans, dat is mijn vermoeden, want ik heb beide spellen tot nu toe alleen nog in de basisversie gespeeld ).
Beter 1 kaartspel in de hand, dan 10 in de kast...
Inderdaad leuk dat de uitbreidingen er ook bij zitten, bied net wat meer mogelijkheden. Ik heb alleen Fresco nog niet gespeeld, maar dat komt nog . We hebben nog even de tijd