COUP
De kwaliteit van de speelkaarten is niet al te best. Aangezien de kaarten niet herkenbaar mogen zijn, moet ik ze dus sleeven.
Iemand een idee welke ""maat"" sleeves ik moet hebben, en waar ik deze kan kopen?
mvg Arjan
Coup - sleeves
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
lynyrdskynyrd
- Garnaal
- Wyckyd
- Generalist
Re: coup
De kwaliteit is ook weer niet zo slecht toch? Heb erger meegemaakt.
Op bgg raadt iemand 65mm x 100mm sleeves aan (7 Wonders formaat), maar deze zijn wel iets te breed. Heb het zelf getest, en vind ze inderdaad te breed. Aan de andere kant is het maar klein stapeltje kaarten, dus is schudden ook met ruime hoesjes wel te doen.
Op bgg raadt iemand 65mm x 100mm sleeves aan (7 Wonders formaat), maar deze zijn wel iets te breed. Heb het zelf getest, en vind ze inderdaad te breed. Aan de andere kant is het maar klein stapeltje kaarten, dus is schudden ook met ruime hoesjes wel te doen.
Laatst gewijzigd door Wyckyd op ma 28 okt 2013, 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
lynyrdskynyrd
- Garnaal
Dank voor de snelle reacties.
mvg Arjan
ps 1 kaart is al beschadigd na het eerste potje vandaar de opmerking over slechte kaarten (elk ""merkteken"" op de kaart vernield het spel natuurlijk)
mvg Arjan
ps 1 kaart is al beschadigd na het eerste potje vandaar de opmerking over slechte kaarten (elk ""merkteken"" op de kaart vernield het spel natuurlijk)
- 16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Als je een goed passend hoesje hebt gevonden zou je mij dan kunnen laten weten welke het is geworden, of misschien kunnen een een pakje delen aangezien we maar 15 hoesjes nodig hebben...lynyrdskynyrd schreef:Dank voor de snelle reacties.
mvg Arjan
-
turtler6
- Meeple
Spijtig om horen dat Indie Boards & Cards geen lessen heeft getrokken uit The Resistance: Avalon.
De kwaliteit was daar ook ondermaats. Bij de fiches om te stemmen is dit minder een probleem, maar als "succes" en "Failure" kenmerken beginnen vertonen...
De kwaliteit was daar ook ondermaats. Bij de fiches om te stemmen is dit minder een probleem, maar als "succes" en "Failure" kenmerken beginnen vertonen...
-
turtler6
- Meeple
Ik moet zeggen dat de sleeves van Swan Panansi voor 7 Wonders hier anders perfect passen! Zeker niet te breed.Wyckyd schreef:De kwaliteit is ook weer niet zo slecht toch? Heb erger meegemaakt.
Op bgg raadt iemand 65mm x 100mm sleeves aan (7 Wonders formaat), maar dit zijn wel iets te breed. Heb het zelf getest, en vind ze inderdaad te breed. Aan de andere kant is het maar klein stapeltje kaarten, dus is schudden ook met ruime hoesjes wel te doen.
- Wyckyd
- Generalist
turtler6 schreef:Ik moet zeggen dat de sleeves van Swan Panansi voor 7 Wonders hier anders perfect passen! Zeker niet te breed.Wyckyd schreef:De kwaliteit is ook weer niet zo slecht toch? Heb erger meegemaakt.
Op bgg raadt iemand 65mm x 100mm sleeves aan (7 Wonders formaat), maar dit zijn wel iets te breed. Heb het zelf getest, en vind ze inderdaad te breed. Aan de andere kant is het maar klein stapeltje kaarten, dus is schudden ook met ruime hoesjes wel te doen.
Nou ja, het is maar hoe strak je wilt hebben natuurlijk. Of misschien is het kaartformaat aangepast? Welke versie van Coup heb je? De originele, die van Indie, of die nieuwe versie van La Mame?
-
turtler6
- Meeple
Ah juist, de verschillen tussen de Italiaanse, Franse, Amerikaanse en Engelse versie 
Ik heb de Amerikaanse van Indie Boards and Cards.
http://www.kickstarter.com/projects/201 ... -the-resis
Daar passen ze echt perfect, geen halve mm over. Noch opzij noch bovenaan.
(Maar eerlijk gezegd had ik ook liever de originele Engelse gehad, al heeft de Amerikaanse extra kaarten met alternatieve art zodat je ook met 10 kan spelen)
Ik heb de Amerikaanse van Indie Boards and Cards.
http://www.kickstarter.com/projects/201 ... -the-resis
Daar passen ze echt perfect, geen halve mm over. Noch opzij noch bovenaan.
(Maar eerlijk gezegd had ik ook liever de originele Engelse gehad, al heeft de Amerikaanse extra kaarten met alternatieve art zodat je ook met 10 kan spelen)