Beste BSM'ers
Quined heeft besloten Papa Paolo als add-on bij de campagne van Vanuatu aan te bieden.
https://www.kickstarter.com/projects/16 ... ts/1583210
Informatie in verband met de ontwikkeling van het spel vind je in de rubriek 'Het ontstaan van Papa Paolo'. Hieronder een link naar een korte voorstelling van het spel.
Groet
Fab
P.S. De voorstelling is opgemaakt met demo materiaal. Het spreekt vanzelf dat alles er veel mooier, laat ons zeggen fantastisch, zal uitzien!
MP 18 Papa Paolo als add-on van Vanuatu op Kickstarter
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Fabrice
- Spelauteur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
Spelmaecker Davy
- Garnaal
Re: MP 18 Papa Paolo als add-on van Vanuatu op Kickstarter
Ik veronderstel dat er ook nog een aparte campagne komt voor Papa Paolo?fabbe1 schreef:
Quined heeft besloten Papa Paolo als add-on bij de campagne van Vanuatu aan te bieden.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Dat denk ik niet, ik vermoed dan eerder voor La Cosa Nostra? Een spel nu als add-on bieden terwijl er later nog een KS voor zou komen, is gewoon niet logisch. Dan zou het mijns inziens logischer zijn het spel nu niet als add-on te bieden, maar in de campagne voor het spel zelf gecombineerde shipping (of ophalen op Spiel) te offeren.Spelmaecker Davy schreef:Ik veronderstel dat er ook nog een aparte campagne komt voor Papa Paolo?fabbe1 schreef:
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Klopt! er komt geen aparte Campagne voor Papà Paolo.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Is deze nu wel (waarschijnlijk) klaar tegen Spiel? Ik dacht eerst wat gelezen te hebben (misschien in het topic van Fabrice zelf) dat het spel Essen niet zou gaan halen. Als het nu via KS geboden wordt met mogelijkheid tot Essen pick-up, insinueert dat voor mij toch dat er zaken veranderd zijn16 Feet Pauly schreef:Klopt! er komt geen aparte Campagne voor Papà Paolo.
-
Fabrice
- Spelauteur
In een nieuw topic 'Papa Paolo spelmechanismen doorgelicht' info in verband met de spelmechanismen achter MP18.
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Ja deze gaan we produceren en leveren voor de aanvang van Spiel, 2016 welteverstaan.maxitaxi777 schreef:Is deze nu wel (waarschijnlijk) klaar tegen Spiel? Ik dacht eerst wat gelezen te hebben (misschien in het topic van Fabrice zelf) dat het spel Essen niet zou gaan halen. Als het nu via KS geboden wordt met mogelijkheid tot Essen pick-up, insinueert dat voor mij toch dat er zaken veranderd zijn16 Feet Pauly schreef:Klopt! er komt geen aparte Campagne voor Papà Paolo.? Ook las ik eerder ergens (weet weer niet waar
) over een campagne voor La Cosa Nostra. Zit die inderdaad nog in de pijplijn en is deze ook klaar voor afhaling op Spiel?
La Cosa Nostra gaan we kickstarten, maar dit gebeurt niet meer zo snel als dat we gehoopt hadden. Dat betekend dat dit spel niet klaar is voor afhaling op Spiel 2016, 2017 is een ander verhaal en dat gaan we naar alle waarschijnlijkheid wel redden.